- Společnost Auto Palace Group obhájila titul Superbrands z loňského roku
- Mezinárodní ocenění za budování značky získala jako jediná automobilová dealerská skupina
- Auto Palace se tak zařadila k dalším firmám oceněným letos titulem Superbrands – Electro World, Uniqa nebo Hornbach
- Skupina Auto Palace získala letos poprvé také ocenění v oborové soutěži Marketér roku
Dealerská skupina Auto Palace obhájila i v roce 2019 zisk prestižního ocenění Superbrands za dlouhodobé úsilí o rozvoj znalosti a hodnot své značky v České republice. Na opětovné získání zmíněného titulu navázala také nedávným oceněním Duhový delfín v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou každoročně vyhlašuje Česká marketingová společnost.
Mezinárodní titul Superbrands se v ČR uděloval letos pošesté. Jeho držitelé prošli výběrovým řízením, na jehož konci rozhodovala expertní komise tvořená profesionály z obchodu, komunikace, marketingu a médií. Rozhodujícími kritérii při posuzování soutěžících byla úroveň budování povědomí a hodnot značky.
Opětovný zisk ocenění Superbrands 2019 přichází v době, kdy automobilový průmysl v EU prochází poměrně významnými změnami a regulacemi. Přesto se skupině Auto Palace podařilo udržet vloni obrat v ČR na úrovni 6 miliard Kč. K tomuto výsledku přispěla dlouhodobá i vhodně orientovaná marketingová komunikace s veřejností, korporátními klienty a zaměstnanci Auto Palace.
„Už při zisku loňského ocenění Superbrands jsme s ním intenzivně pracovali v různých marketingových kanálech – kromě klasického PR jsou například pečetě Superbrands součástí emailových podpisů všech našich 600 zaměstnanců v ČR, na všech pobočkách jsou vystaveny diplomy a plakáty, loga jsme zařadili na webové stránky a opatřili jimi klientské tištěné materiály, jako jsou letáky nebo prodejní desky. Pro brandování menších předmětů, například dárků, máme vyrobené samolepky. Ocenění nám rovněž pomáhá při náboru nových zaměstnanců a během výběrových řízeních na flotilové obchody s korporátními klienty,“ vysvětil Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.
OCENĚNÍ MARKETÉR ROKU
Ve stejném období navíc získala skupina Auto Palace další ocenění, a to v prestižní oborové soutěži Marketér roku, kterou již počtrnácté vyhlásila Česká marketingová společnost (ČMS) pod záštitou osobnosti světového marketingu prof. Philipa Kotlera. Cenu prezídia ČMS Duhový delfín získal za inovativní projekt Virtuálního showroomu Stanislav Perkner, marketingový manažer Auto Palace pro ČR a Slovensko.
„Jsme samozřejmě velmi rádi, že naše marketingové aktivity byly oceněny v letošním ročníku soutěže Marketér roku. Je to o to cennější, že se jedná o náš první úspěch v tomto prestižním oborovém klání,“ uvedl Perkner.