Atmosférický motor o zdvihovém objemu 2.0 l vzešel ze společného vývoje automobilek Subaru a Toyota.
Spojuje přitom jejich odborné technické zkušenosti a společné nadšení pro sportovní vozy.
Subaru do tohoto spojenectví vkládá svůj nově vyvinutý motor konstrukce boxer, zatímco Toyota přichází s technologií D-4S (přímé vstřikování kombinované se vstřikováním paliva do sacího kanálu). Výsledkem této kombinace je vyšší výkon i točivý moment, nicméně bez negativních dopadů na spotřebu paliva nebo hladinu emisí.
Plochý zážehový čtyřválec s protiběžnými písty bude spolupracovat buď se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo automatickou převodovkou se shodným počtem převodových stupňů. Manuální převodovka nabídne rychlou a přesnou odezvu s krátkými drahami řazení, zatímco automatická převodovka bude vybavena sportovním režimem řazení s ovládáním pomocí páček pod volantem. Výkon bude účinně přenášen na kola zadní nápravy pomocí samosvorného diferenciálu.
Sériový model postavený na zcela nové platformě s motorem vpředu a pohonem zadních kol nabídne svému majiteli vysokou jízdní stabilitu, skvělou manévrovatelnost a výtečnou ovladatelnost při rychlém průjezdu zatáčkami.
Konečný sériový model FT-86 bude stavět na myšlence jedinečné vyváženosti, která je výsledkem kompaktních rozměrů, lehké konstrukce a nízko položeného těžiště. To vše zaručuje nejlepší možný kilogramový výkon, a potažmo i opravdovou radost z jízdy.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií