Spolupráce Discovery Networks Europe a společnosti Toyota

– na hodinovém dokumentárním pořadu s názvem ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA (Anatomy of a Formula One Team).

Discovery Networks Europe, dceřinná společnost globální mediální společnosti s vedoucím postavením na trhu – Discovery Communications a společnost Toyota uzavřely vzájemnou spolupráci Unikátní pohled do zákulisí závodů Formule 1 bude vysílat televizní kanál Discovery Channel během října a listopadu tohoto roku v Evropě, Africe, Asii, Latinské Americe a na Blízkém východě. Čeští diváci budou mít šanci sledovat tento jedinečný pořad 22. října ve 20 hodin na kanálu Discovery.

Spolupráce Discovery Networks Europe a společnosti Toyota

Pořad ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA, který natočil štáb North One Television, přinese divákům exkluzivní záběry ze zákulisí závodů F1. Tvůrcům pořadu se podařilo získat vstup do továrny a vývojového centra společnosti Toyota v Kolíně nad Rýnem, což nebývá tak obvyklé. Záběry ze zákulisí doplňují videozáznamy testovacích jízd a rozhovory s významnými postavami F1. Diváci se seznámí s tím, co obnáší příprava formule a jezdce na jeden z nejatraktivnějších závodů na světě.

Spolupráci Discovery Networks a Toyota zprostředkovala mediální agentura Zenith Optimedia.

„Závody F1 patří k nejatraktivnějších sportům pro klíčovou skupinu našich diváků, mužů ve věku od 25 do 39 let. Díky spolupráci s týmem Toyota mohou být naši diváci při tom a zažít všechno to nadšení a vzrušení, které svět F1 nabízí,” vyjádřile se Annie Rodgers, Senior Vice President pro prodej v zemích střední, východní Evropy a na Blízkém Východě z Discovery Networks Europe.

„Pořad ANATOMIE TÝMU FORMULE JEDNA vypráví neuvěřitelný příběh o tom, co všechno se děje v zákulisí seriálu F1. Našim záměrem bylo rozptýlit některé z mýtů o závodech Formule 1 a nabídnout fanouškům exkluzivní pohled do „kuchyně“ jednoho z nejnapínavějších sportovních závodů. Rozhodli jsme se pro spolupráci s Discovery, aby diváci mohli sledovat skutečně zajímavý dokument, nabitý informacemi, vášní pro Formule 1, který diváky doslova vtáhne do děje,” řekl Katsuyoshi Tabata, generální manažer globální marketingové divize ve společnosti Toyota Motor Corporation.

O společnosti Discovery Communications Inc.

Discovery Communications je globální mediální společnost s předním postavením na trhu. Z původní televizní stanice Discovery, která začala poprvé vysílat ve Spojených státech roku 1985, rozšířila svoje aktivity až na současných 170 zemí světa a celkem 1,4 miliardy předplatitelů.

Discovery Networks International nabízí 17 televizních stanic, které sleduje 687 milionů předplatitelů. V regionu Evropy, Afriky a Blízkého východu nabízí 12 televizních stanic Discovery 183,5 mil. předplatitelům ve 104 zemích program ve 22 různých jazycích.

Discovery Communications vlastní čtyři akcionáři: společnosti Discovery Holding Company (NASDAQ: DISCA, DISCB), Cox Communications, Inc., Advance/Newhouse Communications a John S. Hendricks, který je zakladatelem společnosti a zároveň předsedou správní rady.

Toyota Motor Corporation

Toyota Motor Corporation patří k nejvýznamnějším automobilovým výrobcům na světě. Od 1. ledna do 30. června 2006 prodala společnost Toyota 4,36 milionu vozů. Automobilka Toyota provozuje dvanáct továren v Japonsku a dalších 52 závodů ve 27 dalších zemích po celém světě, kde se vyrábějí vozy značek Toyota a Lexus. Automobilka má 285 900 zaměstnanců po celém světě a své vozy prodává ve 170 zemích. Právě automobilový průmysl, včetně financování vozů, tvoří více než 90 procent příjmů společnosti. Společnost Toyota podniká také v oblasti telekomunikací a výstavby prefabrikovaných domů.

Toyota Motorsport GmbH je evropskou sportovní divizí společnosti Toyota Motor Corporation. Firma provozuje závodní tým Panasonic Toyota Racing a její špičkové vývojové i konstrukční centrum sídlí v německém Kolíně nad Rýnem. Toyota Motorsport se může pochlubit tím, že celý vůz, včetně motoru i podvozku, vzniká pod jednou střechou. Toyota se účastní seriálu F1 od roku 2002 a nejúspěšnější sezónu zažila v roce 2005, kdy její piloti stanuli čtyřikrát na stupních vítězů, dosáhli dvou pole position a tým obsadil celkově čtvrté místo v poháru konstruktérů.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CB Auto a.s.
Dr. Milady Horákové 1477, 370 05 - České Budějovice
385 102 421
seat@cb-auto.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vyrobit elektromobil bude brzy levnější než auto se spalovacím motorem

Vyrobit elektromobil bude brzy levnější...

Ceny elektromobilů se v příštích třech letech výrazně sníží. Přibližně od roku 2027 bude výroba nové generace elektromobilů levnější než výroba srovnatelných vozidel se spalovacím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Designovým autem roku se stala Toyota Prius

Designovým autem roku se stala Toyota Prius

Nová Toyota Prius zvítězila v kategorii designu soutěže World Car 2024 na mezinárodním autosalonu v New Yorku. Na dalších místech skončil Ford Bronco a Ferrari Purosangue. Vítěze vybírala...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejvíc patentů ze všech automobilek zaregistrovala zase Toyota

Nejvíc patentů ze všech automobilek...

Automobilka Toyota se už podesáté umístila na prvním místě v automobilovém průmyslu v žebříčku největšího počtu podaných patentů, který zveřejnila Asociace vlastníků duševního...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota začala vyvíjet generátor vodíku s extrémním výkonem

Toyota začala vyvíjet generátor vodíku...

Toyota začala pracovat na vývoji ekologického generátoru vodíku, který bude schopný vyrábět až 100 kg tohoto paliva za hodinu. To je 12krát víc než doposud. Automobilka kvůli tomu uzavřela...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota Corolla oceněna jako nejlepší kombík a rodinný vůz

Toyota Corolla oceněna jako nejlepší...

Toyota Corolla coby nejoblíbenější vůz segmentu C na světě byl dvakrát oceněn v prestižní anketě What Car 2024 Awards. Vůz získal dvě ocenění – verze hatchback byla zvolena Rodinným autem...