Velkoobjemový vůz Mercedes-Benz se stává ještě reprezentativnější a se svými třemi stylovými liniemi nabízí bohatý výběr výbav. Svým velkým prostorem a variabilním uspořádáním vyhoví jak rodině, tak i pro rekreační aktivity, ale současně je mimořádně vhodný i pro podnikání, kde může sloužit i jako atraktivní mobilní kancelář. Přestavitelné sedací moduly mohou být rozmístěny do konferenčního uskupení, a to i pro práci během jízdy. Velkorysý sklápěcí stůl plně poslouží ke psaní. Mobilní kancelář doplňuje například komunikační konzole s přípojkou pro druhý telefona faxovací přístroj, které dodává Mercedes-Benz jako příslušenství. Vůz lze vybavit i pracovištěm pro laptop a čtecí lampičkou.
Dosavadní vznětový agregát přeplňovaný turbodmychadlem nahrazují nové temperamentní, hospodárné a tiché motory CDI s přímým vstřikem nafty používající moderní techniku common-rail. Tyto motory již úspěšně pohánějí některé modely mercedesů třídy C a E. V modelu V 200 CDI dává tento motor s objemem 2151 cm3 výkon 75 kW a v rozmezí otáček 1600 až 2400 min-1 disponuje točivým momentem 250 Nm. 220 CDI má výkon zvýšený na 90 kW a nejvyšší točivý moment 300 Nm motor vytváří mezi 1800 – 2500 min-1 .
Tyto nové motory umožňují novým vozům získat větší zrychlení,lepší záběrové schopnosti a lépe zvládnout větší stoupání. Jejich příkladně tichý chod je v převážné míře výsledkem předvstřiku nafty: těsně před hlavní dodávkou paliva do spalovacího prostoru dává řídící jednotka motoru podnět ke vstřiku nepatrného množství nafty, které má za úkol spalovací prostor předehřát. Palivo přicházející s hlavním vstřikem se tak vznítí rychleji, takže nedochází k tak náhlému nárůstu teploty jako při použití obvyklé techniky vznětových motorů. Předvstřik snižuje akustický projev spalování natolik efektivně, žehlukové emise motorů CDI dosahují zřetelně nižších hodnot než u porovnatelných motorů s přímým vstřikem paliva.
Motory CDI ale dovolují nejen temperamentní a komfortní jízdu, ale přesvědčují i svými ekologickými kvalitami: V 200 CDI i V 220 CDI vykazují spotřebu pouhých 7,5 l nafty na 100km.
Také zážehové motory modelů V 230 a V 200 se prezentují v modifikovaném provedení. Nové je natáčení vačkového hřídele měnící časování sacích ventilů, elektronické řízení motoru s CAN sběrnicí dat a sekvenční vstřikování benzínu doplněné o regulaci detonačního spalování upravující automaticky zapalování podle kvalit použitého paliva. Výsledkem těchto opatření je vylepšený průběh točivého momentu a zisk na temperamentu vozu při rozjezdu. Pro všechny hnací agregáty třídy V platí po jejich modernizaci delší intervaly výměny motorového oleje po ujetí 22 500 km.
Také čtyřstupňová samočinná převodovka byla dále zdokonalena a přizpůsobena přenosu vyšších hodnot točivého momentu. Kromě toho ve spojení s novými motory CDI byla doplněna o funkci nazvanou dynamický řadící program. Toto elektronické řízení převodovky získává optimální okamžiky pro změnu převodového stupně na základě údajů informujících o poloze plynového pedálu, charakteru jízdy, zatížení vozidla nebo o připojení přívěsu.
Zvnějšku nyní působí třída V harmoničtěji a elegantněji. K těm nejzřetelnějším změnám patří nově provedená čelní maska a v barvě vozu provedené boční prahy, nárazníky a dveřní kliky a černě eloxované kovové kolejnice integrované do krytu zapuštěného okna.
Obsáhlé jsou změny v interiéru, mimo jiné zcela nové uspořádání spínačů a ovládání topení na střední konzole, nový kombinovaný přístroj s moderním číselníkem, nové osvětlené spínače elektrického ovládání oken a nastavování zpětných zrcátek, identifikace obsazenípředních sedadel a automatická registrace dětské sedačky pro funkci airbagu spolujezdce a rozšíření možnosti nastavení sedadla řidiče.
Více pohodlí a větší bezpečnost lze realizovat novou zvláštní výbavou vozu. Pro třídu V je nyní k dostání navigační systém, který řidiče pohodlně a spolehlivě dovede k požadovanému cíli. Systém Parktronic ulehčuje manévrování s vozem v omezeném parkovacím prostoru. Jako možnost další individuální úpravy se nabízí černá boční skla v zadní části vozu. Méně nápadná, ale o to užitečnější je síť uchycená na zadních střešních sloupcích zabraňující vypadnutí zavazadel při otevírání zadního víka.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií