Bridgestone se vrací s novou lyžařskou sezonou na zasněžené svahy

Bridgestone, největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě, zahajuje pátou vzrušující sezonu sponzorství Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup), které je součástí aktivit zaměřených na zvyšování bezpečnosti silničního provozu v zimě.

1bridgesa850

1bridgesab850 kopie

Alpy se již radují z prvního sněhu a Bridgestone je připraven na novou lyžařskou sezonu

Ta začala 24. října prvními závody Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup). Bridgestone bude v rámci podpory řady prémiových zimních pneumatik Blizzak sponzorovat v letošní sezoně 2015/2016 ne méně než 38 podniků Světového poháru v sedmi zemích.

Hlavní sponzor

Diváci v místě konání závodů i miliony televizních diváků po celé Evropě spatří loga značky Bridgestone v prostoru startu, na brankových vlajkách, dresech sportovců a tabulích podél trati a v prostoru cíle. V místech konání vybraných závodů bude rovněž postaven speciální propagační stánek Bridgestone. Chybět nebude ani proslulá socha sjezdaře vyrobená výhradně z použitých pneumatik, která symbolizuje pokračující podporu tohoto sportu od značky Bridgestone.

Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, k tomu říká: „Světový pohár v alpském lyžování Audi FIS Alpine Ski World Cup je ideální příležitostí k prezentaci prémiových zimních pneumatik Bridgestone. Řidiči v zimě čelí stejným výzvám jako vrcholoví lyžaři v alpských disciplínách: potřebují nejvyšší možnou úroveň ovladatelnosti, vyváženost, bezpečnost a přilnavost.“

Podpora bezpečného provozu v zimě

Sponzorství Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) je zimní částí evropské bezpečnostní kampaně společnosti Bridgestone, která zdůrazňuje klíčovou roli pneumatik jako „jediného bezpečnostního systému vozidla, který udržuje kontakt s vozovkou“. Televizní spot s tímto poselstvím je aktuálně vysílán v Německu, Polsku a Francii jako součást podpory lyžařského sponzorství společnosti. Bridgestone připravil předváděcí stánek, který se objeví na vybraných podnicích Světového poháru v alpském lyžování, aby podpořil šíření poselství z televizního spotu během zimní sezony, kdy je přilnavost pneumatik ještě důležitější než v ostatních ročních obdobích.

Bridgestone se snaží prostřednictvím televizních přenosů z míst konání závodů Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) zvyšovat povědomí o své značce po celé Evropě a umocnit vliv sponzorství na lokálních trzích s cílem propagovat vynikající provozní vlastnosti prémiových zimních pneumatik Bridgestone, které jsou pravidelně potvrzovány nezávislými testy pneumatik, publikovanými nejrespektovanějšími časopisy a organizacemi v Evropě. Součástí sponzorství jsou navíc programy pro VIP, které umožňují společnostem koncernu Bridgestone zvát na závody své zákazníky a koncové spotřebitele.

Přechod na zimní čas… přechod na zimní pneumatiky!

Zahájení sezony Světového poháru v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup) je také ideálním okamžikem pro evropské motoristy, aby přezuli na zimní pneumatiky. Mezi spotřebiteli se postupně zvyšuje povědomí o tom, že zimní pneumatiky nabízejí oproti letním pneumatikám ve všech zimních podmínkách výrazně lepší výkony v disciplínách brzdění, ovladatelnosti a bezpečnosti. Nezávislé i interní testy opakovaně dokazují, že na sněhu může být brzdná dráha s letními pneumatikami téměř třikrát delší než se zimními pneumatikami!

… Jaké výhody nabízejí zimní pneumatiky v porovnání s letními, se můžete podívat na našem kanálu YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=j32vXbe-JBk

… Světový pohár v alpském lyžování (Audi FIS Alpine Ski World Cup):

http://data.fis-ski.com/alpine-skiing/calendar.html

…Řada prémiových zimních pneumatik Bridgestone:

http://www.bridgestone.co.uk/car-tyres/winter-tyres-blizzak/

Bridgestone Europe

Bridgestone Europe NV/SA s evropskou centrálou v belgickém Bruselu je klíčovou divizí Bridgestone Corporation, největšího výrobce pneumatik a gumárenských produktů na světě se sídlem v Tokiu. V Evropě Bridgestone provozuje vývojové a výzkumné centrum, 8 továren a má zastoupení ve více než 30 zemích s celkem 12 500 zaměstnanci. Pneumatiky vyvíjené a vyráběné v Evropě jsou rovněž exportovány mimo evropské teritorium.

V České republice působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlo společnosti je v Praze.

Více informací na:

www.bridgestone.cz

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Lexus LBX a inovovaný UX se představují v národní premiéře

Nový Lexus LBX a inovovaný UX se...

Zbrusu nové SUV značky Lexus pod označením LBX a inovovaný model UX se zcela novým hybridním pohonem se v národní premiéře představily v luxusním prostředí resortu Chateau Mcely. Hlavní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon

Značka s rolí nekonvenčního vyzývatele odhalila nové modely CUPRA Formentor a CUPRA Leon, které navážou na úspěchy svých předchůdců modernizovaným designem a mnoha vylepšeními. Nová CUPRA...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jarní tipy na skrytá místa u Prahy s Toyotou Prius

Jarní tipy na skrytá místa u Prahy...

Pokud hledáte cíl pro první jarní výlety, nevynechejte čtyři úžasná místa, která se skrývají nedaleko hlavního města. Vyrazili jsme na ně se zbrusu novou Toyotou Prius s plug-in hybridním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Range Rover Electric: Testován tak, aby byl lídrem

Range Rover Electric: Testován tak, aby...

Cíl je, aby se Range Rover Electric stal lídrem v oblasti elektrického pohonu, kultivovanosti a luxusního cestování. První prototypy se vydaly do několika lokalit s nejnáročnějšími podmínkami...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....