Audi je moderní značka a tuto skutečnost odrážejí aktuální významné změny v charakteru komunikace „čtyř kruhů“.
Typické logo se prezentuje v jednodušším a čistějším grafickém zpracování
Stává se tak součástí image. Osvobození kruhů symbolizuje zásadní posun v komunikaci, jejíž autentičnost, přímost a bezprostřednost posune značku Audi ještě blíž k zákazníkům. Správnost nového konceptu potvrdilo prestižní ocenění Fénix za inovaci pro Audi Magazín, vydávaný pro české zákazníky a fanoušky značky Audi.
Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika říká:
„Ve všech našich aktivitách se snažíme být co nejblíže k našim klientům a nyní tento přístup rozvíjíme v novém pojetí komunikace značky Audi, která tím získává autentičtější a lidštější rysy – v popředí totiž nestojí jen naše automobily, ale i příběhy a emoce.“
„Audi je moderní značka, a nová pravidla korporátní identity je zcela přirozená reakce na probíhající změny v oblastech komunikace a médií,“ říká Eva Poulíčková, z marketingu divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Jako značka nechceme být pouhým odesílatelem sdělení, nýbrž sdělením samotným. Sázíme na tvůrčí rozmanitost a zároveň svou pozornost obracíme k digitální a internetové komunikaci s důrazem na interakci, obsah a dialog, nové formáty i formy komunikace. Nová pravidla korporátní identity akcentující jednoduchost, nám navíc otvírají zcela nové možnosti. Díky nim máme větší svobodu v kreativním zpracování i větší flexibilitu.“
Zcela zásadní změnou prochází logo čtyř kruhů
– které se už nekrčí někde v rohu, ale sebevědomě vystupuje do popředí v jednodušší, ryzí podobě a přebírá roli mocného grafického symbolu. Kruhy mají nyní místo trojrozměrného ztvárnění jednolitý vzhled, v černém nebo bílém provedení. Slogan „Audi Náskok díky technice“ bude nově umisťován odděleně od kruhů. Kromě toho byla zjednodušena barevná paleta značky Audi, která zahrnuje pět odstínů: bílá, černá Audi, hliníková stříbrná Audi, červená Audi a teplá stříbrná Audi.
Nové pojetí komunikace ve znamení „čtyř kruhů“ Eva Poulíčková vysvětluje:
„Osvobození kruhů je bezesporu největší změnou, která symbolizuje volnost a svobodu. Jednodušší a ryzejší grafické zpracování loga přispívá k jeho lepší uchopitelnosti. Kruhy nově sehrávají aktivní roli, nejsou jen pasivním nositelem sdělení. Stávají se součástí image značky Audi, která chce být ještě blíž ke klientům a vést s nimi bezprostřední, přirozený dialog. Příkladem tohoto přístupu je nová kampaň na Audi A3 s odděleným sloganem a začleněním kruhů do titulku. Celý vizuál působí jako autentický záběr z reálného života, s nímž se může potenciální zákazník snadno ztotožnit. Zároveň chceme vyvolávat emoce sdílením fascinujících zážitků, a to na základě jednoduché a přímé komunikace, která je snadno pochopitelná – s přirozenými, nezinscenovanými a nedramatizovanými záběry, pevně ukotvenými ve skutečném životě. Divák díky tomu získá pocit, že se zobrazená situace odehrává právě zde a nyní.“
„Nové zásady komunikace značky Audi jsme již úspěšně vyzkoušeli v novém Audi Magazínu, který po změně designu obdržel prestižní ocenění Fénix za inovaci. Tento úspěch chápeme jako potvrzení správnosti celého konceptu a nyní přicházíme s dalšími kroky,“ dodává na závěr Eva Poulíčková.
Skupina Audi, se značkami Audi, Ducati a Lamborghini
– je jedním z nejúspěšnějších výrobců automobilů a motocyklů v prémiovém segmentu. Společnost působí globálně na více než 100 trzích a má 16 výrobních závodů ve dvanácti zemích. V druhé polovině roku 2016 zahájí Audi výrobu modelu Q5 v San José Chiapa (Mexiko). Mezi plně vlastněné dceřiné společnosti AUDI AG patří quattro GmbH (Neckarsulm), Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese, Itálie) a výrobce sportovních motocyklů Ducati Motor Holding S.p.A. (Boloňa, Itálie).
Skupina Audi dodala zákazníkům v roce 2015 přibližně 1,8 milionu vozidel značky Audi, 3245 sportovních vozů značky Lamborghini a 54 800 motocyklů značky Ducati. V roce 2015 zaznamenala společnost AUDI AG příjmy ve výši 58,4 miliardy € a provozní zisk 4,8 miliardy €. Společnost má na celém světě v současnosti 85 000 zaměstnanců, z toho zhruba 60 000 v Německu. Audi se zaměřuje na nové produkty a trvale udržitelné technologie pro budoucnost mobility.
V roce 2015 bylo v České republice registrováno 5019 nových vozů Audi
– o více než 27 procenta více než v roce 2014. Značka Audi tak poprvé v historii překonala na českém trhu hranici 5000 registrovaných nových vozů.
Audi nabízí všechny své modely od 1. dubna s prodlouženou zárukou na 4 roky, resp. 120 000 km bez zvýšení ceny.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií