Trojice mimořádně oblíbených modelů značky Honda – CB500F, CBR500R a CB500X – získala pro modelový rok 2022 vylepšené motory a podvozek.

Trojice strojů Honda o objemu 500 cm3, které jsou určeny pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2, vstupuje do roku 2022 s řadou vylepšení zaměřených na lepší jízdní vlastnosti a výkony.

  • Změnami pro rok 2022 prošly všechny tři modely z kategorie 500 cm3: CB500F, CBR500R i CB500X
  • Vylepšení podvozku zahrnují novou 41mm inverzní vidlici Showa SFF-BP, nové lehčí kyvné rameno, lehčí kola či nové přední brzdy se dvěma 296mm kotouči
  • Nové nastavení systému vstřikování paliva zlepšuje průběh točivého momentu a pocit z dynamiky jízdy
  • Modernizovaný vzhled s novými barvami a grafikou

22YM HONDA CB500F

Trojice mimořádně oblíbených modelů značky Honda – CB500F, CBR500R a CB500X – získala pro modelový rok 2022 vylepšené motory a podvozek. Tyto úpravy dále zvyšují širokou oblibu těchto strojů mezi začínajícími i zkušenými jezdci.

22YM HONDA CB500F

Od čtyřválcových modelů střední hmotnostní kategorie CB650R a CBR650R zdědily tyto stroje novou 41mm inverzní vidlici Showa SFF-BP, která je hlavní změnou v přední části stroje, a která nabízí ještě lepší ovladatelnost a vyšší kvalitu jízdy. Další změnou jsou lehčí hliníková kola s paprsky ve tvaru písmene Y u CB500F a CBR500R, jež jsou nově opatřena dvěma brzdovými kotouči o průměru 296 mm spolupracujícími s radiálně umístěnými třmeny Nissin. Enduro verze CB500X se svými sourozenci sdílí nové brzdy i odpružení, navíc však přináší delší zdvih lehčího 19palcového předního kola.

Všechny tři zábavné a úsporné stroje jsou vybaveny lehčím kyvným ramenem, které je tužší v rotaci, ale pružnější ve směru do stran, čímž zlepšuje ovladatelnost a chování v zatáčkách. Energický motor o objemu 500 cm3 v srdci každého z těchto strojů stále disponuje maximálním výkonem 35 kW, což je horní hranice pro řidičské oprávnění A2, pro rok 2022 však získal nová nastavení jednotky elektronického vstřikování paliva PGM-FI, která ještě více zlepšují dostupnost točivého momentu a celkový charakter tohoto agregátu.

22YM HONDA CBR500R

22YM HONDA CB500X

Nahý model CB500F získává pro rok 2022 tři nové výrazné barvy: Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic a Pearl Dusk Yellow, zatímco sportovní verze CBR500R bude dostupná v nové barvě Mat Gunpowder Black Metallic v kombinaci s výraznou novou grafikou odkazující na její vztah k závodním tratím. Enduro verze CB500X bude pro rok 2022 dostupná ve dvou barevných provedeních: Mat Gunpowder Black Metallic a Pearl Organic Green. Všechny tři stroje budou navíc k dispozici v klasickém barevném provedení Grand Prix Red, které je pro značku Honda typické.

Zatímco díky svým kompaktním rozměrům a vstřícnému chování se trojice 500cm3 strojů Honda vyznačuje snadnou ovladatelností a vhodností jak pro běžné ježdění, tak pro učení, tytéž atributy potěší také jezdce postupující ze 125, stejně jako zkušené jezdce, kteří hledají menší motocykl, nebo kteří se k ježdění vracejí a chtějí stroj, s nímž budou moci vyrazit na víkendovou vyjížďku bez ohledu na její cíl.

22YM HONDA CB500F

22YM HONDA CBR500R

Od představení této modelové řady v roce 2013 značka Honda v Evropě prodala přes 106 000 strojů CB/CBR. Každý z nich si přitom v široké modelové řadě značky Honda našel své vlastní místo. Silniční model CB500F přitom představuje přibližně polovinu z celkového počtu prodaných kusů, zástupce světa závodů CBR500R drží 18% podíl a dobrodružný model CB500X se na celkových prodejích podílí 35 %.

Průzkum, který značka Honda provedla na reprezentativním vzorku zákazníků, poukázal na širokou oblibu těchto tří strojů v různých demografických skupinách jezdců. Zjištěná data ukazují, že 45 % majitelů CB500F a 37 % majitelů modelu CBR500R jsou v motocyklovém světě nováčky, přičemž 45 %, respektive 60 % z nich je mladších 34 let, což dobře ilustruje, jak důležitou roli tyto modely hrají v životě nových mladých jezdců vstupujících do světa dvou kol.

Naopak, přes 75 % majitelů CB500X jsou zkušení jezdci, přičemž dalších 15 % se k jízdě na motocyklu vrátilo díky univerzálnosti, kterou toto kompaktní enduro s výrazným vzhledem, dlouhým zdvihem odpružení a vzpřímenou pozicí za řídítky nabízí.

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda a GM zahajují výrobu systémů vodíkových palivových článků

Honda a GM zahajují výrobu systémů...

Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou pohánět nové jednotky od Vitesco Technologies

Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou...

Společnost Vitesco Technologies, přední mezinárodní dodavatel moderních pohonných technologií a řešení pro elektrifikaci, bude společnosti Honda dodávat pro nové plně elektrické SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Většina automobilek představuje vždy jen jeden nový model s velkým haló. Zcela výjimečně může jít o dva. A pak je tu Honda, která v evropském výzkumném a vývojovém středisku značky v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda představuje svůj první elektrický skútr – záležitost s ocelovým rámem, výškou sedla 740 mm a celkovou hmotností 95 kg včetně baterie. Model EM1 e: není nic míň než první...