Všechny osobní automobily Toyota na japonském trhu bezpečnější

– budou nyní standardně vybaveny bočními a hlavovými airbagy

TOYOTA MOTOR CORPORATION (TMC) oznámila, že všechny nové modely osobních vozů uváděných v blízké budoucnosti na japonský trh budou standardně vybaveny bočními airbagy SRS (Supplemental Restraint System) pro přední sedadla a rovněž hlavovými záclonovými airbagy SRS.

Všechny osobní automobily Toyota na japonském trhu bezpečnější
Všechny osobní automobily Toyota na japonském trhu bezpečnější

V případě kolize ze strany se aktivuje boční airbag SRS zabudovaný do předního sedadla, a sníží tak riziko poranění horní části těla cestujících na předních sedadlech. Kromě toho se hlavové záclonové airbagy SRS umístěné mezi předními sloupky karoserie a střešními nosníky aktivují vedle hlavy všech cestujících, a vytvoří tak bariéru ve tvaru záclony, která sníží riziko střetu s postranními okny, sloupky nebo jinou vnitřní částí vozu, stejně tak jako zásahu zvenčí, např. od pevné překážky.

Toyota dlouhodobě usiluje o snížení rizika zranění v případě kolize, a vybavuje tak novými airbagy stále širší spektrum modelů, přičemž boční airbagy SRS instalovala do svého modelu Celsior již v srpnu 1996 a v květnu 1998 instalovala vůbec první hlavové záclonové airbagy SRS do modelu Progres.

V rámci svého úsilí o dosažení trvale udržitelné mobility se chce Toyota zaměřit na posilování bezpečnosti provozu. S tímto cílem vyvíjí činnost v různých oblastech:

  • 1) vývoj neustále bezpečnějších vozů a technologií,
  • 2) aktivní účast při formování bezpečného prostředí v dopravě
  • 3) činnosti zaměřené na vzdělávání lidí v oblasti bezpečnosti provozu, s cílem přispět k úplnému odstranění nehod se smrtelnými následky, což je samo o sobě nejvyšší metou, kterou si společnost usilující o mobilitu může stanovit.

Tato činnost Toyoty je vysoce záslužná jak ukazují výzkumy z USA a Japonska: Podle studie provedené ve Spojených státech se boční a hlavové záclonové airbagy SRS podílely na snížení míry usmrcení při nárazu z boku o 37 %. V případě Japonska má 73 % vážných bočních srážek za následek zranění hlavy a horní části těla.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
KONTAKT spol. s r.o.
Svobodova 2050, 511 01 - Turnov
481 325 726
oztu@havex.cz

Související články

VIDEO – Toyota Land Cruiser, Toyota...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Toyota přímo z autosalonu ve Frankfurtu.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Toyota Yaris hot hatch, i-TRIL concept a Lexus LC 500, LS 500h – Ženeva 2017

VIDEO – Toyota Yaris hot hatch,...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Toyota a Lexus přímo z autosalonu v Ženevě.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota Corolla 1.6 Valvematic 2017

Toyota Corolla 1.6 Valvematic 2017

Jsou dnes auta lepší než před dvaceti lety? Co taková Toyota Corolla 1.6 Valvematic?

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GT86 2017

Toyota GT86 2017

Jako jedni z prvních jsme mohli otestovat novou Toyotu GT86. A bez zbytečných řečí musíme říct, že je ještě lepší, než jsme čekali. Ale má přeci jen jeden problém. O něm ale až na konci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejpraktičtějším užitkovým vozem roku 2016 je Citroën JUMPY, Peugeot EXPERT a Toyota PROACE

Nejpraktičtějším užitkovým vozem...

V rámci výstavy Transport Expo byly ve středu 23. 11. 2016 vyhlášeny výsledky ankety o „Nejpraktičtější užitkový vůz roku 2016“ : Citroën Jumpy, Peugeot Expert i Toyota Proace:  Cílem...