


Na dalších místech se umístili Petr Dudík a Petr Hlubek.
Mezi soutěžící, kteří obsadili 4. až 30. místo, byly rozděleny dárky z nabídky Volkswagen Lifestyle.
Ceny výhercům předal Petr Janeba, vedoucí divize osobních vozů Volkswagen společnosti Porsche Česká republika v reprezentačních prostorách společnosti Porsche Česká republika, který řekl:
„Gratulujeme všem výhercům naší facebookové soutěže a děkujeme všem soutěžícím za jejich účast. Velký zájem veřejnosti o tipovací hru byl pro nás příjemným překvapením. Inovativní formát atraktivní soutěže nám umožnil prostřednictvím sociálních médií oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků, zvýšit povědomí o neméně inovativním up!u a posílit image značky Volkswagen na českém trhu.“
Soutěž „Czech it up!“
– probíhala na facebookovém profilu Volkswagen Česká republika od poloviny září do poloviny října a během této doby zaznamenala aplikace celkem 175 000 návštěvníků. Úkolem soutěžících bylo na slepé mapě České republiky co nejpřesněji označit místo, na němž byl up! na každé z třiceti fotografií zachycen, a odpovědět na tipovací otázky.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií