Úspěšná PR kampaň značky Volkswagen Užitkové vozy s názvem Crafter2Craftsmen míří do finále.
Nový Crafter projel již většinu čtyřměsíční trasy 30 evropskými zeměmi o délce 42 000 kilometrů
V jedné ze závěrečných etap zamíří také do České republiky se zastávkou v tradiční slévárně Stará Huť u Dobříše, kde bude očekáván 20. února 2017.
Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika říká:
„Nový Volkswagen Crafter přináší revoluci do segmentu lehkých užitkových vozů, protože jsme ho vyvíjeli v úzké spolupráci s našimi zákazníky. Neméně výjimečná je i naše PR kampaň Crafter2Craftsmen, která již od loňského listopadu úspěšně dokládá spolehlivost i všestranné schopnosti nového modelu Crafter. Mám proto velkou radost, že již brzy přivítáme našeho ‚maratonce‘ i v České republice.“
Nový Volkswagen Crafter bude v rámci kampaně Crafter2Craftsmen projíždět Českou republikou 20. února 2017
V dopoledních hodinách navštíví slévárenské mistry ve společnosti Stará Huť s.r.o. Historie Staré Hutě u Dobříše sahá pravděpodobně až do roku 1674 a největší slávy dosáhly místní železárny v závěru 19. století. Po první světové válce následoval úpadek a v roce 1926 byla výroba zastavena. Josef Svojitka, který tehdy pracoval jako mistr ve slévárně, nakoupil část zařízení zrušených železáren a v roce 1930 otevřel vlastní firmu. V současnosti pokračuje v tradici své rodiny nejmladší vnuk zakladatele Aleš Svojitka, který se zaměřuje na odlévání z bronzu a šedé litiny.
Velkolepá jízda nového Crafteru napříč Evropou odstartovala 7. listopadu 2016
– v zákaznickém centru značky Volkswagen Užitkové vozy v Hannoveru, v době zahájení předprodeje na německém trhu, a potrvá do konce února 2017, kdy bude nový Crafter uveden v Německu na trh. Nositel prestižního ocenění „International Van of the Year 2017“ (Mezinárodní lehký užitkový vůz roku 2017) dokládá v rámci akce Crafter2Craftsmen své výjimečné schopnosti v nejrozmanitějších provozních podmínkách. V každé zemi navštěvuje výjimečné řemeslníky, přičemž hlavní roli v celé kampani hraje jak nový Crafter, tak i jeho uživatelé z nejrůznějších oborů živnostenského podnikání.
Nový Crafter absolvuje v jednom kuse více než 42 000 kilometrů
– to je přibližně obvod Země – napříč 30 evropskými zeměmi. V průměru tedy překonává 310 km za den. Cílem akce je potvrdit, co v nové generaci největšího modelu značky Volkswagen Užitkové vozy vězí, a prokázat, že je spolehlivým a hospodárným vozidlem pro všechny pracovní úkoly – každodenní i ty mimořádné – a že dokonale splní roli nepostradatelného pomocníka těch nejlepších mistrů ve svém oboru.
Hlavními komunikačními kanály kampaně Crafter2Craftsmen jsou sociální sítě
– Volkswagen Užitkové vozy jejich prostřednictvím oslovuje širokou skupinu lidí s možností individualizace pro jednotlivé trhy a země. Základní platformu tvoří speciální webová stránka kampaně Crafter2Craftsmen (www.crafter2craftsmen.com), která v německém a anglickém jazyce informuje o všech detailech celé akce.
Více informací o kampani Crafter2Craftsmen na: https://www.facebook.com/VolkswagenUzitkoveVozy
Dosavadní průběh cesty můžete sledovat také na následujících odkazech:
- www.facebook.com/crafter2craftsmen
- www.instagram.com/volkswagen_nutzfahrzeuge_vwn
- https://twitter.com/search?q=crafter2craftsmen
Více na:
www.vw-uzitkove.cz
www.facebook.com/VolkswagenUzitkoveVozy
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií