Jako vůbec prvnímu výrobci automobilů na světě se stuttgartské firmě podařilo lithium-ionovou techniku využívanou dosud převážně u spotřební elektroniky přizpůsobit vysokým nárokům sériového osobního vozu.
Průlom této důležité technologie umožnilo také 25 řešení, na která Daimler AG získal patent.
Vůbec nejnižší hodnota CO2 ve spalinách u vozu této třídy
Mercedes-Benz S 400 HYBRID vybavený tímto avantgardním zásobníkem energie je k dostání od června 2009. Kombinace dále zdokonaleného benzínového motoru V6 v hybridním modulu dělá z vozu S 400 HYBRID nejhospodárnější luxusní limuzínu s benzínovým agregátem na světě. Spotřeba benzínu je podle podmínek normy v kombinovaném cyklu pouhých 7,9 litrů na 100 km. To znamená, že tento vůz má ve své třídě i po stránce výkonu nejmenší množství CO2 ve výfuku, a sice 186 g/km. Spolu s inteligentním řízením nabízí tento nový model řadu hybridních inovací jako je např. systém Start-Stop, funkce krátkodobého navýšení zrychlení (boosteffekt) nebo přeměnu kinetické energie při zpomalování vozu na energii elektrickou (rekuperace).
Kompaktní rozměry a výrazně vyšší výkon
Předností lithium-ionového akumulátoru jsou v první řadě jeho kompaktní rozměry v kombinaci s výrazně zvýšeným výkonem při porovnání s obvyklým akumulátorem typu Ni-MH (nikl-metalhydrid). Hustota energie převyšuje technologii Ni-MH o 30 % a u hustoty výkonu to je dokonce o 50 %. Kromě toho akumulátor typu li-ion má vyšší účinnost při nabíjení a také delší životnost. Jeho vysoký bezpečnostní standard je na úrovni dnešní automobilových akumulátorů.
Šesté ocenění za úsporu energie a ohleduplnost k životnímu prostředí
Letošní získání ceny „Goldenen Öltropfen“ je pro Daimler AG již šesté ocenění autoklubem Kraftfahrer-Schutz e.V. Ten uděluje tuto cenu již od roku 1981 automobilce nebo dodavatelské firmě, která přišla s něčím progresivním v oblasti úspory energie a ochrany životního prostředí. Porota, která o této ceně rozhoduje, je složená z významných vědců, techniků, novinářů a politiků. V roce 2006 získal Daimler AG toto ocenění za zavedení přímého vstřiku benzínu nasměrovaným paprskem. Poprvé byl motor s tímto principem spalování zaveden u modelu Mercedes-Benz CLS 350 CGI, kde došlo jak ke snížení spotřeby paliva, tak zároveň k vylepšení účinnosti motoru.
Za lithium-ionové akumulátory získal Daimler AG již řadu renomovaných ocenění, kam patří např. „Gelbe Engel“ autoklubu ADAC a Cena Ferdinanda Porsche Technické Univerzity ve Vídni.
Specializovaný servis a prodej vozů Mercedes Benz a AMG.
Servis, lakovna, klempírna, řešení pojistných událostí, financování Mercedes Benz a AMG.
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií