Tato luxusní značka získala v průzkumu spokojenosti vlastníků celkem 848 bodů z 1000 možných, což značně převyšuje průměr, tj. 786 bodů.
Kromě umístění na nejlepším místě v celkové spokojenosti se Lexus stal nejlepší značkou v rámci kategorií Kvalita/Spolehlivost a Přitažlivost vozidla. Vynikající pověst Lexusu pokud jde o kvalitu a spolehlivost se opětovně projevila získáním 923 bodů z 1000 možných v kategorii Kvalita/Spolehlivost.
Lexus také dominoval části průzkumu s názvem Vehicle Appeal (přitažlivost vozidla), ve které získal 870 bodů z 1000 možných, což opět značně převyšuje dosahovaný průměr.
Studie Indexu spokojenosti zákazníků 2005 (Customer Satisfiction Index – CSI) je založena na hodnocení více než 23 000 majitelů, jež vlastní vůz v průměru dva roky. Majitelé poskytnou podrobné hodnocení svých automobilů, které pokrývá 77 vlastností ve čtyřech hlavních kategoriích:
- Kvalita a spolehlivost (30 %)
- Přitažlivost vozidla, včetně designu, výkonnosti, pohodlí a vlastností (28 %)
- Spokojenost se službami prodejců (22 %)
- Náklady vlastníků včetně spotřeby paliva, pojištění a nákladů na servis/opravy 19 %).
„Značku Lexus necharakterizuje pouze kvalita a legendární služby zákazníkům,“ říká Karl Schlicht, viceprezident firmy Lexus Europe. „Patří k ní také celková zkušenost, která začíná designem interiéru a exteriéru a přechází k zážitku z jízdy a způsobu, jakým se v našich prodejnách se zákazníky jedná. S potěšením sledujeme, že nám zákazníci opět udělili cenu a rádi bychom našim střediskům Lexusu ve Velké Británii poděkovali za poskytování služeb na tak vynikající úrovni.“
„V následujících dvanácti měsících Lexus uvede na trh několik nových modelů,“ pokračuje pan Schlicht, „a my budeme nadále usilovat o to, abychom poskytovali legendární úroveň služeb.“
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií