Porsche Česká republika, importér automobilů koncernových značek Volkswagen, Audi a SEAT přepisuje v letošním roce prodejní rekordy za své více než dvacetileté působení na českém trhu.
K tomuto úspěchu přispěly především značky Volkswagen a SEAT, které se drží v Top 10 na českém trhu a jejichž nebývalá modelová ofenzíva oslovuje současné i nové zákazníky. Silné postavení na českém trhu si udržuje rovněž premiová značka Audi, jejíž podíl na trhu ve výši 2,0 % je v porovnání s rokem 2003 téměř dvojnásobný. „Do konce roku zbývají jen dva týdny, ale již dnes je jisté, že Porsche Česká republika uzavře rok 2013 s nejvyšším tržním podílem všech dob“ říká Mag. Josef Roider, generální ředitel společnosti Porsche Česká republika.
Celkový podíl značek Volkswagen, Audi a SEAT
– v kategorii M1 během posledního desetiletí vzrostl z 8,5 % v roce 2003 na letošních 13,9 % v období od ledna do konce listopadu, což je nový rekord. Historicky nejlepšího výsledku dosáhla rovněž značka Volkswagen, jejíž podíl na českém trhu vzrostl za prvních jedenáct měsíců letošního roku na 9,1 %, zatímco před deseti lety to bylo jen 5,1 %.
U značky Volkswagen
– byl letošní rok ve znamení sedmé generace Golfu, která má na svém kontě záviděníhodnou sbírku prestižních nezávislých ocenění včetně vítězství v anketách o světové, evropské a české „Auto roku 2013“. Není tedy divu, že se Golf stal s 4517 nově registrovanými vozy jasným bestsellerem. Mezi čtveřici nejprodávanějších vozů Volkswagen na českém trhu patří také Passat (2155 vozů), Polo (1768 vozů) a Tiguan (1554 vozů).
Značka SEAT
– která stejně jako Volkswagen patří mezi desítku nejprodávanějších značek na českém trhu, si na své konto zapsala s tržním podílem 2,8 % nejlepší výsledek od roku 1998. SEAT se stal skokanem roku: během jedenácti měsíců letošního roku vyšvihl ze 17. na 10. místo v pořadí nejprodávanějších značek na českém trhu, když počet registrací vzrostl z 1660 na 4164 vozů. Na tomto úspěchu má největší podíl dlouhodobě velmi populární Ibiza (1882 vozů) společně s třetí generací modelové řady Leon (1565 vozů), která se prodává již ve třech karosářských verzích. Dobře přijato bylo i nové Toledo (354 vozů).
Také užitkové vozy Volkswagen
– potvrzují s pětinovým podílem svoji dlouhodobou pozici lídra českého trhu užitkových vozů, přičemž modely Caddy a Transporter jsou ve svých segmentech bestsellery.
Úspěšné prodeje vozů prémiové značky Audi
Největší letošní novinkou a zároveň nejprodávanějším modelem Audi na českém trhu se stala modelová řada A3 (660 vozů od ledna do listopadu 2013). Na druhém místě ji následuje Audi A6 (506 vozů) a velké popularitě se tradičně těší také atraktivní SUV Audi Q3 (371 vozů), Audi Q5 (295 vozů) a Audi Q7 (246 vozů).
K úspěchům značek nových vozů se přidal i program ojetých vozů Das WeltAuto.
Das WeltAuto je největší celosvětová síť ojetých vozů značek Volkswagen, SEAT a Volkswagen. Značka Das WeltAuto neustále vylepšuje služby zákazníkům a tento program nabízí již 46 prodejců v České republice.
Porsche Česká republika se sídlem v Praze
– je největší společnost pro dovoz automobilů do České republiky, kde reprezentuje značky Volkswagen, Audi a SEAT . Náleží do Porsche Holding Salzburg, nejúspěšnější a největší evropské obchodní skupiny v oblasti automobilů. Skupina podniků Porsche Holding Salzburg působí ve více než dvaceti zemích Evropy a také v Číně a Jižní Americe.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.