Velkoprostorový Mercedes-Benz nové třídy V nabízí místa až pro osm osob, variabilitu, komfort, hospodárnost, radost z jízdy a bezpečnost

Mercedes je ideálním vozem pro všechny, kteří oceňují velkou nabídku prostoru, ale nechtějí se vzdát stylu a komfortu.

1mebevelkotrvcelek800

Nová třída V Mercedes-Benz

– nabízí největší možnou flexibilitu při využívání interiéru a působí přitom vždy elegantním dojmem, ať se jedná o velký nákup, cestování s celou rodinou, dovolenou s horskými koly a přáteli v Alpách, nebo dopravu prominentních hostů k červenému koberci. Nový velkoprostorový vůz lze podle vkusu a potřeby individualizovat výběrem ze dvou výbavových linií: třída V a třída V AVANTGARDE, dále pak vnějšího paketu Sport a interiérového paketu Design, dvou rozvorů, tří délek karoserie v rozmezí 4895 až 5370 milimetrů, tří motorů a bohaté nabídky výbav na přání. Třída V díky tomu splňuje nejrůznější nároky zákazníků a je stejně atraktivní pro rodiny, i pro uživatele, kteří vyžadují pro své sportovní a rekreační aktivity variabilní a velkorysý vnitřní prostor. Kromě toho je ideální pro roli luxusní přepravy VIP, nebo hotelových hostů.

Emocionální, dynamický vzhled – nová podoba velikosti

Uprostřed mohutné přídě vzpřímeně ční maska chladiče s trojrozměrnou hvězdou uprostřed a progresivně tvarovanými světlomety, které mohou mít poprvé v této třídě na přání diody LED pro všechny osvětlovací funkce. Šípovitá, prostorově tvarovaná kapota motoru přechází elegantním obloukem do sportovního chromovaného rámečku masky chladiče a světlometů. Tenké lamely zdobí spodní otvory pro přívod vzduchu a masku chladiče. Ve spojení se světlomety, sahajícími daleko do blatníků, zdůrazňují šířku vozidla a podtrhují sebevědomý vzhled nové třídy V. Jasně koncipovaná boční stěna je členěná dvěma protaženými, výraznými liniemi. Střídání konkávních a konvexních ploch dodává vozu skulpturální charakter. Obě linie plynule navazují na výrazné kontury předního nárazníku a směrem k zádi mírně stoupají. Při pohledu zboku je vozidlo opticky delší a vyzařuje z něj nesporná dynamika.

Moderní styl a dojem nejvyšší hodnoty v interiéru

Velmi kvalitní materiály, příjemné na dotyk, a harmonický barevný koncept, mimořádně jemně zpracované detaily a progresivně smyslné tvary zprostředkovávají v tomto segmentu výjimečný dojem hodnoty – a pro osobní vozy Mercedes-Benz tolik typický pocit „vítejte doma“. Pro sedadla, volant a hlavici řadicí páky je v nabídce také ušlechtilá kůže Nappa. Příjemnou atmosféru završuje decentní dekorační osvětlení ve třech barevných odstínech.

1mebevelkotrvpal800

Mimořádně poutavé jsou dynamické tvary dvojdílné přístrojové desky. Horní a spodní část odděluje velký, trojrozměrný ozdobný panel, který vytváří optickou šířku a podtrhuje vysokou hodnotu. Spodní část je skulpturálně tvarovaná, čímž je zesíleno vnímání velkorysého prostoru a zároveň vytvořen dojem lehkosti. Na přání je poprvé v této třídě k dispozici horní část přístrojové desky z materiálu se vzhledem kůže, opatřená náročně zpracovaným ozdobným stehováním.

Mezi další výjimečné prvky patří mimo jiné, separátně umístěný centrální displej, multifunkční volant s dvanácti tlačítky a páka voliče DIRECT SELECT s páčkami na volantu pro manuální řazení v modelech se samočinnou převodovkou a inovativní touchpad, s nímž lze veškeré telematické funkce ovládat gesty nebo zadáváním písmen a znaků, jako u chytrého telefonu. Touchpad je k dispozici od výbavy s audiosystémem Audio 20 CD nebo se systémem COMAND Online. Nejnovější generace systému COMAND Online spojuje veškeré funkce audiosystému, handsfree pro telefonování a navigačního systému. Kromě toho nabízí také internetový prohlížeč, systém hlasového ovládání LINGUATRONIC a přenos dat o dopravní situaci v reálném čase. Dokonalý zážitek z poslechu hudby zajistí na přání dodávaný audiosystém Burmester® Surround Sound System s 16 reproduktory a basreflexním boxem.

Nová dimenze komfortu

1mebevelkotrvinter800

Velkoprostorový Mercedes-Benz nabízí, pro řidiče a spolujezdce na přání bederní opěrky nastavitelné ve čtyřech směrech a aktivní odvětrávání sedadel, u něhož lze měnit směr otáčení ventilátorů, aby byla zajištěna rovnoměrná relativní vlhkost vzduchu na sedacích plochách kůží čalouněných sedadel.

Jedinečná je v této třídě vozidel zdokonalená automatická klimatizace THERMOTRONIC, která je nabízena na přání jako alternativa ke standardní klimatizaci TEMPMATIC. THERMOTRONIC umožňuje třemi různými režimy ventilace individuální řízení klimatizování vnitřního prostoru. Režimy FOCUS, MEDIUM a DIFFUSE se liší množstvím přiváděného vzduchu i jeho rozdělováním. THERMOTRONIC kromě toho nabízí automatické předklimatizování na povel tlačítka na klíčku od vozidla, integrovaný senzor zamlžení a rozdělování chladného vzduchu na straně řidiče a spolujezdce, jehož intenzita se řídí postavením slunce.

Mnoho možností konfigurace sedadel a zavazadlového prostoru

Sedadla vzadu umožňují bezpočet konfigurací pro jakoukoli potřebu. Velkoprostorový vůz je za dvojicí předních sedadel standardně vybaven čtyřmi komfortními samostatnými sedadly s loketními opěrkami ve dvou řadách. Sedadla lze díky vylepšené konstrukci a logice ovládání intuitivně sklopit dopředu, což umožňuje rychlé a jednoduché nastupování dozadu. Na přání může být mezi samostatná sedadla v druhé řadě umístěn sklopný stolek.

Alternativou samostatných sedadel je pro obě zadní řady buď dvoumístná lavice s dvoudílným, samostatně sklopným opěradlem, nebo třímístná lavice s dvoudílným sedákem a třídílným opěradlem. Vnější pravé sedadlo třímístné lavice lze sklopit dopředu, nebo samostatně vyjmout. Celá lavice je sklopná, aby bylo možné vytvořit místo pro velká zavazadla, jako je sportovní náčiní nebo nově zakoupený nábytek. Kdo by chtěl mít ve své třídě V možnost přenocování, může si pro zadní řadu zvolit také třímístnou lavici, přestavitelnou na pohodlné lůžko. Pod touto lavicí, kterou lze navíc použít jako vyvýšenou ložnou plochu, jsou zásuvky s úložnými prostory. Rovněž prostor pod všemi ostatními typy lavic je využitelný k uložení zavazadel. Je samozřejmostí, že všechny lavice i samostatná sedadla jsou vybaveny integrovanými tříbodovými bezpečnostními pásy.

Sedadla i lavice je možné podélně posouvat, bez vynaložení velké síly, v nově optimalizovaných podlahových kolejnicích s rychloupínacím mechanismem, nebo je umístit čelem proti sobě. Všechna sedadla jsou navíc vyjímatelná, takže lze kdykoli vytvořit potřebnou ložnou plochu.

Samostatně otvíratelné zadní okno a druhá úroveň ložné plochy

Třída V přináší do svého segmentu další novinku, která umožňuje pohodlné nakládání a vykládání zavazadel, v podobě samostatně otvíratelného zadního okna, které je uchyceno k hornímu rámu dveří zavazadlového prostoru. Okno lze otvírat a zavírat nezávisle na zadním výklopném víku. To usnadňuje nakládání a vykládání hned ve dvou ohledech: Zaprvé vzniká druhá úroveň ložné plochy. A zadruhé není nezbytné – především v těsných parkovacích prostorech – otvírat velké zadní výklopné víko. Rozdělení zavazadlového prostoru lze snadno namontovat a demontovat. Má nosnost až 50 kilogramů a disponuje dvěma prohlubněmi, v nichž se nalézá vyjímatelný skládací nákupní košík. Třída V AVANTGARDE má samostatně otvíratelné zadní okno ve standardní výbavě.

Dalším výjimečným rysem nové třídy V je zadní výklopné víko EASY-PACK, které se dodává na přání. V tomto případě se zadní výklopné víko otvírá a zavírá elektricky a jeho aretace je možná v libovolné poloze. Díky tomu nemají ani osoby menšího vzrůstu problémy se zavřením zadního výklopného víka.

Mercedes-Benz Intelligent Drive – příkladná bezpečnost

Celkem jedenáct inovativních asistenčních systémů přispívá k vysoké úrovni jízdního komfortu a příkladné bezpečnosti. Jejich základem jsou moderní radarové, kamerové a ultrazvukové senzory, které byly zavedeny v nové třídě E a třídě S pod souhrnným označením „Mercedes-Benz Intelligent Drive“. Standardně se dodává asistent pro jízdu v bočním nárazovém větru, který třídu V stabilizuje při silných poryvech bočního větru, a systém pro sledování únavy řidiče ATTENTION ASSIST, který dokáže řidiče upozornit na nepozornost a únavu. Na přání se dodává aktivní parkovací asistent, s nímž je zaparkování nového velkoprostorového vozu stejně snadné a pohodlné jako u vozu kompaktního.

Rovněž na přání se dodává kamerový systém s rozsahem snímání 360°, adaptivní tempomat DISTRONIC PLUS ve spojení s asistentem pro prevenci kolizí COLLISION PREVENTION ASSIST, asistent pro sledování dopravních značek s funkcí upozornění na jízdu v protisměru, asistent pro jízdu v jízdním pruhu, asistent pro sledování slepého úhlu, světlomety LED s adaptivním řízením ILS (Intelligent Light System) a adaptivní asistent dálkových světel. Většina těchto asistenčních systémů je v tomto segmentu vozidel nabízena poprvé.

Pro další zvýšení bezpečnosti je, jako výbava na přání, k dispozici systém PRE-SAFE®, známý z osobních vozů. Tento systém aktivuje při hrozící nehodě ochranná opatření, aby mohly bezpečnostní pásy a airbagy v případě kolize poskytnout posádce nejlepší možnou ochranu.

Maximální hospodárnost – výkon šestiválce se spotřebou čtyřválce

Nová třída V bude uvedena na trh s velmi moderním čtyřválcovým turbodieselem 2,1 litru s dvoustupňovým přeplňováním, který se již skvěle osvědčil v četných modelových řadách osobních vozů od třídy A až po třídu S a pro velkoprostorový vůz byl cíleně optimalizován. Tato jednotka se dodává ve třech výkonových stupních: V 200 CDI dosahuje výkonu 100 kW a maximálního točivého momentu 330 N.m. V 220 CDI mobilizuje 120 kW a 380 N.m. Točivý moment je v obou případech o 20 N.m vyšší než u předchůdce, a to při spotřebě, která je o dva litry na 100 kilometrů nižší. V 220 CDI zaujímá s kombinovanou spotřebou pouhých 5,7 litru na 100 kilometrů a emisemi CO2 149 gramů na kilometr nejvyšší postavení ve svém segmentu.

Vrcholná verze V 250 BlueTEC dosahuje, se 140 kW a mohutným maximem točivého momentu 440 N.m, podobně suverénních výkonových parametrů jako dosavadní turbodiesel V6 3,0 litru. Nový špičkový model zároveň nabízí vysokou úroveň kultivovanosti běhu a v porovnání s šestiválcovým předchůdcem byla výrazně snížena hladina vnitřního hluku – mimo jiné díky rozsáhlé zvukové izolaci. Také spotřeba paliva je podstatně nižší. Čtyřválcový turbodiesel spotřebuje 6,0 litru nafty na 100 kilometrů, což je při stejném výkonu o 28 procent méně paliva než u šestiválce. Kromě toho splňuje vrcholný model díky systému BlueTEC jako první vozidlo ve svém segmentu emisní normu Euro 6. V 250 BlueTEC je standardně vybaven sedmistupňovou samočinnou převodovkou 7G-TRONIC PLUS s pákou voliče DIRECT SELECT a páčkami DIRECT SELECT na volantu pro manuální řazení. Pro modely V 200 CDI a V 220 CDI je na přání k dispozici komfortní samočinná převodovka.

Nové měřítko agility a radosti z jízdy

Třída V ve spojení se samočinnou převodovkou nabízí pro ještě větší potěšení z jízdy volič jízdních režimů AGILITY SELECT. Řidič může tlačítkem volit mezi čtyřmi jízdními režimy: hospodárným, komfortním, sportovním a manuálním. Této volbě jsou patřičně přizpůsobeny charakteristiky motoru, pedálu plynu a převodovky. Pokud řidič aktivuje programy „Sport“, „Comfort“ nebo „Manuell“, bude mít při akceleraci k dispozici o 10 kW vyšší výkon a o 40 N.m vyšší točivý moment (funkce „Overtorque“). Například V 250 BlueTEC poskytne díky tomu 150 kW a maximální točivý moment 480 N.m.

V této třídě vozidel představuje rovněž velký pokrok podvozek AGILITY CONTROL se selektivním přizpůsobováním systému tlumení stavu vozovky a nejnovější generace adaptivního stabilizačního systému ADAPTIVE ESP® s četnými asistenčními funkcemi pro optimální bezpečnost jízdy. Lehce pracující a velmi precizní řízení s elektromechanickým posilovačem rovněž zásadním způsobem přispívá k vyváženému jízdnímu komfortu v nové třídě V.

Bohatá standardní výbava se stylovými detaily

Dlouhý seznam zahrnuje mimo jiné audiosystém Audio 20 USB se separátně umístěným 7“ centrálním displejem, ozdobné prvky se vzhledem klavírního laku, tříramenný multifunkční volant s dvanácti tlačítky, u samočinné převodovky sportovní páku voliče DIRECT SELECT, doplněnou o pádla na volantu pro manuální řazení, dále výškově a podélně nastavitelný sloupek volantu, komfortní sedadla pro řidiče a spolujezdce s bočními airbagy, které chrání hrudník a pánev, elektrickou parkovací brzdu a aktivní aretaci bočních posuvných dveří.

Výbavová linie třída V AVANTGARDE standardně disponuje dalšími atraktivními položkami, mezi něž patří například kůží čalouněná sedadla, kůží obšitý volant, dekorační osvětlení, ozdobné prvky se vzhledem dřeva (také vzadu), světlomety LED pro všechny osvětlovací funkce s adaptivním řízením ILS (Intelligent Light System), samostatně otvíratelné zadní okno s druhou úrovní ložné plochy, boční posuvné dveře na levé straně, vrstvená skla oken pro další optimalizaci zvukové izolace a podvozek AGILITY CONTROL se systémem selektivního tlumení pro ještě vyšší úroveň agility a jízdního komfortu.

V době uvedení na trh, koncem května 2014

– bude nová třída V nabízena v dlouhé verzi s délkou 5140 milimetrů, rozvorem 3200 milimetrů a prodlouženým převisem. Tuto variantu lze objednávat již od 6. března 2014. Později bude následovat kompaktní a extra dlouhá varianta.

Exkluzivní model u příležitosti zahájení prodeje – třída V Edition 1

Také třída V přichází na start s limitovanou edicí Edition 1. Speciální model s výkonem 140 kW a samočinnou převodovkou 7G-TRONIC PLUS se vyznačuje mimo jiné sportovním podvozkem nebo alternativně podvozkem AGILITY CONTROL se systémem selektivního tlumení, 19“ koly z lehké slitiny s pěti dvojitými paprsky, tmavě tónovanými skly oken vzadu, čalouněním sedadel kůží Nappa Maron, horní částí přístrojové desky potažené materiálem se vzhledem kůže, s ozdobným stehováním a ozdobnými prvky se vzhledem ebenového dřeva v tmavě antracitovém odstínu. Nejvyšší úroveň komfortu zajišťuje aktivní odvětrávání sedadel řidiče a spolujezdce, automatická klimatizace THERMOTRONIC a samostatná poloautomaticky řízená klimatizace TEMPMATIC vzadu, systém COMAND Online, audiosystém Burmester® Surround Sound System, elektrické ovládání posuvných dveří na pravé a levé straně, elektrické ovládání zadního výklopného víka EASY-PACK se samostatně otvíratelným zadním oknem a parkovací paket s kamerovým systémem se snímáním okolí v rozsahu 360°. Příkladnou bezpečnost nabízí asistent pro prevenci nehod COLLISION PREVENTION ASSIST, asistent pro jízdu v jízdním pruhu, asistent pro sledování slepého úhlu a systém PRE-SAFE®.

 

Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.

Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.

 

Kontakt:
CAR MOTORS MB
Praha 3, Koněvova 143
+420 737 209 090
prodej@carmotorsmb.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz Třídy E Autem roku 2024 v České republice

Mercedes-Benz Třídy E Autem roku 2024 v...

Autem roku 2024 v České republice je nová třída E. Rozhodla o tom odborná porota složená z 20 předních českých motoristických novinářů, kteří vítězný automobil vybírali ve dvoukolové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Země. Voda. Vzduch. Hvězda Mercedesu akceleruje tři základní elementy

Země. Voda. Vzduch. Hvězda Mercedesu...

Před více než stoletím symbolizovaly tři cípy hvězdy Mercedesu vizi mobility na zemi, moři a ve vzduchu, kterou měl Gottlieb Daimler. V nové kampani značky Mercedes‑Benz ztělesňují také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Technika z Olympu: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC

Technika z Olympu: Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC

Mercedes-AMG dál kráčí vstříc budoucnosti automobilismu. Že je někde jinde, než konkurence, dokládá manažerským sedanem EQE, které je po luxusní vlajkové lodi EQS druhým modelem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mercedes-Benz připravuje vlastní síť pro vysokovýkonné nabíjení

Mercedes-Benz připravuje vlastní síť...

Mercedes se pouští do energetiky a má dalekosáhlé cíle. Plánuje spuštění globální sítě pro vysokovýkonné nabíjení v Severní Americe, Evropě, Číně a na dalších významných trzích....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejvýkonnější Třída S všech dob, tentokrát i s technologií z Formule 1

Nejvýkonnější Třída S všech dob,...

Jak se z klasicky luxusní třídy S stane překofeinovaný rarach, na to se zeptejte v Affalterbachu. Fachmani značky AMG už 50 let dokazují, jak lze proměnit luxusní sedan ve velmi sportovní vůz....