Autocentrum ESA hlásí rekordní prodeje – poptávka převyšuje nabídku

Společnost Auto ESA, která provozuje síť autocenter s ojetými vozy, vykázala v měsíci září 2014 rekordní prodeje.

Celkem bylo v září prodáno 981 vozidel

– což představuje 15% nárůst oproti předcházejícímu měsíci. Největší poptávka byla tradičně po vozidlech značky ŠKODA, Ford a Volkswagen. Firma zároveň registruje zvýšenou poptávku po kvalitních vozidlech po prvním nebo druhém majiteli. Zákazníci jsou ochotni na takové vozy i několik týdnů počkat a stále častěji využívají k objednání vozu a dalších služeb internet.

Pavel Foltýn, ředitel strategického rozvoje Auto ESA říká:

„Registrujeme opravdu rekordní počet objednávek na vozy po prvním majiteli, v dobrém technickém stavu a s kvalitní výbavou. V posledních měsících se totiž projevuje výrazný přesun zákazníků od menších prodejců směrem k těm větším, s větší nabídkou vozidel a širokým portfoliem služeb“. Podle Foltýna jde o přirozený vývoj, který kopíruje model zákaznického chování ve všech oblastech. Podle Foltýna jsou zákazníci na kvalitní vozy ochotni počkat i několik týdnů. Tento trend se projevil nejen ve zvýšené návštěvnosti webových stránek firmy, ale také v počtu elektronických objednávek vozů a požadavků na zpracování konkrétní nabídky financování.

V měsíci září překonala návštěvnost webových stránek Auto ESA poprvé hranici 850 000

Počet návštěv se v tomto měsíci ustálil na počtu 851 608 návštěv za měsíc. To představuje meziroční nárůst o více než 250 000 návštěv (42%). „Tento trend jednoznačně dokazuje, že stále více zákazníků hledá vozy přes internet a do prodejny přichází již s hotovou objednávkou, nebo alespoň konkrétní představou o poptávaném vozidle“, říká Foltýn. Nejvýraznější nárůsty o více než 35% jsou podle něj z regionů, kde Auto ESA nově otevřelo pobočky, tedy z regionů Jižní Morava, Pardubice a Moravskoslezský kraj.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejen bleskurychlé řazení: Nový Hyundai i30 N přichází s řadou vylepšení pro maximální potěšení z jízdy

Nejen bleskurychlé řazení: Nový...

Modernizovaný Hyundai i30 N získal nový design se zaměřením na sportovní výkony, emoce a charakter Nový model i30 N bude poprvé k dispozici s osmistupňovou převodovkou N DCT se dvěma...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de France, získal křišťálovou trofej, kterou navrhl ŠKODA Design

Tadej Pogačar je vítězem 107. Tour de...

Slovinec Tadej Pogačar se poprvé ve své kariéře stal vítězem Tour de France Poháry pro vítěze vznikly ve spolupráci designéra ŠKODA AUTO Petera Olaha a české firmy Lasvit Nový elektromobil...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT „VZHŮRU NA CËSTU“ V PŘEDPREMIÉŘE PŘED ZAHÁJENÍM PRODEJE!

NOVÝ CITROËN C4 a Ë-C4: REKLAMNÍ SPOT...

Citroën zveřejnil spot „Nový Citroën C4, vzhůru na cëstu“. Scénář je inspirován pocity, které pohodlí vozů Citroën vyvolává, vrací každého do dětství a působí na všechny generace....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Při srážce chodce s tramvají je na vině roztržitost i mobilní telefon

Při srážce chodce s tramvají je na...

Se situací, kdy chodci s oprávněným přesvědčením své přednosti vstupují na přechodu před přijíždějící automobily, často až neuváženě, se setkáváme snad každý den. Řidič...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zcela nový Hyundai Tucson: Technologický skvost s výjimečným designem

Zcela nový Hyundai Tucson: Technologický...

Pokrokový a experimentální: Zcela nový Tucson není pouhou evolucí, nýbrž revolucí designu značky Hyundai Nová „Parametrická skrytá světla“ jsou unikátní designovou a technologickou...