Skupina si stanovila tři strategické cíle:
– stát se globálnější, být o krok vpředu v oblasti služeb a produktů a posilovat svou provozní efektivitu. Jejím cílem je realizovat do roku 2015 celkem 50 % prodejů mimo Evropu, oproti 39 % v roce 2010.
Umístění budoucí výrobní továrny je ve fázi závěrečného posuzování.
Činnosti v Indii bude z Bombaje řídit generální ředitel pro Indii dr. Rajesh Nellore.
„Indie představuje strategický trh a tento nový provoz odráží naši ambici stát se globálnější značkou. Stejně jako v Číně budeme i v Indii nabízet vozy přizpůsobené očekáváním zákazníků,“ prohlásil člen správní rady a výkonný viceprezident pro Asii Grégoire Olivier.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií