Abychom se mohli novinkám věnovat podrobněji, pojednáme o nich v samostatných článcích:
- dnes v pondělí o studii LF-Xh
- zítra v úterý o IS 250C
- ve středu o modernizované modelové řadě IS
- ve čtvrtek o LS 460 se stálým pohonem všech kol
V dnešním úvodu uvádíme stručnou charakteristiku uvedených novinek:
Studie LF-Xh

Vývojovou studii LF-Xh charakterizují vysoce dynamické tvary karoserie a pohon všech kol zajišťovaný hybridním systémem Lexus Hybrid Drive s výkonným zážehovým agregátem V6 a silnými elektromotory. Model s jedinečným dynamickým vzhledem spojuje pokrokové ekologické technologie s vynikajícími jízdními výkony, nesmírně tichým provozem, výtečnou spotřebou paliva a nízkou hladinou emisí.
IS 250C – celosvětová premiéra


Nový IS 250C má světovou premiéru na pařížském autosalonu 2008. Snoubí se zde sportovní elegance sedanu modelové řady IS s technickou dokonalostí, jejímž výsledkem je jedinečná harmonie nefalšované radosti z jízdy s dynamikou kupé ve třídě prémiových sedanů.
Konstrukce skládací střechy použitá u IS 250C je vyrobena výhradně z lehkého hliníku a vyznačuje se bezkonkurenčně hladkou a tichou funkcí. Může se pochlubit vůbec nejkratším časem složení mezi trojdílnými střechami – stačí pouhých 20 sekund. Nebývale kompaktní mechanizmus skládací střechy u IS 250C umožňuje zachovat velký zavazadlový prostor, pohodlné nastupování pro zadní cestující i prostorný interiér v zadní části vozu.
Lexus představuje nový kabriolet navržený tak, aby zajistil minimální víření vzduchu při jízdě se složenou střechou. Vůz používá vysoce kultivovaný zážehový agregát 2,5 l V6 z modelu IS 250 o výkonu 153 kW / 208 k se šestistupňovou automatickou převodovkou. Vyšší torzní tuhost u IS 250C přispívá k jízdnímu pohodlí na úrovni značky Lexus, přičemž míra hluku, vibrací a chvění nového kupé zůstává stejně nízká jako u sedanu IS.
Modernizovaná modelová řada IS



U řady IS v modelovém provedení 2009 došlo k modernizaci spočívající v celkové úpravě v oblasti designu, jízdní dynamiky, bezpečnosti a použitých technologií. Dynamické kompaktní sedany IS přitom staví na mnohokrát oceňovaném designu, pohodlí, vrcholné kultivovanosti a úrovni výbavy.
Nově provedené úpravy ve stylizaci interiéru i vnějšku vozu představují další vývojový krok jedinečné designové filozofie L-finesse značky Lexus. K výraznému zlepšení jízdní dynamiky došlo díky úpravám v zavěšení kol, řízení, převodovce a řazení pomocí páček pod volantem. Součástí základní výbavy všech vozů této modelové řady je nyní systém VDIM (integrované řízení dynamiky vozu), který potvrzuje snahu značky Lexus poskytnout řidiči co největší radost z jízdy při maximální bezpečnosti všech cestujících.
Nové prvky výbavy dále zvyšují pohodlí cestujících a přispívají k co nejlepším pocitům v luxusním interiéru nového IS.
LS 460 se stálým pohonem všech kol




Dva roky poté, co byla na evropský trh uvedena čtvrtá generace luxusního sedanu LS 460, vlajkové lodi značky Lexus, je možné tento model objednávat i se stálým pohonem všech kol, který dále podtrhuje nebývalou úroveň pohodlí, vynikající výkony, dynamické schopnosti i pokrokové systémy aktivní bezpečnosti.
Systém stálého pohonu všech kol použitý ve voze LS 460 AWD sestává ze tří diferenciálů. Najdeme zde i velmi kompaktní samosvorný diferenciál TORSEN®, který rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu v poměru 40:60. Systém byl navržen speciálně tak, aby došlo k dalšímu zlepšení jízdních vlastností a ovladatelnosti za kritických situací, s cílem zachovat projevy vozu s pohonem zadní nápravy a stabilitu při zrychlovaní, tak důležitou pro dynamický sedan prémiové třídy.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií