Třicet let poté, co Volkswagen představil nový model Polo první generace, vyjíždí nejnovější přírůstek této mimořádně populární řady. Design nového Pola je na první pohled dynamičtější, jeho maska nese charakteristický V-profil táhnoucí se přes kapotu motoru až hluboko dolů k dolnímu okraji předního nárazníku.


Polo je po novém Passatu druhým modelem své značky, který dostal tuto „tvář“, jež se stává charakteristickým rysem všech příštích modelů značky Volkswagen. Další dominantou výrazné přídě jsou originálně tvarované kombinované světlomety.
Také záď je stylizována příjemně dynamicky, dolní okraj zadního okna je vyvedený do tvaru široce rozevřeného písmene „V“, což umocňuje sportovní image vozu. Zajímavě řešená koncová světla přebírají některé designerské prvky od hlavních světlometů.
Nové Polo se bude nabízet ve dvou tradičních karosářských verzích, které se však budou lišit svojí stylizací – zatímco zřetelně sportovněji pojatý třídveřový model může svými bočními liniemi připomínat malé sportovní kupé, konzervativněji působící pětidveřový model, který má navíc třetí bočné okénko v masivním C-sloupku karoserie, sází na pocit solidnosti a robustnosti.
Nastupující model je v porovnání se svým předchůdcem je delší, jeho celková délka činí 3916 mm. Šířka (1650 mm) a výška (1465 mm) zůstává stejná jako u stávajícího modelu.
Nové Polo se bude nabízet ve třech stupních výbavy: Trendline, Comfortline a Sportline. Stejně jako u předchozího modelu počítá importér pro ČR firma Import Volkswagen Group s největším zájmem zákazníků o model Comfortline, který obsahuje bohatou výbavu jako např. čelní airbagy, posilovač řízení, dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu a zrcátek, mlhovky a rádio s CD přehrávačem. Za příplatek se bude dodávat např. klimatizace, akustický parkovací systém, průběžné hlavové airbagy, elektrický stabilizační program ESP nebo systém kontroly poklesu tlaku v pneumatikách.
V interiéru nového modelu Volkswagen Polo se uplatňují výhradně vysoce kvalitní materiály u kterých se pečlivě ověřovaly i takové detaily, jako např. pocit na omak nebo vůně. Zcela nový je volant a nově stylizované jsou také palubní přístroje.
Zájemci o nový model budou moci vybírat z široké škály motorů, která obsahuje pět zážehových agregátů o výkonech od 40 kW do 74 kW (55 k až 100 k) a čtyři turbodiesely TDI, jejichž výkony sahají od 51 kW do 96 kW (70 až 130 k). Základním vznětovým motorem je moderní tříválec 1.4 TDI o výkonu 51 kW (70 k). Další novinkou je výkonnější verze tříválce TDI s výkonem 59 kW (80 k).
Ceny pro Českou republiku zatím nebyly stanoveny.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií