Citroën

V roce 1916 se André Citroën, majitel muniční továrny v Quai de Javel, rozhodl pro velkoobjemovou výrobu silných a hospodárných automobilů. První automobil Type A byl vytvořen v létě1919 a do konce roku bylo vyrobeno ještě 2810 kusů. Roku 1922 vznikl další automobil Autochenille B2, který jako první automobil v historii překonal poušť Saharu. Později společnost Michelin v roce 1935 přebírá kontrolu nad Citroën. Roku 1976 se Citroën stal součástí koncernu PSA Peugeot Citroën a je jí dodnes.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Skupina PSA a Digital Charging Solution (DCS) – dceřiná společnost skupiny BMW a provozovatel služby ChargeNow – uzavřely partnerství, na jejímž základu získávají zákazníci značek Peugeot a Citroën přístup k největší francouzské síti nabíjecích stanic pro elektromobily. Služby ChargeMyPeugeot a 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA zveřejňuje výsledky emisí svých vozů ve skutečném provozu

Protokol pro měření spotřeby paliva ve skutečném provozu, který vypracovala skupina PSA společně s neziskovými společnostmi T&E, FNE a orgánem Bureau Veritas, byl rozšířen na měření škodlivin (oxidy NOx, pevné částice) ve skutečných podmínkách provozu. Měření u vozidel Peugeot, Citroën a 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Historické výsledky skupiny PSA v roce 2017: rekordní obrat, rekordní objem prodejů, rekordní hospodářský výsledek z provozní činnosti a rekordní čistý zisk pro skupinu

Úspěch plánu Push to Pass a první konkrétní výsledky plánu oživení společnosti Opel/Vauxhall (O/V) PACE! [1] Růst objemů: 3,63 milionů prodaných vozů, +15,4 %[2]; Růst obratu skupiny[3] o 20,7 % na 65,2 miliard €; Konsolidovaná provozní marže[4] 7,3 %, rekord 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Citroën Berlingo třetí generace, Citroën C4 Cactus – Ženeva 2018

S Lenkou Martinovou, PR manažerkou Citroën ČR, si na ženevském autosalonu popovídal o novinkách stáje Citroën moderátor Viktor Tamayo.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA přichází s novou generací víceúčelových vozů  pro své značky Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall

Pokračování produktové ofenzívy skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass; Jeden program vyvinutý pro tři různé vozy odpovídající různým postavením jednotlivých značek Peugeot, Citroën a Opel/Vauxhall na trhu; Jedna nová platforma vzešlá z platformy EMP2 vyráběná ve dvou 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik, dosavadní strategický poradce pro rozvoj značky Mototechna a poradce pro inovace České spořitelny. 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN NOMINOVAL PILOTY PRO SEZONU 2018

Kompletní program mistrovství světa čeká z Citroën Total Abu Dhabi World Rally Teamu Krise Meeka, Craig Breen pojede za volantem C3 WRC na deseti podnicích a Khalid Al Qassimi má naplánovánu třetinu z programu světového šampionátu 2018. Svůj dlouho očekávaný 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina  přichází v rámci evropského konsorcia EU-LIVE s lehkým elektromobilem

Evropské konsorcium EU-LIVE Efficient Urban Light VEhicle sdružuje 12 partnerů ze 6 zemí, z nichž je skupina PSA jediným výrobcem automobilů. Lehký elektromobil, jehož tvar se podobá tříkolce, umožňuje cesty po městě i v jeho okolí v režimu nulových emisí: Lehký elektromobil  patří do kategorie 

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ TRANSFORMACE!

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje návštěvou showroomech. Tak vznikl „La Maison Citroën“, nová koncepce městské prodejny – která se poprvé objevila v Paříži a 

Skupina usnadňuje svým zákazníkům přístup k mobilitě prostřednictvím cenově dostupných, užitečných, jednoduchých řešení konektivity a pomáhá jim tak s jejich každodenními potřebami v oblasti cestování: Konfigurace a zakoupení modelu Peugeot, Citroën nebo DS je nyní velmi snadné, ať už on-line, nebo