
To je případ nového Volkswagenu Golfu, jehož čtvrtá generace byla letos na jaře představena, za odpovídajícího a zaslouženého zájmu médií, naší motoristické veřejnosti. Golfů poslední generace zatím u nás mnoho nejezdí, proto všude kde se tento vůz objeví, neujde pozornosti.
Že se v žádném případě nejedná o přehnanou chválu, plně potvrzuje i redaktor informační agentury ÚAMK Mobilpress František Dočkal, který zajišťoval pro rozhlasovou stanici Rádio Alfa přímé zpravodajství z letošního Mistrovství České republiky v automobilových soutěžích a kromě toho řadu z nich také komentoval. Do center jednotlivých podniků, tedy míst, kde se před jejich startem a cílem soustřeďuje největší počet příznivců automobilových soutěží, totiž cestoval právě tímto bestsellerem evropských silnic opatřeným navíc nepřehlédnutelným sloganem a už mu zcela zevšedněly zvídavé pohledy a v nemalé míře i otázky týkající se jízdních vlastností vozidla, jeho vybavení, spotřeby, vnějšího vzhledu, uspořádání interiéru a samozřejmě výše ceny. V několika případech byl dokonce požádán o krátkou předváděcí jízdu. Je zajímavé, že nový Golf vzbudil pozornost nejen mezi řadovými motoristy, ale zaujal i mnohé ze zúčastněných posádek. Některé v něm dokonce viděly i kvalitní soutěžní vůz. Sám o svých o svých zkušenostech s novým Golfem říká: „Je pochopitelně potěšující, objevíte-li se někde s automobilem, na který se váže tolik pozornosti. Myslím si, že nový Golf si ji plně zaslouží, neboť už i jeho předcházející generace mají mezi motoristy stále dobrý zvuk. Je v něm dostatek prostoru pro pět cestujících, má pohodlné sedačky, to znamená, že ani po dlouhé cestě se necítím unavený. Jízda s ním je skutečným požitkem, vůz výborně sedí v zatáčkách a i v základní verzi, kterou mám k dispozici, to znamená s motorem 1,4 l, dovede uspokojit i sportovněji založené řidiče.“
Nápad, představit touto formou, prakticky po celé republice, automobil jehož uvedení na trhse setkalo s nevšedním zájmem, jen dokázal, že spolupráce mezi společnostmi Import Volkswagen Group s. r. o. a Mobilpress ÚAMK nevyšla naprázdno, ale naopakse oběma stranám vyplatila.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.