První evropský závod se jel minulý týden v Polsku a většina posádek se hned po jeho skončení přesouvala do ČR.
Fotografie z víkendové soutěže v Milovicích:
V kategorii S1 hájila naše barvy posádka Václav Kabourek, Milan Kočí na Mercedesu Unimog 406. Ti v Polsku s přehledem vyhráli, ale v Čechách první místo neuhájili o pouhé 4 trestné body. Přesně o tolik byli lepší Němci Holger Brauwers, Mike Renner také na Unimogu 406 a skončili v „es jedničkách“ na prvním místě.
V kategorii S2 to byl souboj 4 českých a 3 německých posádek. Čeští jezdci na vozech IFA W 50, Tomáš Pražák, Ondřej Vodička (žlutá IFA) a Karel Fiala, Jan Šebor (modrá IFA), skončili až v druhé polovině výsledkové listiny. Po prvním dni byla posádka Bohumír Čáp, Radovan Švanda s vozem Avia 31T na místě druhém, o to je však těsně připravila další posádka Pavel Cacák, Martin Sviták na voze Praga UV 80, kteří byli lepší o 14 bodů. Místo první putuje do Německa s posádkou Volker Dolderer, Christoph Kassen na Mercedesu Unimog 416.
V kategorii S3 se objevilo několik nových posádek, mimo jiné i posádka z ČR Stanislav Neumann, Jaroslav Caparta na voze Praga V3S, která skončila devátá. Václav Adámek a Jakub Adámek na Tatře T 148 skončili čtvrtí a postu nejvyššího dosáhla po skvělých jízdách posádka Jaroslav Dána a Jan Roubík také s Tatrou T 148.
Jediná kategorie, kde v Evropském závodě nemáme svého zástupce je S4. V ní na druhém místě skončila německá posádka Phillipp Fackin, Michael Westphal na voze FAUN a místo první si vybojovala další německá posádka, bratři Peter a Markus Nidergessäsovi s vozem Iveco 26.
Kategorie největších sériově vyráběných náklaďáků se čtyřmi nápravami a pohonem 8×8 se jmenuje S5. V českém Truck Trialu jezdí v této kategorii pouze Tatry 813, 8×8 kolos, avšak v Evropských závodech máme možnost blíže poznat i vozy, Mercedes, Man a další… Naše posádka Tatry 813 Rostislav Drahokoupil, Vladimír Krčil se umístila na druhém místě a před nimi s náskokem 272 bodů zvítězila německá posádka – manželé Uda a Beaty Heidenreich na voze Mercedes-Benz.
V kategorii speciálů – menších prototypů P1 svedli souboj zkušení František Slunéčko a Jana Ševčíková, kteří jsou vždy ozdobou každého Truck Trialového závodu. Tentokrát se však jejich vůz Mouchoď, který zkonstruoval František Slunéčko, převrátil a tak nasbírali velký počet trestných bodů za neprojeté branky. Nakonec skončili na druhém místě za rakouskou posádkou Karl Vavrik, Georg Fritsch, kteří jezdí na speciálu KVK Jolly Jumper.
Poslední kategorií jsou větší speciály P-2. V této kategorii se objevil vůz LIAZ 111.800, české posádky Karel Voráček, Jiří Kačer, Pavel Šťastný, protože se však vlastně nejedná o prototyp (v Čechách jezdí v kategorii S3), skončili až na čtvrtém místě. První v „pé dvojkách“ se umístila rakouská posádka Josef Auinger, Elizabeth Hagler na speciálně upraveném voze Ural-Man 4320.
Kompletní výsledkovou listinu a průběžné pořadí posádek závodů EUROPA TRUCK TRIAL najdete na: www.europatrucktrial.org
Všichni příznivci bahna a náklaďáků se mohou těšit na další závod Českého Truck Trialu, který se pojede v atraktivním prostředí pískovny Velký Luh u Chebu 12. a 13.června 2004 .
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.