Z rukou marketingové manažerky značky Volkswagen Markéty Vojáčkové převzal klíčky od Tiguanu bílé barvy.

„Tiguan je mým čtvrtým vozem a druhým Volkswagenem. Před lety jsem byl spokojeným majitelem modelu Bora, který mi spolehlivě sloužil – během roku najezdím asi 30 tisíc kilometrů,“ řekl při předání Michal Broš a dodal: „Do Tiguana v bílé barvě jsem se zamiloval hlavně díky reklamě se zpěvákem Sealem a jeho manželkou Heidi Klum. Dříve by mě nikdy nenapadlo, že si jednou koupím bílé auto, ale Tiguanu ta bílá prostě sekne.“
Nejprodávanější SUV v Evropě, Volkswagen Tiguan, je díky příznivému vývoji kurzu koruny nově dostupný za výrazně nižší ceny než doposud. Za vstupní model s pohonem předních kol a s motorem 1.4 TSI (110 kW / 150 k) v provedení Trend & Fun, který je novinkou na českém trhu, tak zákazník zaplatí pouhých 627 500 Kč. Nejlevnější provedení se vznětovým motorem 2.0 TDI (103 kW / 140 k) a předním náhonem pak přijde na 677 900 Kč. Za stejné modely s pohonem všech čtyř kol zaplatí zákazník pouze o 34 700 Kč více.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
KIA Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.
Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.