AutoPalace Group: Personální oznámení

Vážené kolegyně,

Vážení kolegové,

rádi bychom Vás tímto aktuálně informovali, že po vzájemné dohodě byla dne 14. prosince 2020 ukončena spolupráce s Radkem Donnerem, dosavadním generálním ředitelem společností Auto Palace Group.

Jeho funkci a pravomoci přebírá a bude nyní po nezbytně nutnou dobu zastávat pan Karel Klouda, jednatel všech společností Auto Palace Group.

Pokud budete mít jakékoliv otázky, prosím obracejte se přímo na pana Karla Kloudu.

Auto Palace Group:

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2019 dosáhla skupina AutoBinck obratu 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) ACDR – Distribuce a retail vozidel (m.j. skupina Auto Palace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Mobinck, 4.) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu v ČR. Za 29 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala téměř 170 tisíc vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých čtyřech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně a Karlových Varech, prodej automobilů značek – Audi, Cupra, Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Seat, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot, Volkswagen a Užitkové vozy Volkswagen. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace největším prodejcem vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi v ČR. V roce 2019 dosáhla v ČR tato dealerská skupina obratu 5,7 mld. Kč.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin, specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu a lakovnu, velkoobchodní prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Skupina Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a s tím spojený rozvoj infrastruktury.

 

Související články

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny jsou ještě výhodnější

Toyota rozšiřuje akční nabídku, ceny...

Toyota vyrukovala s jarní ofenzivou. Velkou část modelů lze pořídit s ještě větším zvýhodněním. V akční nabídce je teď také Prius s plug-in hybridním pohonem nebo Highlander. Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Superb dostupná další pohonné jednotky včetně nového plug-in hybridu

Superb dostupná další pohonné jednotky...

Čtvrtá generace modelu Superb vstupuje na český trh v dalších variantách. Nabídku motorizací obohacuje výkonný zážehový motor 2,0 TSI, karosářskou verzi kombi lze nově objednávat i s...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda v Milánu představí vizi udržitelnosti

Honda v Milánu představí vizi...

Honda na festivalu Milan Design Week, který se uskuteční ve dnech 16. až 21. dubna, představí svůj rozvíjející se přístup k udržitelnějšímu produktovému designu a poprvé v Evropě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...