Úspěšné vzkříšení značky přineslo Mototechně ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky

Společnost AAA AUTO v roce 2012 vzkřísila dříve úspěšnou značku Mototechna.

1mototechna902

Značka Mototechna prodává zánovní vozy, které mají parametry vozů nových

– ve většině případů záruku od výrobce a cenu nižší až o 40 % oproti vozům novým. Za dobu své existence prodala Mototechna již téměř 20 000 vozů v České republice a více než 4 200 na Slovensku. Ocenění za úspěšné obnovení značky v rámci soutěže 100 obdivovaných firem České republiky je tak jen pomyslnou třešinkou na dortu.

Příběh Mototechny začíná na počátku 50. let, kdy došlo k založení společnosti národního podniku Mototechna. Jednalo se o obchodní organizaci s orientací na maloobchodní prodej, která postupně rozšiřovala svou nabídku a využívala nejmodernější technologie.

Současná Mototechna, která je jednou z prodejních značek skupiny AAA AUTO

– prošla zásadní obnovou, než se v roce 2012 znovu vrátila na český a slovenský trh. Je moderní společností, která svou nabídkou uspokojí nejnáročnější zákazníky. Specializuje se především na prodej kvalitních, minimálně užívaných vozů, jejichž nákupem lze výrazně ušetřit. Dnešní výběr značek a modelů je v Mototechně doslova neomezený, navíc bez čekacích lhůt.

V dubnu 2014 se zrodila nová značka Mototechna Premium

Její vznik si vyžádal trvale narůstající zájem o exkluzivní vozy. Pod tímto označením prodává společnost AAA AUTO vozy prémiových a exkluzivních značek s prodejní cenou přibližně od 500 tisíc korun výš, která je však stále o 20–40 % nižší oproti ceně nových vozů.

Mototechna se také postupně stala největším prodejcem takzvaných půlročních vozů

– tedy téměř nových automobilů s minimálním nájezdem. Nejčastějšími zákazníky jsou u těchto vozů firmy a podnikatelé, mnoho aut z nabídky také Mototechna prodává na export do řady zemí západní části Evropské unie.

Novodobá Mototechna má za cíl poskytnout motoristům kompletní servis

Při nákupu vozu mohou využít výhodné finanční služby, získat užitečnou kartu Mototechna MasterCard, ale také auto na místě pojistit. Připraven je kvalitní záruční a pozáruční servis, zahrnující i pneuservis a moderní lakovnu. Veškeré záležitosti spojené s provozem auta je tak možné řešit pohodlně na jednom místě.

Za dobu své existence prodala Mototechna téměř 20 000 vozů v České republice

– a více než 4 200 na Slovensku. Roční prodeje jsou ve srovnání s prvním rokem dvojnásobné. Každým rokem stoupá také průměrná cena prodaných vozů. Letos to je u nás již o 3,9 % více, než v roce 2015 a o 23,1 % více, než v prvním roce působení. Nejdražším prodaným vozem v loňském roce byl exkluzivní elektromobil Tesla model S za 3,5 miliónu korun.

Více na:

www.mototechna.cz

www.aaaauto.cz

 

 

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Váš vůz z pohledu matematiky

Váš vůz z pohledu matematiky

Slavný profesor a YouTuber David Calle vysvětluje vzorec pro aerodynamiku, integrál rychlosti v zatáčkách a výpočet reakční doby Za jízdou automobilu stojí nejrůznější vzorce, úkony a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor a značka elektromobilů IONIQ dodávají světu odvahu ke změně

Hyundai Motor a značka elektromobilů...

Nové video „I’m in Charge“ v rámci kampaně nové značky IONIQ předkládá výpovědi módní návrhářky Marie Cornejo a dobrodruha Davida de Rothschilda Kampaň „I’m in Charge“ oslavuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Viditelnost na silnici je věcí všech účastníků provozu

Viditelnost na silnici je věcí všech...

Jízda či chůze v mlze, při silném dešti nebo v nočních hodinách jsou pro všechny účastníky silničního provozu situace se zvýšeným rizikem. Například u téměř čtvrtiny dopravních...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Design, technologie, nulové emise: Nová Kona Electric přichází s řadou vylepšení

Design, technologie, nulové emise: Nová...

Nový Hyundai Kona Electric přichází s čistším designem, zdůrazňujícím čistotu elektrické mobility Rozšířená bezpečnostní výbava, konektivita a praktičnost ve spojení s komfortem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...