Ani duben nezastavil padající křivku prodeje automobilů v ČR, značka Peugeot ovšem navzdory tomuto vývoji opět zaznamenala nárůst, a to o 3,2 %. Klesajícímu trendu Peugeot v ČR vzdoruje už sedm měsíců v řadě. Celkový nárůst prodejů značky za první čtyři měsíce roku 2019 činí 12,8 %.
S poklesem automobilového trhu se potýká většina značek působících na českém trhu. Peugeot naopak nepřetržitě roste už od loňského října. Oproti svému rekordnímu výsledku z roku 2018 má aktuálně náskok o 560 vozů.
V rámci osobních vozů Peugeot registroval od začátku roku 3 982 vozidel, což je o 423 kusů (+ 11,9 %) více než za stejné období loňského roku. Značka si polepšila o jedno místo v žebříčku automobilek a aktuálně obsazuje 5. pozici. V kategorii lehkých užitkových vozů Peugeot registroval 951 vozidel. Nárůst o 137 kusů (+ 16,8 %) ovšem nestačil na udržení první pozice v pořadí automobilek, kterou obsazoval v uplynulých měsících, a sestoupil na druhé místo. Celkový výsledek za první čtyři měsíce představuje 4 933 registrovaných vozů. Tržní podíl značky Peugeot narostl o více než jeden procentní bod 5,53 %, což znamená 5. pozici.
Duben 2019 byl pro značku dalším úspěšným měsícem. Podruhé v letošním roce vystoupala na čtvrtou příčku žebříčku automobilových značek, což se jí za celý loňský rok podařilo pouze jednou. Dubnové registrace značky Peugeot v ČR dosáhly 1 333 osobních a lehkých užitkových vozů, tedy o 41 kusů (+ 3,2 %) více než loni. Podíl na trhu činil 5,43 %.
Dynamické prodejní tempo mají dále posílit významné obchodní aktivity, které Peugeot chystá pro následující dva měsíce. Od 10. května do 23. června proběhne v 31 českých a moravských městech marketingová akce Peugeot Emotion day a 12. června značka uvede na český trh nový model Peugeot 508 SW.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.