AAA AUTO v Ostravě přivítalo 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici: rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750 000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil.

Jeden a půl miliontou zákaznicí

– se stala Šárka Frýdlová z Ostravy s rodinou, která si z ostravské pobočky odvezla vůz Citroen C1. Na vůz dostala 100% slevu. „Jsem absolutně nadšená, že mě auto nakonec nic nestálo. Za ušetřené peníze nás teď může vzít manžel na dovolenou. Nákup vozu v AAA AUTO jsem zvolila na radu známých a vůbec nelituji. Můžu doporučit i ostatním, po celou dobu jsem měla perfektní servis,“ uvedla Šárka Frýdlová, která si pořídila vlastní vůz proto, aby nebyla závislá na manželovi. „Budu s vozem vozit dítě do školky a obstarávat si běžné věci po městě,“ dodala.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO řekla:

„Jen za letošní rok u nás uskuteční obchod nejméně 120 000 zákazníků, a se zvyšujícím se počtem poboček čekáme v příštích letech masivní růst. Podle mého střízlivého odhadu bychom mohli dvoumiliontého zákazníka přivítat již za tři roky.”

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na jednotlivých pobočkách. Ve 34 městech je zákazníkům k dispozici celkem přes 160 výkupních techniků, na 200 prodejců a 120 vedoucích manažerů poboček, 200 pracovníků zprostředkovávajících finanční služby a stovky zaměstnanců podpůrných profesí. Ti všichni se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků

– jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu o 14 %, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost.

„Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům a organizujeme interní i externí mystery shopy, abychom si ověřovali úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Romana Proroka,“ vysvětlila Topolová.

„Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ uvedla Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Naváže Štajf ve Španělsku na domácí úspěch?

Naváže Štajf ve Španělsku na domácí...

Evropský šampionát automobilových soutěží historických vozů se z České republiky přestěhuje o nadcházejícím víkendu do slunného Španělska. V jubilejním 15. ročníku Historic Rally of...