Volkswagen zajistí fanouškům mobilitu během turnaje UEFA EURO 2020™: Tričko je poukazem k použití elektrické koloběžky, jízdního kola a dalších služeb mobility

Víc než jen tričko: Volkswagen Mobility Shirt poskytne fanouškům mobilitu.

  • Fotbaloví fanoušci mohou pomocí natištěných kódů QR využívat výhodnější nabídky mobility
  • Jochen Sengpiehl, šéf marketingu značky Volkswagen: „Chtěli bychom, aby fotbaloví fanoušci v oblasti mobility vždy mysleli na Volkswagen.“
  • EURO má spojovat národy: Na tričkách je vyobrazen znak s mostem příslušného pořadatelského města

Již za necelých 100 dnů bude v Římě zahájeno úvodní utkání Mistrovství Evropy ve fotbale 2020 (UEFA EURO 2020). Turnaj nejlepších evropských jedenáctek se letos poprvé uskuteční ve dvanácti různých zemích, a to od 12. června do 12. července. Volkswagen jako oficiální partner turnaje pro mobilitu daruje fanouškům v pořadatelských městech tzv. Mobility Shirts. Tato trička s nápadným designem vypadají skvěle a navíc zajistí svým majitelům mobilitu.

Pokud si fanoušci naskenují svým chytrým telefonem natištěný kód QR, dostanou se na speciální webovou stránku značky Volkswagen. Jejím prostřednictvím mohou za výhodnějších podmínek využívat nabídky trvale udržitelné mobility. Obdrží například poukazy na služby sdílení jízdních kol nebo pronájem elektrické koloběžky. Volkswagen přitom spolupracuje s externími partnery.

„Chtěli bychom, aby fotbaloví fanoušci v oblasti mobility vždy mysleli na Volkswagen,“ říká šéf marketingu Volkswagenu Jochen Sengpiehl. Volkswagen využije fotbalový turnaj zejména k tomu, aby veřejnosti představil téma elektrické mobility a model ID.31, který uvádí na trh.


„Chceme však, aby nás lidé nevnímali pouze jako výrobce automobilů. Na ME chceme zdůraznit naši transformaci na poskytovatele služeb pro mobilitu. Pro nás je proto samozřejmostí, že jsme do našeho týmu pro EURO přizvali také partnerské firmy. Součástí našeho komplexního konceptu pro mobilitu budoucnosti jsou i alternativní dopravní prostředky – a mistrovství Evropy je teprve začátek.“

Tričko Mobility Shirt obdrží fotbaloví diváci, kteří se zaregistrují na stáncích Volkswagen v příslušných zónách pro fanoušky a sdělí své jméno, e-mailovou adresu a konfekční velikost. Fanoušci obdrží e-mail, že si mohou tričko vyzvednout. S výjimkou Baku budou trička k dispozici ve všech pořadatelských městech. V Mnichově, kde německý tým odehraje tři zápasy základní skupiny, a v Londýně bude Volkswagen zastoupen nejen v zóně pro fanoušky, ale také stánkem přímo na stadionu.


Na rukávech speciálně pro Volkswagen navrženého trička Mobility Shirt je umístěno jak oficiální logo turnaje UEFA EURO 2020, tak i logo značky Volkswagen. Mimořádně atraktivní je znak na hrudi. Do něj je vždy zakomponován známý most příslušného města, například v Mnichově je to Wittelsbacherbrücke, v Římě Ponte Sant’Angelo a v Londýně Tower Bridge. Mosty symbolizují nevšední propojení mezi pořadatelskými městy. V celé Evropě pořádaný turnaj má překonávat hranice a – v přeneseném smyslu – stavět mosty mezi národy.

Volkswagen je nejen partnerem turnaje pro mobilitu, podporuje také hned sedm národních fotbalových týmů, které se zúčastní mistrovství Evropy: Německo, Francii, Švýcarsko, Rakousko, Dánsko, Finsko a Rusko.

1) ID.3: Vozidlo se v Evropě zatím neprodává

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra modelu Nová California: Nejinovativnější kempink car všech dob

Světová premiéra modelu Nová...

California je ikonou v segmentu kempovacích vozů. Volkswagen Užitkové vozy nyní ve světové premiéře představuje zcela nově vyvinutou generaci bestselleru, jehož bylo vyrobeno již více než...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz GTX představuje nejvýkonnější Bulli všech dob

Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz...

Značka Volkswagen Užitkové vozy představila ve světové premiéře nový model ID. Buzz GTX s nejvyšším výkonem až 250 kW (340 k). To neznamená nic jiného, než že jde o nejvýkonnější Bulli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen zahajuje na českém trhu předprodej nových modelů Tiguan a Passat

Volkswagen zahajuje na českém trhu...

Volkswagen zařadil do předprodeje na českém trhu nové generace oblíbených modelů Tiguan a Passat. Třetí generace kompaktního SUV a devátá generace manažerského kombi přinášejí do svých...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dokonalý VW Touareg po plastice

Dokonalý VW Touareg po plastice

Tohle je sága rodu Touaregu. Před mnoha lety se objevila první generace, která definovala pojem lidový off-road. Dnes je technologicky nejlepší Volkswagen někde úplně jinde… Před více než 20...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen poodhaluje nový Transporter

Volkswagen poodhaluje nový Transporter

Volkswagen Užitkové vozy uvede v roce 2024 na evropský trh nástupce současných modelů Transporter 6.1 a Caravelle 6.1. Nová generace této produktové řady byla významně vylepšena ve všech...