Peugeot tak pokračuje ve své strategii partnerství s velkými americkými filmovými studii a připojuje se k filmové adaptaci Tintinova dobrodružství ve 3D.
Značka Peugeot spustila komplexní komunikační kampaň, ve které se objevuje svět filmového Tintina. Ve velmi podmanivém televizním spotu, který schválili producenti filmu a který představuje obchodní nabídky značky, se objevuje model Peugeot 5008 v kulisách hlavní postavy příběhu. Kampaň byla převzata ve více než 20 evropských, severoafrických a dokonce asijských zemích.
Motivy oblíbené komiksové postavy Tintina objeví také zákazníci při návštěvě showroomů Peugeot. Rozhodnou-li se otestovat rodinný vůz Peugeot 5008, získají jako dárek originální reklamní předměty.
Steven Spielberg a filmový štáb se v sobotu 22. října zúčastnili dvou předpremiér, a to v Bruselu a v pařížském multikině Grand Rex. Štáb do obou měst oficiálně odvezly vozy Peugeot 508 a 607.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií