Tanečníci vystupující na jedinečnou skladbu, kde prostřednictvím tance zdůrazňují četné vlastnosti nové generace IS.
Nová televizní reklama
– spojuje nadání proslulého choreografa Russella Maliphanta, primabaleríny a umělecké ředitelky Anglického národního baletu a hudebního producenta Stephena Kozmeniuka.
Tanec Tamary Rojo na moderní hiphopovou hudbu vyjadřuje paralelu mezi elegancí, konstrukční pevností a zdokonalenou jízdní dynamikou nového IS a silou, sebekontrolou a elegantním držením těla světové primabaleríny.
Související kampaň zahrnuje další reklamy, ve kterých vystupují taneční hvězdy Anglického národního baletu a které se zaměřují na klíčové vlastnosti, jako je exkluzivní tachometr inspirovaný LFA v modelu IS F SPORT a výjimečný výkon IS v poměru k emisím.
Reklamy
– budou vysílány na různých kanálech v Evropě včetně CNN a Eurosportu. Baletní zážitek si lze vychutnat i online, a to prostřednictvím nové vyhrazené sekce webových stránek společnosti Lexus Europe – http://www.lexus.eu. Online platforma nabízející reklamní spoty a další klipy ze zákulisí a pomocný materiál těží také z výhod inovovaných navigačních nástrojů a působivého výtvarného zpracování.
„Step It Up“, soundtrack k reklamním spotům, představuje jedinečnou změnu oproti klasickým hudebním partům, které jsou s baletem tradičně spojovány. Skladba, kterou vytvořil trapový producent Stephen Kozmeniuk, který předtím spolupracoval s Nikki Minaj, Kanye Westem a Madonnou, bude brzy vydána jako singl.
Spolupráce Lexusu s Anglickým národním baletem, Rojovou, Maliphantem a Kozmeniukem
– je další ukázkou jeho cíle, kterým je rozvoj a podpora umělců a interpretů z různých tvůrčích prostředí prostřednictvím iniciativ, jako je soutěž Lexus Design Awards a Lexus Short Films.
Od 17. června lze kampaň shlédnout
- na evropských webových stránkách společnosti Lexus Europe http://www.lexus.eu
- na facebookové stránce společnosti Lexus Europe https://www.facebook.com/lexuseurope
- na kanálu YouTube společnosti Lexus Europe YouTube – http://www.youtube.com/lexuseurope.
Anglický národní balet
– je společnost pro klasický balet založená v roce 1950 slavným britským tanečním párem Aliciou Markovou and Antonem Dolinem. Spolu s Královským baletem, Birminghamským královským baletem a Skotským baletem patří ke čtyřem nejdůležitějším baletním společnostem ve Velké Británii. Společnost zaměstnává na 65 tanečníků a symfonický orchestr a působí zde také přidružená nezávislá škola English National Ballet School. Anglický národní balet je přední zájezdní společností v Evropě, která kombinuje pravidelné sezóny v divadle London Coliseum s turné po Velké Británii, Evropě a dalších částech světa.
Tamara Rojo
– se narodila dne 17. května 1974 v kanadském Montrealu španělským rodičům, kteří se přestěhovali zpět do Španělska, když jí byly čtyři měsíce. Začala tancovat ve věku 10 let pod vedením tanečního střediska Victora Ullata v Madridu. Poté, co ve věku 20 let získala na Mezinárodní baletní soutěži v Paříži zlatou medaili, byla jí nabídnuta smlouva se Skotským baletem, kde tančila, dokud se v červnu 1997 nepřesunula do Anglického národního baletu. Zde byla v lednu 1998 jmenována první sólistkou. Na začátku sezóny 2000/2001 se Rojová připojila ke Královskému baletu jako první sólistka a pokračovala ve vystupování se společností jako host. Nyní je uměleckou ředitelkou Anglického národního baletu a u této společnosti také vystupuje jako první sólistka.
O značce Lexus
Od svého uvedení na trh roku 1989 je Lexus po celém světě znám svou touhou po dokonalosti, výjimečnou kvalitou, špičkovými technologiemi svých produktů a ojedinělým konceptem kompletní péče o zákazníky. Lexus je dnes jediným světovým výrobcem luxusních vozů, který nabízí ucelenou řadu vysoce výkonných plně hybridních modelů skládající se z RX 450h, hybridního crossoveru, jež je přímým nástupcem prvního hybridního SUV na světě RX400h, dále GS 450h, vysoce výkonného hybridního sedanu, vlajkové lodi LS 600h, hybridní limuzíny se stálým pohonem všech kol, modelu CT 200h – prvním a jediným plně hybridním prémiovým kompaktem na světě a sportovním sedanem IS 300h. Rostoucí oblíbenost hybridních modelů Lexus v ČR dokazuje i jejich zvyšující se podíl na celkových prodejích značky – 73 % (2012) vs. 40% (2007). V roce 2013 Lexus v ČR očekává podíl hybridních modelů na celkových prodejích ve výši 85 %.
Vizí automobilky Lexus je vyznávat modernější a progresivnější hodnoty luxusu než ty, které lze vidět u tradičních výrobců prémiových vozů. Cílem značky Lexus vždy bylo vytvářet hodnotnější osobní zkušenosti prostřednictvím automobilů i pomocí nových technologií. Lexus věří v budoucnost – a ve vytváření produktů a poskytování služeb, které zlepší náš život i naši společnou budoucnost.
Více informací:
www.lexus.cz
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií