Za něco málo přes 10 let získala Dacia v Evropě a Středomoří více než 3 500 000 zákazníků

3 500 000. prodanou Dacií je vůz Sandero Stepway, který si koupila anglická zákaznice.

1seatvitez900

Jody Panovová, vdaná matka dvou dětí

– je nyní šťastnou majitelkou vozu Dacia Sandero Stepway a nové auto si koupila poprvé. Předání klíčků proběhlo u dealera Dacie v Mill Lane (londýnské předměstí).

Během své cesty do Turecka viděli rodiče Jody Panovové na silnicích velké množství Dacií a po svém návratu z dovolené poradili své dceři, aby se poptala po těchto autech, která „se zdají být dobrá“. Když Jody přišla pro radu k prodejci v Mill Lane, zaujal ji především design Sandera Stepway … tak si ho vzápětí objednala.

Denis Le Vot, obchodní ředitel pro Evropu G9 skupiny Renault řekl:

„Dnes předáváme 3,5miliónté klíče do vozu Dacia a jsem velmi rád, že je to ve Spojeném království, kde jsme značku uvedli na trh v roce 2013, Překročením této mety v podobě 3,5 miliónů zákazníků potvrzuje značka Dacia svůj úspěch díky jednoduchému a jasnému slibu, který perfektně splňuje očekávání zákazníků, kteří žádají spolehlivá a bezpečná vozidla s moderní výbavou a funkcemi za dostupné ceny.“

Dacia: více než 10 let úspěchu

Dva roky po celkovém faceliftu své produktové řady pokračuje Dacia ve svém růstu. Během prvního pololetí roku 2015 vzrostl prodej značky Dacia o 10,1 % a celkově činil 290 024 vozidel. V Evropě se prodej během prvního pololetí zvýšil o 5,5 % na 205 436 vozů. Ve Francii má Dacia stabilní 5. místo na trhu s osobními vozidly neboli 5,3% tržní podíl a 4. místo v prodeji soukromým zákazníkům.

V České republice je Dacia dlouhodobě 3. nejprodávanější značkou české soukromé klientele

– a model Duster zůstává i nadále prvním importovaných SUV s celkovým počtem 2 956 prodaných vozů ke konci října 2015. Ze 44 zemí, které prodávají značku Dacia, jich během prvního pololetí 2015 19 zaznamenalo prodejní rekord.

Kromě prodejního úspěchu se Dacii podařilo vytvořit společenství zákazníků

V mnoha zemích se zákazníci setkávají, aby si vyměnili a sdíleli společné hodnoty: otevřenou mysl, jednoduchost a velkorysost. Počiny, na kterých se schází velké množství zákazníků, se konají v různých zemích a odrážejí pouto zákazníků ke značce. Ve Francii se u příležitosti velkého výročí značky Dacia setkalo 11 000 osob, 6200 lidí se sešlo v České republice, 3000 osob se zúčastnilo obrovského pikniku v Dánsku a 3400 v Německu. A u příležitosti oslavy 10. výročí značky Dacia v Maroku přišlo na koncert hvězdy světového formátu Khaleda, hrajícího v hudebním stylu raï, 4500 diváků. Koncert rovněž sledovaly statisíce televizních diváků.

Tyto události v rámci komunity přitahují každým rokem stále více účastníků. Jedná se o skutečné chvíle sounáležitosti, které umožňují silné pouto mezi zákazníky a značkou.

Na sociálních sítích jako Facebook získala Dacia během necelých pěti let již téměř 2,8 miliónů fanoušků.

Více na:

www.renault.cz

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Louda Auto a.s.
Třídvorská 70, 280 00 - Kolín V
321 715 804
lukas.lahoda@louda.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč ne, v prosinci jsou nejnižší ceny v roce

Ojetý vůz jako vánoční dárek? Proč...

Praktický dárek pro studenty, partnerky, rodiče v důchodovém věku, nebo i pro sebe   Nevěřte dědečkovi, že na popojíždění na chalupu je jeho stará stodvacítka ještě dost dobrá, ani...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala loňské celoroční prodeje

Mototechna již v tomto měsíci vyrovnala...

Letos plánuje prodat až 12 000 zánovních aut Více než dva měsíce před koncem roku se povedlo značce Mototechna, která se orientuje na prodej zánovních aut v České republice a na Slovensku,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mototechna navýšila prodej aut o třetinu, sází na inovace a širší záběr podnikání

Mototechna navýšila prodej aut o...

Za poslední rok díky Mototechně vznikla kromě inovační laboratoře AuresLab i značka pro prodej investičních vozů Mototechna Classic či autopůjčovna Mototechna Drive Před šesti lety byla znovu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...