Radikální custom úpravy dokládají dvojí osobnost modelu Honda CMX1100 Rebel

  • Na festivalu Wheels & Waves se měly podle plánu představit dvě upravené verze modelu CMX1100 Rebel
  • CMX ‘Sport’ dodává stroji agresivní závodní rysy, aniž by se tím zhoršila jeho praktičnost
  • CMX ‘Bobber’ zdůrazňuje klasický minimalismus s důrazem na vytříbené detaily
  • Oba modely vznikly ve spolupráci s francouzským úpravcem FCR Original

CMX SPORT

CMX SPORT

Společnost Honda Motor Europe má to potěšení představit dvojí tvář modelu CMX1100 Rebel – nového většího sourozence verze CMX500 (druhého nejprodávanějšího custom motocyklu v Evropě v roce 2020), a to prostřednictvím dvou radikálně upravených strojů, které vznikly ve spolupráci s francouzskou firmou ‘FCR Original’. Oba projekty se měly společně s dealerskými úpravami modelu CB650R původně objevit na letošním festivalu Wheels and Waves ve francouzském městě Biarritz. 

CMX ‘Sport’ a CMX ‘Bobber’ mají za úkol oslovit různé cílové skupiny, oba stroje však jasně ukazují potenciál modelu CMX1100 Rebel pokud jde o možnosti jeho dalších úprav.

CMX SPORT

CMX SPORT – „Jedná se o sportovní stroj určený pro každodenní použití.“

Společnost FCR Original si dala za cíl zdůraznit praktickou a hravou stránku modelu Rebel, avšak zároveň mu přidat na sportovním charakteru, svalnatosti a agresivitě. Tvůrci se nechali inspirovat mechanickou krásou a vlastnostmi převodovky DCT, která se skvěle hodí pro každodenní použití a pro jezdce všech věkových skupin. Po dokončení hrubých nákresů finální verze stroje se tým pustil do práce. Úprava kyvného ramene umožnila osazení dvojice černých zadních tlumičů Öhlins a 17palcového zadního kola z modelu CB500F obutého do pneumatiky Dunlop D212 190/55-ZR17. Přední blatník je zcela nový a o 25 mm nižší; rozměrná řídítka dodávají váhu přední části stroje, zatímco ukazatel rychlosti byl přemístěn na horní stranu hlavy vidlice.

Kapotáž, která ohromuje svou jednoduchostí, je výsledkem kompletního 3D skenování a je tvořena zakázkovou nádrží vyrobenou z polyesteru a uhlíkových vláken (s hliníkovým plnicím otvorem) a zadním sedlem s LED světlem a potahem z Alcantary. Ručně vyrobené stupačky dodávají jezdci pocit závodního stroje, zatímco červeno-černý nátěr a detaily vzdávají hold klasickým barvám značky Honda. Motor je sériový, výfukové potrubí je však zakončeno originálním nerezovým výfukem FCR Original.

CMX SPORT

CMX BOBBER – „Posílení custom ducha při zachování zábavného a hravého charakteru…“

Díky inspiraci „ementálovým“ designem modelu CMX1100 Rebel je tato interpretace zaměřena na rozsáhlejší úpravy, které ještě více zdůrazňují „bobber“ styl tohoto stroje. Kyvné rameno a odpružení jsou sériové, přední část stroje však byla snížena o 25 mm, zatímco zakázková kola s černými paprsky jsou obuta do širokých pneumatik Bridgestone.

CMX BOBBER

Charakter strojů „bobber“ podtrhují hliníková řídítka, kožené sedlo s perforovaným žebrováním, jednoduchý hliníkový přední blatník (s povrchovou úpravou Mirrachrome) a lakovaný rámeček světlometu. Miniaturní LED ukazatele směru FCR Original neruší linie stroje a podobně jako u CMX Sport se pomocí 3D skenování podařilo vytvořit zakázkovou palivovou nádrž z polyesteru a uhlíkových vláken. Ta je opatřena modrým saténovým povrchem Mirrachrome a na její horní straně se nachází hliníkové víčko. Celek dotváří keramickým materiálem potažený výfuk FCR Original, jenž podtrhuje mechanickou krásu celého stroje.

CMX BOBBER

CMX BOBBER

Model CMX1100 Rebel byl zkonstruován pro uvolněné a pohodové cestování, pokud se však před ním objeví klikatá silnice, dokáže nabídnout vzrušující zážitek z jízdy. Díky silnému zátahu a charakteru přepracovaného motoru o objemu 1 084 cm3, který původně pochází z modelu Africa Twin, tuhému rámu z ocelových trubek, kvalitnímu odpružení vhodnému pro nahé stroje a výkonným brzdám se tento motocykl vyznačuje vynikající kombinaci schopností. A již v sériové verzi obnažený vzhled tohoto bobberu pro 21. století dokáže svým potenciálem oslovit široké spektrum zájemců. Ocelové blatníky vpředu i vzadu překrývají široké pneumatiky; kruhový světlomet v sobě kombinuje tradiční rysy s nejmodernější LED technologií.

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda a GM zahajují výrobu systémů vodíkových palivových článků

Honda a GM zahajují výrobu systémů...

Společnosti GM a Honda zahájily výrobu systémů vodíkových palivových článků ve svém společném podniku Fuel Cell System Manufacturing LLC (FCSM), který je vůbec prvním velkým výrobním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou pohánět nové jednotky od Vitesco Technologies

Plně elektrické SUV Honda e:Ny1 budou...

Společnost Vitesco Technologies, přední mezinárodní dodavatel moderních pohonných technologií a řešení pro elektrifikaci, bude společnosti Honda dodávat pro nové plně elektrické SUV...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Honda spustila mohutnou elektrickou ofenzivu

Většina automobilek představuje vždy jen jeden nový model s velkým haló. Zcela výjimečně může jít o dva. A pak je tu Honda, která v evropském výzkumném a vývojovém středisku značky v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda EM1 e: Skútr s baterkou na pronájem

Honda představuje svůj první elektrický skútr – záležitost s ocelovým rámem, výškou sedla 740 mm a celkovou hmotností 95 kg včetně baterie. Model EM1 e: není nic míň než první...