Také střední Evropa (bez ČR) zaznamenala s prodejem 90.749 vozů významný vzestup prodeje o 19,4 %. Na export směřovalo 80,3 % celkového odbytu, přičemž tuzemský trh zaznamenal pokles o 7,1 % na 75.952 vozů. Automobilce se však podařilo obhájit téměř poloviční podíl z prodaných osobních a užitkových aut na tuzemském trhu (49,6 %).
Největší evropský trh Německo zůstává stále nejdůležitějším exportním trhem, kde Škoda Auto v roce 1999 prodala 56.270 automobilů, což oproti roku 1998 znamená nárůst o 25,8 %. Druhým nejvýznamnějším trhem je Polsko, kde odbyt vzrostl o 33,7 % na 44.457 prodaných vozů v roce 1999. K mírnému poklesu prodejů (o 2,4 %) došlo na Slovensku, kde si v souvislosti s hospodářskou recesí vozy Škoda v loňském roce koupilo 31.451 zákazníků. K nárůstu prodejů o 5,2 % došlo mimo jiné i ve Velké Británii, kde Škoda Auto v roce 1999 prodala 23.145 automobilů.
K poklesu prodeje došlo na krizí zmítaném trhu v Rusku, kde v loňském roce mladoboleslavská automobilka prodala 1.879 vozů, což znamená pokles o 74,5 %. K obdobnému poklesu odbytu došlo v důsledku války v bývalé Jugoslávii, kde se prodej vozů Škoda snížil o 36,8 % a dosáhl počtu 1.670 vozů.
Velice úspěšně si automobilka vede na trhu v Rakousku, kde její podíl na prodeji nových vozů v roce 1999 činí 4,84 %. Stejně tak v v Dánsku, kde podíl Škoda Auto na trhu činí 4,68 %. Tahounem prodejních úspěchů automobilky v minulém roce byl model Felicia (hatchback), kterého automobilka v celém světě prodala 163.547 kusů. Velkému zájmu zákazníků se těší rovněž modelová řada Octavia (limuzína i combi), které se v loňském roce prodalo 143.251 vozů. Před koncem roku 1999 byl zahájen prodej nejnovějšího modelu Škoda Fabia, který si zakoupilo 823 zákazníků.