Odborníci největšího tuzemského prodejce ojetých aut AAA AUTO připravili k příležitosti blížícího se svátku zamilovaných analýzu výsledků prodeje za rok 2017 zaměřenou na oblíbenost vozů červené barvy jako jednoho ze symbolů lásky. Z analýzy vyplývá, že červená barva je pátou nejoblíbenější mezi zákazníky AAA AUTO, přičemž už dávno neplatí, že by si tuto barvu pořizovaly převážně ženy. Červené auto volí z dvou třetin muži. Mezi nejprodávanějšími značkami aut v červené barvě byla Škoda, Renault a Hyundai.
Analýza skupiny AAA AUTO zaměřená na vliv barvy vozu na jeho oblíbenosti dále ukázala, že nejčastějším typem prodaného ojetého automobilu červené barvy je hatchback (51,3 %), za ním se umístil typ combi (20,0 %). Více než 75 % prodaných červených aut mělo benzínový motor, nejčastěji o obsahu 1.2. Není překvapením, že 93,5 % červených aut mělo manuální převodovku a téměř 95 % náhon na dvě kola.
„Nejoblíbenějším modelem v červené barvě se stala v loňském roce Škoda Fabia následována Škodou Octavia, pomyslné třetí místo obsadila s odstupem Kia Cee´d,“ říká generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO Karolína Topolová a dodává: „Naše statistiky potvrzují, že červená barva již není jen výsadou žen. Muži se jí rozhodně nevyhýbají a volí ji především u sportovních vozů, se kterými je silně spojena“.