Volkswagen představuje technicky a stylisticky modernizované provedení oblíbeného manažerského vozu s novým jménem Volkswagen CC.



Na českém trhu se novinka představí koncem 1. čtvrtletí roku 2012, cena nebyla prozatím stanovena.
Volkswagen Passat CC byl před čtyřmi roky prvním čtyřdveřovým kupé ve střední třídě na evropském trhu. Z malé skulinky na trhu se rychle vyvinul celý segment, neboť dodnes se po celém světě rozhodlo pro sedan s elegantními liniemi sportovního vozu téměř 270 000 zákazníků. Jsou to řidiči, kteří milují šarm kupé, zároveň však oceňují velkorysý vnitřní prostor pro nejméně čtyři osoby a čtyři dveře pro pohodlné nastupování.
Design
– s nově tvarovanou přední a zadní partií posunuje zdokonalený model Volkswagen CC ještě blíž k třídě luxusních vozů. Exkluzivnější charakter získala také výrazně rozšířená sériová výbava, která nyní zahrnuje mimo jiné nově koncipované bi-xenonové světlomety, statické odbočovací světlomety a rovněž nově navržená zadní světla LED. V sériové výbavě nechybí ani systém sledování únavy řidiče, rádio RCD 310 s přehrávačem CD, prahové lišty z ušlechtilé oceli, na předních sedadlech bezpečnostní opěrky hlavy s doplňkovým seřizováním polohy také v podélném směru, multifunkční volant, parkpilot, tempomat a elektricky sklopná vnější zrcátka.
Kromě toho dostal Volkswagen CC nové asistenční systémy. Mezi ně patří na přání dodávané technologie, jako je v automobilu značky Volkswagen poprvé použitý systém Side Assist Plus včetně funkce Lane Assist (upozorňuje na vozidla ve slepém úhlu a podporuje řidiče zásahem do řízení s cílem zabránit srážce), nebo v modelu Volkswagen CC nová funkce Dynamic Light Assist (automatické ovládání dálkových světlometů) a kamerové sledování dopravního značení. Komfort je optimalizován klimatizovanými sedadly s integrovanou masážní funkcí.
Motory
Volkswagen CC je poháněn inovativními zážehovými a vznětovými motory s přímým vstřikováním paliva. Všechny vznětové motory TDI jsou sériově vybaveny systémem Start-Stop a režimem rekuperace (zpětné získávání kinetické energie). Funkcí rekuperace disponují rovněž všechny zážehové motory.
Jednotky TDI dosahují nejvyššího výkonu 103 kW / 140 k a 125 kW / 170 k. Zážehové motory evropských verzí CC nabízejí sportovně laděnou charakteristiku s výkonovou křivkou vrcholící hodnotami 118 kW / 160 k, 155 kW / 210 k a 220 kW / 300 k.
Všechny motory jsou maximálně efektivní a úsporné. Skvělým příkladem je TDI o výkonu 103 kW / 140 k. Jeho spotřeba je v kombinaci s šestistupňovou mechanickou převodovkou pouhých 4,7 l/100 km (tomu odpovídají emise CO2 ve výši 125 g/km).
Novinkou na českém trhu bude čistý diesel BlueTDI, který splňuje emisní normu Euro 6.
Nový Volkswagen CC se veřejnosti představí
– ve světové premiéře na autosalonu v Los Angeles (18. až 27. listopadu). Uvedení na trh bude následovat krátce poté. Volkswagen začne prodávat čtyřdveřové kupé v únoru 2012 nejprve v Německu a následně i v celé Evropě, Americe, Rusku, Číně (lokální verze bude k dispozici od roku 2013) a na všech dalších trzích, kde je o tuto třídu vozidel mezi zákazníky zájem.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií