Dynamika trhu s ojetinami roste: online aktivita zákazníků byla v létě nejvyšší od počátku roku 2014

Podle online aktivity potenciálních zákazníků vykazuje dynamika českého a středoevropského trhu s ojetinami bezprecedentní růst.

AAA AUTO Group

– vyhodnotila online aktivitu potenciálních kupců v prvních 8 měsících roku 2014. Výsledky ukazují, že počet prohlédnutých vozů na internetových stránkách www.aaaauto.cz v srpnu vzrostl meziměsíčně o 17 procent a o více než 41 procent v porovnání s lednem 2014.

Jen v srpnu si 2,43 milionu návštěvníků prohlédlo 7,63 milionu karet s auty, zatímco průměrné měsíční návštěvy karet se v roce 2014 pohybují kolem 5,83 milionu. Pro porovnání, v lednu 2014 otevřelo 2,42 milionu uživatelů pouze 5,37 milion karet. „Online aktivita potenciálních kupců ojetin svědčí o tom, že se situace na trhu v nadcházejících měsících pravděpodobně výrazně zlepší. Tyto údaje si spojujeme se skutečnou poptávkou, kterou sledujeme prostřednictvím našich online kanálů, call centra a poboček. Počet konverzí, tedy skutečných potenciálních klientů, kteří se zajímají o koupi či prodej ojetého auta, dosáhl bezmála tisícovky denně,“ řekla Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO.

Společnost AAA AUTO v únoru 2014

– uvedla na trh aplikaci pro smartphony. S její pomocí výrazně vzrostl počet návštěvníku webových stránek společnosti. V současné době aplikaci aktivně používá kolem deseti tisíc uživatelů měsíčně. Aplikace AAA AUTO je dostupná v pěti jazycích. Mezi zeměmi, kde skupina AAA AUTO působí, jsou podle statistik z aplikace „nejmobilnějším národem“ Češi, po nich následují Slováci a Maďaři. Celkový počet návštěv na kartách aut z mobilní aplikace vzrostl z 1295 v lednu na drtivých 275 514 návštěv v srpnu, což potvrzuje celkový světový trend rapidního růstu mobilního internetu.

 „Ve skupině AAA AUTO mobilní marketingové kanály jednoznačně prokázaly svůj význam v moderním věku. Proto v současné době připravujeme tabletovou verzi aplikace, která by měla být dostupná pro Android již za pár týdnů,“ dodala Topolová.

Celkový počet návštěv na internetových stránkách AAA AUTO GROUP v roce 2014:

měsíc prodej koupě návštěvníci otevřené karty vozů
Leden 14 765 9 438 2 420 289 5 375 265
Únor 14 665 10 304 2 477 082 5 132 552
Březen 15 906 10 306 2 530 339 5 604 086
Duben 16 562 8 614 2 456 326 5 340 662
Květen 17 735 7 909 2 409 106 5 394 395
Červen 16 168 7 666 2 407 252 5 660 837
Červenec 15 710 7 692 2 343 068 6 500 298
Srpen 17 052 10 186 2 432 056 7 627 105

                                                           

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fotogrammetrie je jako automobilový VAR

Fotogrammetrie je jako automobilový VAR

Preciznost je v automobilovém průmyslu klíčová, proto jsou tolerance při měření karoserií menší, než je tloušťka listu papíru Fotogrammetrie zvyšuje efektivitu měření při výrobě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach 1 je zde, připraven udělat rozruch na evropských závodních okruzích

Ford Mustang Mach 1 je zde, připraven...

Už od roku 1969 patří ke klíčovým aspektům Mustangu Mach 1 výrazný design ve stylu závodních vozů. Na evropský trh poprvé přichází Mustang Mach 1 se zvýšeným výkonem a vylepšenou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZAČÍNÁ AVENTURE CITROËN TERRA AMERICA! PŘEJEZD AMERIKY VE VOZE TRACTION AVANT ODSTARTOVAL V MUZEU CONSERVATOIRE CITROËN

ZAČÍNÁ AVENTURE CITROËN TERRA AMERICA!...

Start expedice Aventure Citroën Terra America proběhl května v muzeu Conservatoire Citroën v Aulnay-sous-Bois. Dvě odvážné ženy přejedou ve voze Traction Avant 11B z roku 1956 americký kontinent...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered

Novak Djoković hlavním protagonistou...

Novak Djoković hlavním protagonistou nové reklamní kampaně 508 Peugeot Sport Engineered Tenisový šampion Novak Djoković – světová jednička v žebříčku ATP, vítěz French Open 2016 a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrická odysea, z první ruky

Elektrická odysea, z první ruky

Mattias Ekström, e-ambasador značky CUPRA, a Xavi Serra, vedoucí oddělení CUPRA Racing, diskutují v podcastu „The Impulse“ o závodním seriálu Extreme E Elektrifikace, trvalá udržitelnost a...