PUMA a Lewis Hamilton slaví sedmý titul mistra světa a sedm let spolupráce
Globální sportovní značka PUMA blahopřeje Lewisi Hamiltonovi k zisku sedmého titulu mistra světa. Připomíná si přitom vynikající spolupráci s jedním z největších závodníků Formule 1 všech dob. Britský jezdec je členem rodiny PUMA od roku 2013 a v roce 2017 se stal tváří značky jako ambasador.
Partnerství značky PUMA a Lewise Hamiltona lze nejlépe charakterizovat tak, že si spolu navzájem „skvěle sedli“. „Dobré vztahy, to jsou spokojení lidé, komunikace a vzájemný respekt – a o to tu hlavně jde,“ řekl sedminásobný mistr světa. Tím, že vyrovnal dlouholetý rekord Michaela Schumachera v počtu titulů, stal se nyní Lewis Hamilton nepochybně jedním z největších závodních jezdců všech dob a je také na cestě k tomu být „Forever Faster“.
Spolupráce mladého britského talentovaného závodníka se značkou PUMA sahá do roku 2013, kdy přešel do týmu Formule 1 Mercedes-AMG Petronas, pro nějž PUMA od roku 2012 zajišťuje veškeré technické oděvy a obuv. To zahrnuje dodávky oblečení a bot, které jsou zárukou úspěšnosti a bezpečnosti řidičů při závodech díky špičkovým odlehčeným tkaninám a ohnivzdorným materiálům. „Naše závodní výbava je rozhodně nejvíc high-tech,“ řekl Lewis Hamilton. „Její vývoj nějakou dobu trval, ale PUMA při něm vždy velmi rychle reagovala na naše požadavky a vycházela nám vstříc.“ Přímý kontakt mezi piloty a dodavatelem závodního vybavení je nezbytný, aby měl tým Mercedes-AMG Petronas F1 ideálně upravenou výbavu té nejvyšší kvality a mohl útočit na stupně vítězů.
Jednou z nejdůležitějších věcí, aby mohli být úspěšní od prvního do posledního kola Grand Prix, je pro závodníky trénink. „Tréninky a příprava vždycky zabírají spoustu času,“dodal Lewis.„Lidé, kteří se dívají na Formuli 1, si nejspíš ani neuvědomují, jak fyzicky náročné jsou závody, protože v televizi to vypadá o dost snazší.“
V roce 2017 se PUMA rozhodla povýšit spolupráci s britským jezdcem F1 na pozici ambasadora značky. Lewis se stal její tváří při několika akcích, v reklamních kampaních a na billboardech. „Musím být v nejlepší možné formě. A abych se do ní dostal, potřebuji tu nejlepší výbavu. PUMA to jsou nejnovější technologie, pohodlí a účinnost. V tomto směru toho tedy máme při závodech na této úrovni hodně společného,“ konstatuje britský závodník.
Vzájemná spolupráce značky PUMA a Lewise Hamiltona dostává další rozměr díky tomu, že oba z hloubi duše podporují rovné příležitosti a možnosti začlenění pro všechny. Letos se zviditelnilo hnutí „Black Lives Matter“ (BLM) a další organizace, které se zasazují za rovná práva. Přeborník Formule 1 se připojil právě k hnutí BLM, aby dal najevo, že je pro větší rozmanitost a rovný přístup pro všechny. Lewis Hamilton byl letos také součástí kampaně značky PUMA „Is Anyone Listening” a hovořil s Tommiem Smithem a Thierrym Henrym o možnostech začlenění a rovnosti. „PUMA se stala součástí historie už při událostech spojených s Tommiem Smithem. Je úžasné vidět, jak PUMA využívá své možnosti, aby podnítila potřebné změny. To je skvělé, ale je třeba vidět, že je před námi ještě hodně práce,“ řekl Lewis Hamilton.