Společnost Goodyear včera oznámila, že se stala partnerem německého rekordmana Rainera Zietlowa při jeho druhém pokusu o zdolání světového rekordu na cestě od mysu Agulhas v Jižní Africe k mysu Nordkapp v Norsku

Celou trasu dlouhou 18 tisíc kilometrů hodlá zdolat s Volkswagen Touaregem V6 TDI za méně než 10 dní. Na cestu se vydá dnes v pátek 11. září.

1goodyeborbet1000

Již první pokus tohoto týmu loni na podzim přinesl rekordní čas 21 dní a 10 hodin

Kvůli nešťastné nehodě, která nebyla způsobena jeho vlastní chybou, však tým ztratil 13 dní, než mohl pokračovat v pokusu na stejných, neponičených pneumatikách.

Rainer Zietlow, kameraman Marius Biela a Sam Roach, výkonný ředitel Volkswagen Racing UK, se proto rozhodli letos v září o nový světový rekord opět pokusit.

Zietlow, mnohonásobný světový rekordman v extrémních přejezdech kontinentů

– vyrazí s týmem z mysu Agulhas směrem na více než 18 000 kilometrů vzdálený Nordkapp již zítra, v pátek 11. září.

Aby byl Volkswagen Touareg V6 TDI Rainera Zietlowa schopen přejet tři kontinenty v rekordním čase, bude osazen pneumatikami Goodyear Wrangler HP All Weather určenými pro vozidla SUV a 4X4. Pneumatiky s výjimečnou technologií SmartTRED dokáží odolávat extrémním klimatickým podmínkám a zvládat i nejrůznější stav silnic během cesty.

Očekává se, že pokus o zdolání světového rekordu potrvá asi 10 dní a že Rainer Zietlow se svým týmem Challenge4 projede celkem 21 zemí: Jihoafrickou republiku, Zimbabwe, Zambii, Tanzanii, Keňu, Etiopii, Súdán, Egypt, Izrael, Jordánsko, Turecko, Bulharsko, Srbsko, Maďarsko, Slovensko, Českou republiku, Německo, Dánsko, Švédsko, Finsko a nakonec Norsko. Na evropský kontinent tým přeletí z jordánského Ammánu.

Pro druhý rok poskytla společnost Goodyear Zietlowi a jeho týmu

– pneumatiky Wrangler HP All Weather na základě jejich skvělého výkonu během loňského pokusu. Pneumatiky, navržené pro vozidla SUV a 4X4, kombinují spolehlivou celoroční výkonnost na asfaltu a zpevněných vozovkách se skvělými terénními schopnostmi. Pneumatiky se vyznačují výbornou přilnavostí na mokrém povrchu a odolností vůči aquaplaningu a umožňují tichou a pohodlnou jízdu, což týmu zajistí při cestě do Norska potřebný klid.

Alexis Bortoluzzi, marketingový ředitel Goodyear EMEA řekl:

„Pneumatiky Goodyear Wrangler HP All Weather jsou zkonstruovány tak, aby obzvláště dobře zvládaly proměnlivé počasí a náročný terén, kterým tým při cestě od mysu k mysu čelil loni. Díky jejich terénním schopnostem v kombinaci s pohodlnou jízdou jsou ideálními pneumatikami pro 18 tisíc kilometrů dlouhou jízdu za méně než 10 dní. Jsme si jistí, že s těmito pneumatikami je tým dobře připraven zvládnout všechny výzvy, které před ním stojí.”

Rainer Zietlow řekl:

„Loni nám Goodyear poskytl bezpečné a spolehlivé pneumatiky, které podaly skvělý výkon. Když jsem se rozhodl přistoupit k druhému pokusu o světový rekord, okamžitě jsem věděl, že chci se společností Goodyear opět spolupracovat. Nejenže byla skvělým partnerem, ale co je nejdůležitější, její pneumatiky nás bez problémů dovezly přes cílovou pásku. Nepochybuji o tom, že nás letos stejně dobře podpoří při našem dalším pokusu o světový rekord.“

Vozidlo poveze celkem šest pneumatik, čtyři osazené a dvě náhradní

Dalšími partnery výzvy Cape-to-Cape 2.0 jsou Volkswagen Slovensko, Hewlett Packard, Intel, Glysantin®, HBM, 3M, BORBET, IAV, Exide Technologies, Inmarsat a HELLA.

Další obrázky, videa, informace a údaje o této výpravě na:

http://www.touareg-c2c2.com

O společnosti Goodyear

Goodyear je jedním z největších světových výrobců pneumatik. Společnost zaměstnává přibližně 67 000 pracovníků a své výrobky vyrábí v 50 závodech ve 22 zemích světa. Dvě inovační centra – Akron v Ohiu a Colmar-Berg v Lucembursku – usilují o rozvoj nejmodernějších výrobků a služby, které stanovují technologické a výkonnostní standardy pro celé odvětví.

Další informace o společnosti Goodyear a jejích produktech na:

http://www.goodyear.eu

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Golf R Variant: Více výkonu, více dynamiky, více emocí, více prostoru

Nový Golf R Variant: Více výkonu, více...

Silné kombi: 235 kW (320 k)1, 420 N.m, z nuly na 100 km/h za 4,9 sekundy Výrazný vzhled: Působivý, sportovní design R Vynikající agilita: Pohon všech kol 4MOTION se systémem R-Performance Torque...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ikonický Volkswagen Van první generace se vrací, tentokrát jako RC stavebnice

Ikonický Volkswagen Van první generace...

Ikonický Volkswagen Transporter první generace neboli Typ 2, který je z hlediska designu mladším bratrem snad ještě slavnějšího brouka (oficiálně VW Typ 1), po letech znovu ožívá. Tentokrát v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Golf R přijíždí na start: Světová premiéra nejvýkonnějšího sériového Golfu všech dob

Nový Golf R přijíždí na start:...

TSI o výkonu 235 kW (320 k): Golf R zrychlí z klidu na 100 km/h za pouhých 4,7 sekundy R-Performance Torque Vectoring: Golf R sériově s novým pohonem všech kol Nový etalon jízdní dynamiky: Pohon...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejlepší hodnocení pro ID.3: Pět hvězd v testu Euro NCAP

Nejlepší hodnocení pro ID.3: Pět...

Vysoká dílčí hodnocení ve všech typech testů ID.3 excelentně chrání dospělé cestující i děti V nárazovém testu přesvědčil i nový sériově dodávaný centrální airbag ID.31 má za...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Rekordní dojezd: ID.3 dojel z Cvikova do Švýcarska na jedno nabití

Rekordní dojezd: ID.3 dojel z Cvikova do...

ID.3 v cíli rekordní jízdy ve švýcarském Schaffhausenu Elektrický Volkswagen absolvoval trasu dlouhou 531 kilometrů bez doplňování elektrické energie Oficiální dojezd podle metodiky WLTP byl...