„Jsem velice rád, že se Lexus tým rozrůstá právě o tyto dva experty svého oboru. Druhý rok rozvoje značky Lexus tak získává na nových impulsech.“ říká Tomáš Velek, manažer značky Lexus pro ČR a SR.
Radovan Blažek (33) byl pověřen vedením tréninkových aktivit jakož i péčí o lidský rozvoj prodejní sítě značky Lexus v ČR a SR. Blažek dříve působil na obdobné pozici u společnosti Import Volkswagen Group s.r.o., kde byl v letech 1999 – 2005 odpovědný za trénink a prodejní ofenzívu značky Audi. K Lexusu přechází z pozice marketingového manažera divize Ethicon společnosti Johnson & Johnson, s.r.o., kde působil od roku 2005.
Petr Žemlička (30) byl pověřen přípravou a vedením crossmarketingového projektu LEXUS LOUNGE by L´ANGOLO, který se stává unikátním nástrojem v komunikaci značky se stávající či budoucí klientelou a s odbornými médii. V letech 2002-2005 působil v marketingovém oddělení divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o., kde měl na starosti koordinaci marketingových aktivit prodejní sítě Audi. K Lexusu přechází od značky Vertu, výrobce luxusních mobilních telefonů, kde od roku 2005 působil na pozici marketingového manažera.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií