Společně s opěrkami hlavy pak tento airbag minimalizuje riziko nárazu do hlavy vnějším vozidlem nebo částmi zasaženého vozu, a tak pomáhá snížit závažnost poranění cestujících.
Očekává se, že jeho použitím v ultra-kompaktním čtyřmístném modelu iQ, který bude zanedlouho uveden na trh, se úroveň ochrany hlavy zadních cestujících v tomto voze zhruba zdvojnásobí.
TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) pokračuje v aktivním vývoji a nasazování svých bezpečnostních technologií na ochranu cestujících v případě nehody – příkladem jsou nové hlavové záclonové airbagy SRS (Supplemental Restraint System) nebo kolenní airbagy, které tato automobilka rychle uvedla na trh, aby lépe reagovala na širší spektrum dopravních nehod.
V rámci svého úsilí o dosažení trvale udržitelné mobility se chce Toyota zaměřit na posilování bezpečnosti provozu. S tímto cílem vyvíjí činnost v různých oblastech: 1) vývoj ještě bezpečnějších vozů a technologií, 2) aktivní účast při formování bezpečného prostředí provozu a 3) činnosti zaměřené na vzdělávání lidí v oblasti bezpečnosti provozu, s cílem přispět k úplnému odstranění nehod se smrtelnými následky, což je samo o sobě nejvyšší metou, kterou si společnost usilující o mobilitu může stanovit.
KLÍČOVÉ CENTRUM
VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER
Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií