Obhájení titulu Superbrands doplnilo i ocenění v soutěži Marketér roku

  • Společnost Auto Palace Group obhájila titul Superbrands z loňského roku
  • Mezinárodní ocenění za budování značky získala jako jediná automobilová dealerská skupina
  • Auto Palace se tak zařadila k dalším firmám oceněným letos titulem Superbrands – Electro World, Uniqa nebo Hornbach
  • Skupina Auto Palace získala letos poprvé také ocenění v oborové soutěži Marketér roku

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj znalosti a hodnot své značky v České republice. Na opětovné získání zmíněného titulu navázala také nedávným oceněním Duhový delfín v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová společnost.

Mezinárodní titul Superbrands se v ČR uděloval letos pošesté. Jeho držitelé prošli výběrovým řízením, na jehož konci rozhodovala expertní komise tvořená profesionály z obchodu, komunikace, marketingu a médií. Rozhodujícími kritérii při posuzování soutěžících byla úroveň budování povědomí a hodnot značky.

Opětovný zisk ocenění Superbrands 2019 přichází v době, kdy automobilový průmysl v EU prochází poměrně významnými změnami a regulacemi. Přesto se skupině Auto Palace podařilo udržet vloni obrat v ČR na úrovni 6 miliard Kč. K tomuto výsledku přispěla dlouhodobá i vhodně orientovaná marketingová komunikace s veřejností, korporátními klienty a zaměstnanci Auto Palace.

„Už při zisku loňského ocenění Superbrands jsme s ním intenzivně pracovali v různých marketingových kanálech – kromě klasického PR jsou například pečetě Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 600 zaměstnanců v ČR, na všech pobočkách jsou vystaveny diplomy a plakáty, loga jsme zařadili na webové stránky a opatřili jimi klientské tištěné materiály, jako jsou letáky nebo prodejní desky. Pro brandování menších předmětů, například dárků, máme vyrobené samolepky. Ocenění nám rovněž pomáhá při náboru nových zaměstnanců a během výběrových řízeních na flotilové obchody s korporátními klienty,“ vysvětil Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj značky Auto Palace v České republice. Zařadila se tak do skupiny dalších firem oceněných tímto titulem, jako jsou Electro World, Uniqa nebo Hornbach. Marketingový manažer Auto Palace CZ/SK Stanislav Perkner převzal ocenění z rukou Romana Sovjáka, ředitele Superbrands pro Českou republiku.

Skupina Auto Palace získala letos poprvé ocenění v oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost. Cenu Duhový delfín za inovativní projekt “Virtuální showroom” převzal Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

OCENĚNÍ MARKETÉR ROKU

Ve stejném období navíc získala skupina Auto Palace další ocenění, a to v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost (ČMS) pod záštitou osobnosti světového marketingu prof. Philipa Kotlera. Cenu prezídia ČMS Duhový delfín získal za inovativní projekt Virtuálního showroomu Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.

„Jsme samozřejmě velmi rádi, že naše marketingové aktivity byly oceněny v letošním ročníku soutěže Marketér roku. Je to o to cennější, že se jedná o náš první úspěch v tomto prestižním oborovém klání,“ uvedl Perkner.

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....