Hyundai na ženevském autosalónu bude vystavovat i kompletní modelovou řadu roku 2008, včetně automobilů i30, i30CW, Santa Fe, Tucson, Grandeur, Coupe, Getz a Matrix.
Hyundai Sonata


si během let získala mnoho spokojených majitelů po celém světě a stala se tak již standardním automobilem segmentu D. Šestá generace tohoto modelu, který pravidelně obsazuje nejvyšší příčky studií spokojenosti zákazníků v USA, bude co do stylu a jízdních vlastností daleko více evropštější.
Hyundai Matrix
Další novinkou, která bude mít v Ženevě světovou premiéru, je modernizovaná verze kompaktního modelu Hyundai Matrix. Změny exteriéru doplní nová škála barev karosérie, zatímco interiér byl přizpůsoben linii současných modelů Hyundai.
i10
I když se evropská premiéra tohoto vozu konala v prosinci loňského roku v italské Bologni, je ženevská premiéra vozu i10 (nástupce vozu Hyundai Atos) o mnoho významnější. i10 jakožto druhé auto s předponou “i” převezme klíčovou roli v portfoliu Hyundai. i10 bude zodpovědné za zvýšení prodeje a podílu na trhu v Evropě – a bude současně novým vstupním bodem do i-světa Hyundai. i10 představuje dva další nové motory, automatickou převodovku, víceúčelové uspořádání interiéru, spolu s propracovanou výbavou a designem. Je vyvinuto v duchu elegantního moderního a dynamického zevnějšku, s níž ladí přiměřený a vyvážený vnitřek. Stejně jako i30, bylo také i10 navrženo a vyvinuto s plným zaměřením na Evropu.
Ekologie
Hyundai se již delší čas snaží odpovědět na aktuální témata spojená s ochranou životního prostředí. Hyundai je společností, která se vůči životnímu prostředí snažila být vždy přátelská, přesto možnost přinést další inovace v této oblasti představuje pro Hyundai obrovskou výzvu. Její nový eko-balíček poukazuje na to, jak stávající technologie mohou přispět k signifikantímu snížení (až do 29%) emisí CO2 bez toho, aby se toto odrazilo na ceně, výkonu a nebo požitku z jízdy. Jde o koncept, který přináší reálnou a dosažitelnou výhodu ve snižovaní emisí CO2 a spotřeby paliva.
HED-5


Ekologie hrála při návrhu nové studie hlavní roli. Pod kódovým označením HED-5 Hyundai vytvořil 6-místné MPV, které posouvá pojem univerzálnosti na novou úroveň. Výběr revolučních materiálů a konstrukčních technologií vznikal v spolupráci s partnery jako Recaro, Bayer a LG.
- Stánek Hyundai v letošním roce najdete v hale č.1.
- Tisková konference se uskuteční v úterý 4. března 2008 o 15:45h na stánku Hyundai.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai-Kia Automotive Group, která byla v roce 2006 šestým největším výrobcem automobilů na světě a skládá se z více než dvou desítek dceřiných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově přes 68 000 lidí a v roce 2006 vykázala nekonsolidované tržby ve výši 29,4 miliardy amerických dolarů (konsolidované tržby dosáhly 68,4 miliardy amerických dolarů). Vozidla Hyundai jsou v prodeji ve 193 zemích prostřednictvím 5 000 obchodních zastoupení a showroomů.