Logistická divize DHL vykazuje ve třetím čtvrtletí růst

DHL Supply Chain, přední světová logistická společnost, zveřejnila společně s mateřským koncernem Deutsche Post DHL hospodářské výsledky za třetí čtvrtletí roku 2014.

Tržby divize DHL Supply Chain ve třetím čtvrtletí 2014

– meziročně vzrostly o 4 procenta na 3,7 miliardy EUR (2013: 3,5 miliardy EUR). Tento vývoj je výsledkem výrazného růstu v Asii a příznivého vývoje směnných kurzů.

Navzdory strategii selektivnějšího uzavírání nových obchodů dosáhl celkový objem uzavřených kontraktů s novými a stávajícími zákazníky ve třetím čtvrtletí 2014 výše 285 milionů EUR. Tento ukazatel opět podtrhuje úspěch obchodního modelu divize a je předpokladem pro pokračující růst její ziskovosti. Provozní výsledek divize dosáhl ve třetím čtvrtletí celkové částky 110 milionů EUR, což je o 10 procent více než ve stejném období předchozího roku (2013: 100 milionů EUR).

DHL Supply Chain – Společnost DHL Supply Chain

– je lídrem v oblasti logistických služeb. Funguje v 60 zemích světa. Jejími zákazníky jsou největší firmy, pro které spravuje přes 23 milionu m2 skladovací plochy. V České republice poskytuje služby zejména pro zákazníky z automobilového, technologického, módního nebo hračkářského průmyslu. V České republice zaměstnává na plný úvazek přes 2 000 lidí. DHL Supply Chain v minulém roce dosáhla ve světě tržeb v hodnotě více než 14 miliard EUR.

DHL

– je světovým lídrem trhu v oblasti dopravy a logistiky a je „Logistickou společností pro celý svět“. DHL je odborníkem nejen v oblasti mezinárodní expresní přepravy, národních a mezinárodních balíkových doručovacích služeb, letecké, námořní, silniční a železniční dopravy, ale také dodavatelem řešení ve smluvní logistice a elektronickém obchodování napříč celým logistickým řetězcem. Síť společnosti pokrývá více než 220 zemí a oblastí. Přibližně 315 000 zaměstnanců po celém světě nabízí zákazníkům služby na vysoké úrovni a detailní znalosti místních trhů, které uspokojí požadavky dodavatelských řetězců. DHL přijímá svou společenskou odpovědnost podporou vzdělávání, pomocí při zmírňování následků živelných pohrom nebo aktivním přístupem k ochraně klimatu.

DHL je součástí skupiny Deutsche Post DHL. Tržby skupiny dosáhly v roce 2013 více než 55 miliard EUR.

Více informací naleznete na: www.dhl.cz

Zdroj: AC&C Public Relations (Radka Mlejnková s Zorka Mašková)

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to víc než jen číslo

CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to...

CUPRA dosáhla nového milníku. Ve svém výrobním závodě Martorell vyrobila svůj 1 000 000. vůz. Stala se jím CUPRA Formentor, nejikoničtější a nejúspěšnější model značky. CUPRA s duchem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Poloviční vsetínská radost

Poloviční vsetínská radost

Letošní ročník Carlson–PARTR Rally Vsetín uzavřel sezónu jednodenních soutěží v celkové klasifikaci Poháru 2+. Posádka týmu ACCR Lak Racing21 Vojtěch Štajf a František Rajnoha bohužel...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...