Skupina Auto Palace posiluje personálně vedení oblasti ojetých vozů

Novým manažerem divize Auto Palace – ojeté vozy byl jmenován Pavel Pajurek, který má více než 15leté zkušenosti z různých pozic v oblasti obchodu s automobily.

Dealerská skupina Auto Palace posiluje ve vztahu ke svým současným i budoucím investičním aktivitám také v personální oblasti. V souvislosti s významným rozvojem obchodování s ojetými vozy jmenovala do funkce manažera pro tuto oblast pana Pavla Pajurka.

Současná složitá situace na trhu s prodejem nových automobilů klade mnohem větší nároky na trh s ojetými vozy, což potvrzuje stále rostoucí zájem veřejnosti o tento segment. Skupina Auto Palace má v této oblasti bohaté odborné zkušenosti skrze svoji značku AutoPoint, která se etablovala na českém trhu koncem roku 1999. Automobilový trh však nyní přináší další možnosti a příležitosti k posílení celkové pozice skupiny Auto Palace v obchodování s ojetinami.

Pavel Pajurek spojil svojí dosavadní profesní kariéru výhradně s obchodními aktivitami v oblasti ojetých vozů. V rámci svého více než 15letého působení u mezinárodního provozovatele autocenter AAA Auto zastával u této společnosti několik významných manažerských pozic s řízením početných pracovních týmů. Za uvedenou dobu získal cenné zkušenosti nejen z českého trhu s ojetými vozy, ale vzhledem k několikaletému angažmá v zahraničí i na pěti evropských trzích a také v Rusku.

„Jsem velmi rád, že mohu získané znalosti využít v rámci významné pozice v dealerské skupině Auto Palace. Trh s ojetými vozy prochází nyní významnou proměnou, a to vyžaduje některé změny v dosavadních zvyklostech a s tím spojených pracovních postupech. Mám na mysli především centralizaci nákupní strategie tedy zdrojování aut, jejich cenotvorbu, ale i více efektivní propojení s marketingovými aktivitami této dealerské skupiny. Je to pro mě velká profesní výzva,“ řekl ve své nové funkci Pavel Pajurek.

„V osobě Pavla Pajurka získává Auto Palace Group velmi zkušeného manažera pro řízení našich aktivit na trhu s ojetými vozy v České republice i na Slovensku. Jeho hlavním úkolem bude prohloubení spolupráce mezi našimi jednotlivými středisky a maximální využití jejich potenciálu. Jsem přesvědčen, že jeho odborné znalosti nám pomohou rychle a efektivně reagovat na současné dění na trhu s ojetinami,” řekl Radek Donner, generální ředitel skupiny Auto Palace.

Pavel Pajurek (36 let) je ženatý, vystudoval SPŠE v oboru elektrotechnika a mezi jeho mimopracovní aktivity patří cyklistika, lyžování, motorsport a vaření.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....