Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered

Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered

Tenisový šampion Novak Djoković – světová jednička v žebříčku ATP, vítěz French Open 2016 a ambasador značky Peugeot, se kterou sdílí stejné hodnoty, je hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered. Kampaň odstartovala 30. května, v den zahájení letošního turnaje French Open. Plug-in hybridní 508 Peugeot Sport Engineered s pohonem všech kol a výkonem 360 k kombinuje vysoký výkon a nízké emise (46 g CO2/km)[1], což jsou vlastnosti, jež Novak Djoković, který se velmi zajímá o otázky životního prostředí, oceňuje. Dokonalost, perfektní vzhled a emoce, to jsou hodnoty značky Peugeot, jež sdílí i šampion Novak Djoković. Ten již figuruje 322 týdnů na prvním místě žebříčku ATP, což je historický rekord a tato série stále nekončí.

Značka Peugeot, která se opírá o svou historii, rozvoj elektrifikace a strategii „Power of choice“, pokračuje ve svém odhodlání přejít na nové zdroje energií. Model 508 Peugeot Sport Engineered to potvrzuje novým konceptem Neo-Performance, vyznačující se odpovědnějším a úspornějším výkonem.

„Neo-Performance představují u značky Peugeot zodpovědné sportovní vozy. Jsou dokonalým spojením sportovního charakteru a elektrifikované technologie s nízkými emisemi CO2. Novak Djoković jako přední světový tenista, pro kterého je velmi důležitá otázka ochrany životního prostředí, je ideálním ambasadorem našeho nového vozu 508 Peugeot Sport Engineered. Odráží se to i v naší nové reklamní kampani, jejímiž klíčovým sdělením je kombinace vysokého výkonu s ekologickou odpovědností,“ prohlásila Linda Jackson, generální ředitelka značky Peugeot.

„Jsem velmi hrdý na to, že mohu na svém triku nosit značku Peugeot, a těší mě, že jsem měl tu čest být jedním z prvních, kdo se s vozem 508 Peugeot Sport Engineered svezl. Jako sportovec a občan, který se velmi zajímá o otázky životního prostředí, s potěšením a přesvědčením podporuji strategii elektrifikace značky Peugeot. Velmi oceňuji také to, že Peugeot zajišťuje mobilitu hráčů na French Open plně elektrifikovaným vozovým parkem,“ uvedl Novak Djoković.

Tématem reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered je ticho v kombinaci s výkonem. Ukazuje, že nejvýkonnější sériový vůz, jaký kdy Peugeot vyrobil, může díky elektrické technologii podávat výkony šetrné k životnímu prostředí, a to jak z hlediska hluku, tak emisí. Nabízí se přirozená paralela s Novakem Djokovićem, který je známý tím, že před zahájením výměny na kurtu vyžaduje pro své soustředění naprosté ticho.

Reklamní kampaň spojující Novaka Djokoviće a 508 Peugeot Sport Engineered se natáčela 26. dubna v Bělehradě a byla představena 30. května při zahájení turnaje French Open.

[1] podle protokolu WLTP

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis bude z Finska odebírat nízkouhlíkový síran nikelnatý pro baterie

Stellantis bude z Finska odebírat...

Skupina Stellantis, přední výrobce značek jako Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Opel nebo Peugeot, uzavřela partnerství s finskou společností Terraflame k...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PEUGEOT 408: Dynamicky půvabný, nečekaně inovativní, milionově hybridní…

PEUGEOT 408: Dynamicky půvabný,...

Celá desetiletí zaběhlých fádních křivek automobilismu začínají osvěžovat dynamické a neokoukané fastbacky. Pár jich už je: Ford Mustang Mach-E, Citroën C5 X, Subaru Solterra, Hyundai...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První továrna na světě sériově vyrábějící užitkové vozy poháněné vodíkem, elektřinou i fosilními palivy

První továrna na světě sériově...

Skupina Stellantis cílí na to, stát se prvním producentem sériově vyráběných užitkových vozidel na vodíkový pohon. Proto se v továrně ve francouzském Hordainu rozjede velkosériová výroba...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 100% elektrická řada LCV má značce Peugeot zajistit vedoucí pozici na trhu

100% elektrická řada LCV má značce...

Elektrická revoluce zacílená na firemní zákazníky je v plném proudu. Značka Peugeot nyní nabízí řadu 100% elektrických užitkových vozů. Menší i větší elektrické dodávky Peugeot si...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Logo znázorňující podstatu jména

Logo znázorňující podstatu jména

Peugeot S.A. („Skupina PSA“) a Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) (NYSE: FCAU / MTA: FCA) dnes představily logo skupiny Stellantis, nového subjektu, který vzejde z jejich fúze 50:50. Logo...