Maziva TOTAL se představují v novém kabátě

Společnost Total představila nové obaly pro celou řadu svých maziv značek TOTAL a ELF. Na první pohled upoutají nové barvy, štítky a ergonomičtější design. Snížení hmotnosti obalů ušetří díky úsporám surovin za rok emise 9 500 tun CO2. To přispívá k dosahování cílů společnosti, stát se předním zodpovědným dodavatelem energie.

Obal na špici inovací

Nové obaly TOTAL a ELF jsou krokem vpřed. Jsou praktičtější a snáze čitelné i v detailech. Kdo někdy nezažil pohled na řadu motorových olejů na polici a nevěděl, který z nich vybrat? S novými obaly TOTAL mohou spotřebitelé na první pohled poznat produkt, který potřebují, a to díky barevnému rozlišení: platinová barva pro nejvyšší úroveň, stříbrná pro střední a bronzová pro výrobky základní řady. Zákazníci pak mohou získat detailní informace o výrobku, který potřebují z nového štítku, který je mnohem přehlednější a snáze čitelný.

Unikátní nový štítek ve stylu palubní desky

Základní produktové informace jsou situovány okolo loga firmy ve stylu palubní desky automobilu. Zobrazují viskozitu, certifikáty výrobku a QR kód, který lze použít k rychlému potvrzení pravosti. Takovýto štítek se zásadně odlišuje od ostatních a představuje pokrok v předávání informací o mazivech.

Nová ergonomie pro lepší zákaznickou zkušenost

Nové obaly nabízejí nový design a ergonomičtější držení, které usnadňuje úchop i přenášení. Uzávěry obalu byly také funkčně inovovány pro snadnější výměnu a doplňování maziv, a také abychom zvýšili ochranu proti padělání.

„Vždy jsme nabízeli produkty, které jsou pro zákazníky velmi snadno rozpoznatelné,“ říká Lukasz Semeniuk, Managing Director, CE HUB, Total ČR. „Dnešní zákazníci však potřebují různé informace o produktech a o tom, jak je používat, a proto jsme se rozhodli naše obaly inovovat co do tvaru, barvy a štítku. Úkolem bylo udržet výrazný design, aby zákazníci naše produkty TOTAL a ELF ještě snáze rozpoznali. Myslím, že jsme našeho cíle dosáhli a výsledky jsou vynikající,“ dodává.

Nové obaly TOTAL a ELF jsou postupně zaváděny na všech trzích, kde jsou tyto značky k dispozici.

O Total Lubricants

Total Lubricants je světovým lídrem ve výrobě a distribuci maziv, s 41 výrobními místy po celém světě a více než 5 800 spolupracovníky ve 150 zemích. Total Lubricants nabízí inovativní, vysoce výkonné a ekologické výrobky a služby svého výzkumného a vývojového centra, které čítá více než 130 výzkumných pracovníků. Total Lubricants je nezbytným partnerem pro automobilový, průmyslový a námořní trh.

 O společnosti Total

Total je celosvětový výrobce a dodavatel energie, přední mezinárodní společnost obchodující s plynem a oleji a významný hráč v oblasti snižování CO2 Total ve světě zaměstnává 100 000 lidí, kteří pracují na výzkumu a poskytování lepší, spolehlivější, čistší, efektivnější a inovativní energie dostupné co největšímu počtu zákazníků. Total působí ve 130 zemích světa a jeho snahou je, aby aktivity společnosti měly pozitivní a trvalý přínos v hospodářské, sociální i environmentální oblasti.

Společnost Total Marketing & Services vyvíjí a prodává ropné produkty a související služby. Ve 110 zemích zaměstnává 31 000 zaměstnanců a její výrobky a služby se prodávají ve 150 zemích světa. Síť 16 000 čerpacích stanic v 65 zemích každý den obslouží více než 8 milionů zákazníků.

O Total Česká republika

Total Česká republika s.r.o. je součástí Total Marketing & Services, obchodní divize koncernu Total, čtvrté největší olejářské společnosti na světě. Se sídlem v Praze působí v České republice již od roku 1991. Hlavními činnostmi společnosti jsou obchod s automobilovými oleji pod obchodními značkami Total a Elf, dále pak obchod s průmyslovými mazivy, pohonnými hmotami, speciálními kapalinami a leteckými benziny na letištích v Praze a Karlových Varech. Obchod s asfaltem je realizován i prostřednictvím vlastní výroby a skladů asfaltů v Kouřimi. K produktům poskytují i služby technické podpory a odborného poradenství.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....