Spolupráce Discovery Networks Europe a společnosti Toyota

– na hodinovém dokumentárním pořadu s názvem ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA (Anatomy of a Formula One Team).

Discovery Networks Europe, dceřinná společnost globální mediální společnosti s vedoucím postavením na trhu – Discovery Communications a společnost Toyota uzavřely vzájemnou spolupráci Unikátní pohled do zákulisí závodů Formule 1 bude vysílat televizní kanál Discovery Channel během října a listopadu tohoto roku v Evropě, Africe, Asii, Latinské Americe a na Blízkém východě. Čeští diváci budou mít šanci sledovat tento jedinečný pořad 22. října ve 20 hodin na kanálu Discovery.

Spolupráce Discovery Networks Europe a společnosti Toyota

Pořad ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA, který natočil štáb North One Television, přinese divákům exkluzivní záběry ze zákulisí závodů F1. Tvůrcům pořadu se podařilo získat vstup do továrny a vývojového centra společnosti Toyota v Kolíně nad Rýnem, což nebývá tak obvyklé. Záběry ze zákulisí doplňují videozáznamy testovacích jízd a rozhovory s významnými postavami F1. Diváci se seznámí s tím, co obnáší příprava formule a jezdce na jeden z nejatraktivnějších závodů na světě.

Spolupráci Discovery Networks a Toyota zprostředkovala mediální agentura Zenith Optimedia.

„Závody F1 patří k nejatraktivnějších sportům pro klíčovou skupinu našich diváků, mužů ve věku od 25 do 39 let. Díky spolupráci s týmem Toyota mohou být naši diváci při tom a zažít všechno to nadšení a vzrušení, které svět F1 nabízí,” vyjádřile se Annie Rodgers, Senior Vice President pro prodej v zemích střední, východní Evropy a na Blízkém Východě z Discovery Networks Europe.

„Pořad ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA vypráví neuvěřitelný příběh o tom, co všechno se děje v zákulisí seriálu F1. Našim záměrem bylo rozptýlit některé z mýtů o závodech Formule 1 a nabídnout fanouškům exkluzivní pohled do „kuchyně“ jednoho z nejnapínavějších sportovních závodů. Rozhodli jsme se pro spolupráci s Discovery, aby diváci mohli sledovat skutečně zajímavý dokument, nabitý informacemi, vášní pro Formule 1, který diváky doslova vtáhne do děje,” řekl Katsuyoshi Tabata, generální manažer globální marketingové divize ve společnosti Toyota Motor Corporation.

O společnosti Discovery Communications Inc.

Discovery Communications je globální mediální společnost s předním postavením na trhu. Z původní televizní stanice Discovery, která začala poprvé vysílat ve Spojených státech roku 1985, rozšířila svoje aktivity až na současných 170 zemí světa a celkem 1,4 miliardy předplatitelů.

Discovery Networks International nabízí 17 televizních stanic, které sleduje 687 milionů předplatitelů. V regionu Evropy, Afriky a Blízkého východu nabízí 12 televizních stanic Discovery 183,5 mil. předplatitelům ve 104 zemích program ve 22 různých jazycích.

Discovery Communications vlastní čtyři akcionáři: společnosti Discovery Holding Company (NASDAQ: DISCA, DISCB), Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications a John S. Hendricks, který je zakladatelem společnosti a zároveň předsedou správní rady.

Toyota Motor Corporation

Toyota Motor Corporation patří k nejvýznamnějším automobilovým výrobcům na světě. Od 1. ledna do 30. června 2006 prodala společnost Toyota 4,36 milionu vozů. Automobilka Toyota provozuje dvanáct továren v Japonsku a dalších 52 závodů ve 27 dalších zemích po celém světě, kde se vyrábějí vozy značek Toyota a Lexus. Automobilka má 285 900 zaměstnanců po celém světě a své vozy prodává ve 170 zemích. Právě automobilový průmysl, včetně financování vozů, tvoří více než 90 procent příjmů společnosti. Společnost Toyota podniká také v oblasti telekomunikací a výstavby prefabrikovaných domů.

Toyota Motorsport GmbH je evropskou sportovní divizí společnosti Toyota Motor Corporation. Firma provozuje závodní tým Panasonic Toyota Racing a její špičkové vývojové i konstrukční centrum sídlí v německém Kolíně nad Rýnem. Toyota Motorsport se může pochlubit tím, že celý vůz, včetně motoru i podvozku, vzniká pod jednou střechou. Toyota se účastní seriálu F1 od roku 2002 a nejúspěšnější sezónu zažila v roce 2005, kdy její piloti stanuli čtyřikrát na stupních vítězů, dosáhli dvou pole position a tým obsadil celkově čtvrté místo v poháru konstruktérů.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

VIDEO – Toyota Land Cruiser, Toyota...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Toyota přímo z autosalonu ve Frankfurtu.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - VIDEO – Toyota Yaris hot hatch, i-TRIL concept a Lexus LC 500, LS 500h – Ženeva 2017

VIDEO – Toyota Yaris hot hatch,...

Moderátor Viktor Tamayo se svým štábem představuje novinky pořízené u automobilky Toyota a Lexus přímo z autosalonu v Ženevě.

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota Corolla 1.6 Valvematic 2017

Toyota Corolla 1.6 Valvematic 2017

Jsou dnes auta lepší než před dvaceti lety? Co taková Toyota Corolla 1.6 Valvematic?

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GT86 2017

Toyota GT86 2017

Jako jedni z prvních jsme mohli otestovat novou Toyotu GT86. A bez zbytečných řečí musíme říct, že je ještě lepší, než jsme čekali. Ale má přeci jen jeden problém. O něm ale až na konci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejpraktičtějším užitkovým vozem roku 2016 je Citroën JUMPY, Peugeot EXPERT a Toyota PROACE

Nejpraktičtějším užitkovým vozem...

V rámci výstavy Transport Expo byly ve středu 23. 11. 2016 vyhlášeny výsledky ankety o „Nejpraktičtější užitkový vůz roku 2016“ : Citroën Jumpy, Peugeot Expert i Toyota Proace:  Cílem...