Navíc k finančním opatřením, která jsou nezbytná v souvislosti s krizí, dozorčí rada požádala představenstvo o pokračování již započatých automobilových projektů a mezinárodního rozvoje skupiny a o zachování produktového plánu.
Roland Vardanega, který po dobu posledních dvou měsíců zajišťoval plnění funkce předsedy představenstva, prezentoval výsledky skupiny za rok 2008 a obchodní činnost v prvním čtvrtletí roku 2009. Toto čtvrtletí bylo poznamenáno poklesem obratu, který odpovídal tendenci trhů, a strategií zaměřené na výprodej skladových zásob. Roland Vardanega ve svém projevu také připomněl hlavní hodnoty skupiny PSA Peugeot Citroën, mezi kterými figurují v první řadě inovace a péče o lidské zdroje.
Philippe Varin, předseda představenstva od 1. června, upřesnil zásadní body své vize vývoje skupiny PSA Peugeot Citroën : „Tato vize se opírá o tři hlavní cíle, na jejichž splnění bych chtěl zaměřit úsilí všech. PSA Peugeot Citroën se musí stát globálnější skupinou, která bude důsledně prosazovat svůj mezinárodní rozvoj, a to růstem z hlediska vnitřního a vnějšího; PSA Peugeot Citroën musí být skupinou inovátorskou – průkopníkem produktů a služeb zítřka naplňujícím nová očekávání zákazníků ; a konečně PSA Peugeot Citroën musí být skupinou, která bude referencí z hlediska efektivity práce.“