Vítězky soutěže Česká Miss 2016 převzaly vozy Peugeot 2008 zapůjčené na rok na dostihovém závodišti v Pardubicích.
Zapůjčení těchto vozů na rok je cenou
– kterou každá ze tří vítězek získala díky partnerství soutěže Česká Miss, Autocentrum Barth a Peugeot ČR.
Legendární závodiště v Pardubicích bývá dějištěm proslulého dostihu Velká pardubická, v sobotu 23. dubna se zde ovšem odehrály úplně jiné běžecké závody. V rámci akce BARTH Run Velká pardubická si na tuto slavnou dostihovou dráhu přišly zasportovat stovky rekreačních běžců a cyklistů všech věkových kategorií. Netradiční běžecké zážitky, atraktivní prostředí závodiště, doprovodný program a v neposlední řadě i image a zkušenosti pořadatele akce – skupiny Barth – byly příslibem hojné účasti návštěvníků. Proto byla právě tato událost zvolena místem slavnostního předání vozů Peugeot 2008 prvním třem finalistkám soutěže Česká Miss 2016.
Andreu Bezděkovou, Natálii Kotkovou a Kristýnu Kubíčkovou čekalo na akci
– mnoho úkolů jako např. odstartování závodu, vyhlašování výsledků, rozdávávání medailí nejmladším běžcům apod., ale kromě toho také jedna velice příjemná povinnost, a to převzetí jedné z hlavních cen v soutěži Česká Miss 2016: vozu Peugeot 2008 – aktuálně nejprodávanějšího malého SUV v ČR a nejprodávanějšího vozu značky Peugeot v ČR.
Andrea Bezděková, Česká Miss 2016:
„Jsem hodně na cestách. Najezdím spoustu kilometrů hlavě mezi Prahou a Náchodem, proto je toto auto se svižným motorem a malou spotřebou přesně to, co potřebuji. Navíc se mi opravdu líbí design vozu jak zvenku tak uvnitř.“
Natálie Kotková, Česká Miss World 2016:
„V Liberci, kde bydlím, a obecně v našem regionu jsou díky kopcům a klimatu náročnější podmínky pro řízení auta, zvlášť pro motoristy, kteří toho zatím moc nenajezdili, podobně jako já. Proto doufám, že mi toto šikovné malé SUV pomůže stát se řidičem, který si poradí v každé situaci.“
Kristýna Kubíčková, Česká Miss Earth 2016:
„Právě dokončuji autoškolu a už se těším, až tohoto krásného Peugeota budu řídit. Jsem ráda, že toto auto je díky svým rozměrům snadno ovladatelné a navíc má pomocníky, jako třeba City Park, které začínajícím řidičům dodají sebedůvěru.“
O soutěži Česká Miss
Česká Miss je jedinou národní soutěží krásy v České republice, která byla založena v roce 2005. Za cíle si dává posílit postavení žen ve společnosti, podpořit sebevědomí českých dívek, upevnit významné značky na trhu, ale také podpořit filantropické aktivity a krásou pomáhat tam, kde je potřeba. Každý rok hledá Česká Miss dívky, které se zajímají o dění kolem sebe, mají touhu rozvíjet svou osobnost a uspět ve všech životních směrech, profesních i osobních. Česká Miss je propojena s partnery, organizacemi a sponzory, díky kterým má možnost plnit sny dalším dívkám a společně tak dosáhnout cílů soutěže. Česká Miss každý rok posílá vítězky na mezinárodní soutěže Miss Universe podporující ženské sebevědomí, Miss World pomáhající tam, kde je třeba a Miss Earth, která podporuje ekologické aktivity. Více informací: www.ceskamiss.cz
O značce PEUGEOT
Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům. Tyto charakteristiky přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí.
Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve 160 zemích světa. V roce 2015 stouply celosvětové prodeje jejích vozů o 4,6 % na 1 710 000 kusů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní design a intenzivní emoce a usiluje o to, být celosvětově vrcholnou mainstreamovou značkou.
Svou historii, kterou značka zahájila v roce 1889, tento rok obohatila o vítězství vozu 2008 DKR na Rallye Dakar.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií