Na dalších místech se umístili Petr Dudík a Petr Hlubek.
Mezi soutěžící, kteří obsadili 4. až 30. místo, byly rozděleny dárky z nabídky Volkswagen Lifestyle.
Ceny výhercům předal Petr Janeba, vedoucí divize osobních vozů Volkswagen společnosti Porsche Česká republika v reprezentačních prostorách společnosti Porsche Česká republika, který řekl:
„Gratulujeme všem výhercům naší facebookové soutěže a děkujeme všem soutěžícím za jejich účast. Velký zájem veřejnosti o tipovací hru byl pro nás příjemným překvapením. Inovativní formát atraktivní soutěže nám umožnil prostřednictvím sociálních médií oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků, zvýšit povědomí o neméně inovativním up!u a posílit image značky Volkswagen na českém trhu.“
Soutěž „Czech it up!“
– probíhala na facebookovém profilu Volkswagen Česká republika od poloviny září do poloviny října a během této doby zaznamenala aplikace celkem 175 000 návštěvníků. Úkolem soutěžících bylo na slepé mapě České republiky co nejpřesněji označit místo, na němž byl up! na každé z třiceti fotografií zachycen, a odpovědět na tipovací otázky.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.