Průzkum European Trusted Brand provedla společnost Reader’s Digest již počtvrté. Průzkumu se zúčastnili respondenti ze 14 zemí Evropy. V České republice bylo stanoveno 30 kategorií.

V České republice byl průzkum Dobrá značka prováděn v roce 2003 na podzim, a to dotazníkovoumetodou. Dotazník byl odeslán ve zvláštní obálce na 12 500 adres. Cílová skupina kopíruje sociodemografické rozložení obyvatel ČR a adresy pocházejí z databáze odběratelů časopisu Reader’s Digest Výběr. Odpověď na rozeslání dotazníku (response) byla 15,1 %, tzn. že hlasovalo celkem 1856 respondentů.Rozesílaný dotazník byl sestaven formou otevřených otázek s profesionálními standardy a se skládal z několika částí:
- Jakým institucím věříte?
- Jak věříte vládní politice?
- Jak věříte jednotlivým profesím?
- Jakým značkám důvěřujete nejvíce?
Za čtvrtou oblast se v ČR hlasovalo ve 30ti kategoriích, kde 20 jich bylo celoevropských (globálních) a 10 lokálních. Kategorie Čerpací stanice – se řadí mezi kategorie globální.
Sběr dat probíhal v září 2003 a výsledky za tento rok zpracovávala spokečnost Wyman Dillon Ltd. V britském Bristolu. Vyhlášení výsledků průzkumu Dobrá značka 2004 proběhlo v v Hotelu Praha 25.3.2004. Celkové výsledky průzkumu budou zveřejněny v červnovém čísle magazínu Reader’s Digest Výběr.
„Velice si vážíme ocenění značky Aral, které se nám podařilo získat již počtvrté. Můžeme prozradit velmi jednoduchý recept, jak se stát oblíbenou a prestižní značkou. Každý den posloucháme přání, potřeby i kritiku našich zákazníků a okamžitě reagujeme na všechny jejich podněty. Naším cílem je, aby se všichni příchozí cítili na čerpacích stanicích Aral co nejlépe a odcházeli pokaždé spokojeni jak s nabízenými službami, tak se všemi produkty, které se pojí se značkou Aral,“ říká generální ředitel Aral ČR Ing. Pavel Švácha, CSc.