OMV zatančí na internetu

Mnichovská kreativní agentura Berger Baader Hermes představuje novou online hru Let’s HAKA – na vítěze čekají skvělé odměny – první cena BMW 116i.

Just in time for EURO 2008 OMV spouští novou online hru s názvem Let’s HAKA. Až do 31. července bude Let’s HAKA dobývat internet v sedmi zemích, kde společnost OMV působí (Rakousko, Německo, Česká republika, Maďarsko, Slovensko, Bulharsko, Slovinsko).

Kampaň pro OMV vymyslela mnichovská kreativní agentura Berger Baader Hermes, která zvítězila v mezinárodním výběrovém řízení před významnými herními firmami. Haka, tradiční tanec Maorů na Novém Zélandu, se dnes často provozuje pro rozehřátí diváků na velkých akcích. Na internetových stránkách Let’s HAKA na adrese www.letshaka.com mohou návštěvníci vytvořit trojrozměrnou postavu tanečníka se svojí tváří a stát se členem virtuálního haka týmu. Při propagaci hry OMV a Berger Baader Hermes spoléhají na principy virálního marketingu a souběžné marketingové aktivity v zemích, kde OMV působí. Cílem je pomocí této poutavé kampaně posílit značku OMV a přivést potenciální zákazníky od počítače přímo k čerpacím stanicím.

Fotbaloví fanoušci ze zúčastněných zemí mají možnost podpořit své oblíbené týmy vlastní choreografií tance haka. Účastníci mohou na stránkách www.letshaka.com vytvořit nový tým a pozvat další nebo je může jiný účastník přizvat do existujícího týmu. V obou případech mohou hráči vložit libovolné podobizny a vytvořit vlastní personalizované tanečníky. Vůdce týmu potom jednoduchým klikáním myši sestaví choreografii tance z předdefinovaných pohybů. Poté je možné přizvat přátelé pomocí funkce Invite a Friend.

Berger Baader Hermes je agentura s rozsáhlými zkušenostmi s online marketingem. Řada významných zákazníků již využila její komplexní nabídky služeb, která zahrnuje komunikaci prostřednictvím digitálních médií, poradenství a tvorbu strategií pro budování značky, dialogový marketing a mobilní marketing.

Hlavní cena: BMW 116i

Atraktivitu hry zvyšují zajímavé ceny, včetně nového vozu BMW 116i jako hlavní výhry. Všechny zaregistrované týmy budou zahrnuty do slosování o kupóny OMV v hodnotě 100 eur pro každého člena týmu. Vylosovány budou celkem tři týmy. Jako bonus dostanou všichni zaregistrovaní účastníci kupón na výborný sendvič VIVA EUROFAN.

Let’s HAKA je skvělý příklad toho, jak oslovit přesně definovanou cílovou skupinu prostřednictvím nekonvenčních komunikačních prostředků – v tomto případě nadšené sportovní fanoušky. OMV rovněž aktivně využívá internetová fóra, komunity a videoportály, jako je freenet, myspace.com a YouTube. Celou kampaň bude doprovázet dvouměsíční bannerová podpora na vybraných webových stránkách.

Inovativní přístup k marketingové komunikaci OMV

„Berger Baader Hermes a OMV speciálním virálním webem Let’s HAKA poskytují fanouškům možnost své nadšení a zápal kreativně ztvárnit. Hra je nejen velmi zábavná, ale nabízí i atraktivní ceny. Let’s Haka ukazuje, jak je možné rozvinout klasický marketingový profil do chytlavé internetové služby s vysokou mírou rozpoznání značky,“ říká Daniel Fischer, Management Supervisor agentury Berger Baader Hermes.

„Stránkami Let’s HAKA vstupujeme v oblasti marketingové komunikace na novou půdu. Kampaň je zaměřená především na hru a její zábavný efekt. Stránky Let’s HAKA odkazují na OMV pouze nepřímo – zájem o firmu stoupá postupně s tím, jak se hráč opakovaně na stránky vrací. Myslíme si, že toto je nový, nápaditý způsob, jak prostřednictvím internetu oslovit potenciální zákazníky v mnoha zemích a přivést je k našim pobočkám,” doplnil Markus Pilsl, OMV Online Manager International.

Berger Baader Hermes – agentura pro interaktivní a kreativní brand management

Spotřebitelé stále větší měrou získávají vztah ke značkám prostřednictví digitálních médií. K přímému kontaktu dochází skrze různé interaktivní kanály a v mnoha různých formách. Každodenní interakce spotřebitelů se značkou se stále větší měrou považuje za danou věc, avšak zvýšené nároky na různé formy komunikace v sítích komplikují přípravu kampaní pro značky, agentury i poskytovatele. Větší důležitost je přikládána komplexním interdisciplinárním řešením. Obsah musí být vhodným způsobem zprostředkován všemi kanály. Nové nápady musí být překvapivé, inovativní a samozřejmě také správně zacílené. S cílem využívat u kampaní v budoucnu všechny kanály rozšířila agentura Berger Baader Hermes portfolio svých služeb a stala se univerzální kreativní agenturou. Vedle komunikace prostřednictvím digitálních médií, poradenství a tvorby strategií pro budování značky nabízí agentura i dialogový marketing a mobilní marketing, takže zákazníci naleznou ucelenou nabídku služeb pod jednou střechou. Agentura Berger Baader Hermes byla založena v roce 2000 a dnes zaměstnává více než 35 odborníků různého zaměření. Mezi její zákazníky patří mimo jiné AMD, HypoVereinsbank, Barclays Global Investors (iShares), Lamy, Jägermeister, Sun Microsystems a sociální síť Bloomstreet.

OMV Česká republika, s.r.o

Skupina OMV působí v České republice od roku 1991, kdy zde založila svoji 100% vlastněnou dceřinou společnost OMV Česká republika, s.r.o., s centrálou v Praze. Nejdůležitější událostí v historii firmy byla akvizice sítě čerpacích stanic Aral v říjnu 2005. Tím získala OMV 15,7% podíl na trhu, a stala se tak jedničkou českého trhu. OMV v České republice přímo zaměstnává 116 lidí, nepřímo pak 1 800. Společnost se zabývá především prodejem pohonných hmot prostřednictvím svých 218 čerpacích stanic po celé České republice.

Všechny stanice jsou efektivně rozmístěné na dálnicích, frekventovaných silnicích a ve větších městech. Kromě pohonných hmot nejvyšší kvality, olejů a maziv nabízejí svým zákazníkům další služby včetně provozu oblíbených VIVA Shopů, v nichž si je možno vybrat z široké nabídky pečiva, občerstvení a předmětů denní potřeby (momentálně je v České republice k dispozici 111 VIVA Shopů).

Skupina OMV je vedoucí ropnou a plynárenskou společností ve střední Evropě. V oblasti rafinace a marketingu je aktivní ve 13 středoevropských zemích.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Olomouc se chystá na druhou soutěž šampionátu v ecorally

Olomouc se chystá na druhou soutěž...

Letošní Mistrovství ČR v ecoRally pokračuje druhou soutěží. Po úvodním podniku v Českém Krumlově přichází druhé kolo, a to se odehraje o nadcházejícím víkendu v podhůří Jeseníků....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...