AutoPalace Group představuje novou strategii značky

Společnost AutoPalace, největší automobilová dealerská skupina v České a Slovenské republice představuje v jubilejním roce svého působení na trhu zcela novou strategii značky spojenou rovněž s aktualizovanou vizuální identitou. Cílem této změny je sjednocení komunikace všech poskytovaných služeb v jednotlivých pobočkách skupiny v obou zemích.

Dealerská skupina AutoPalace působí na trhu již tři desetiletí a během této doby se stala v automobilové branži synonymem pro neustálý rozvoj a inovaci ve svém podnikání. Během té samé doby se však vyvíjel také samotný automobilový trh. „S postupem času, jak se aktivity skupiny AutoPalace samostatně rozvíjely, bylo stále obtížnější komunikačně propojovat jednotlivé naše pobočky a jejich nabídky služeb zákazníkům. A byli to právě oni, kteří se v různých označeních našich činností začali tak trochu ztrácet. A protože zákazník je u nás vždy na prvním místě, rozhodli jsme se u příležitosti našeho jubilea pro zásadní marketingový krok a dnes tedy představujeme zcela novou firemní strategii značky AutoPalace, doplněnou o rebranding vybraných aktivit,” vysvětluje potřebu zásadně proměnit obsahovou a vizuální komunikaci Nela Bartošová, ředitelka marketingu společnosti AutoPalace Group. Tato dealerská skupina rozšířila po loňských významných akvizicích své prodejní portfolio na celkově patnáct automobilových značek.

Přestože tradiční logo společnosti zůstalo v nezměněném provedení, ostatní změny v obsahové a vizuální komunikaci mají hned několik fází. Časově naplánovanou kampaň odstartovalo nejprve oznámení o změně názvu aktivit v oblasti ojetin. Původní název AutoPoint je nově nahrazen označením AutoPalace Ojeté vozy, a navíc rozšířen o sekci AutoPalace Premium. Stejně tak obchodní činnost v oblasti autopůjčovny změnila svůj název z RentPoint na AutoPalace Rent. Změnu obou názvů doprovází také nová loga pro danou aktivitu a rebranding na všech důležitých místech v jednotlivých střediscích včetně interního orientačního systému.

Nově představená strategie značky AutoPalace se však zaměřuje také na ostatní obchodní aktivity. S tím spojený komunikační koncept zahrnuje proto nejen samotnou značku, ojeté vozy či autopůjčovnu, ale také oblasti fleet managementu, operativního leasingu, zaměstnanecké kariéry nebo interní komunikaci. Reklamní kampaň, která prezentuje nová témata skupiny AutoPalace prostřednictvím rádia, online a print médií či direct mailingu se proměnným vizuálním grafickým konceptem číslovky “jedna” zaměřuje na tři klíčové oblasti komunikace se zákazníkem. Vedle dominantní pozice největší automobilové dealerské skupiny je v kampani kladen důraz také na osobitý přístup ke každému zákazníkovi a nechybí ani třetí zásadní sdělení směrem k veřejnosti zdůrazňující nabídku komplexního řešení mobility pod jednou střechou.

Nová strategie značky AutoPalace se samozřejmě promítne do všech jejích komunikačních kanálů směřujících k veřejnosti, ale také do interní sítě společnosti. „Těší mě navíc, že součástí probíhající marketingové kampaně se staly i tváře některých našich zaměstnanců. Právě naši zaměstnanci tvoří totiž ve skupině AutoPalace to nejdůležitější, a tím je skvělý pracovní tým. Nový slogan ´My jsme AutoPalace´ je tak příznačným vyjádřením pro právě probíhající změny v naší komunikaci,” připomněl k nové strategii značky František Švec, generální ředitel AutoPalace Group.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...