Peugeot na v současné době probíhajícím autosalonu ve Frankfurtu (1.)

Na Internationale Automobil-Ausstellung ve Frankfurtu přivítá značka Peugeot návštěvníky na stánku o ploše 2 870 m2.

Bok po boku 27 reprezentantům modelové řady Peugeot na německém trhu představuje 5 koncepčních a demonstračních vozů kreativitu návrhářů střediska Styl Peugeot a kompetence vývojového oddělení  Recherche et Innovation.

Účast značky Peugeot na tomto německém automobilovém svátku je podpořena novým modelem 308 – ve světové premiéře je zde představeno šest sériových exemplářů tří a pětidveřové varianty, které jsou doprovázeny třemi koncepčními vozy.

Uvedení modelu 308 je pro značku Peugeot již sedmou významnou produktovou událostí v roce 2007 a potvrzuje nastoupený trend postupného obnovení obchodní nabídky, jejíž průměrné stáří (dnes 4 roky) se v roce 2008 sníží na 3 roky.

Oficiálně byl model 308 odhalen 27. června 2007 na setkání obchodní sítě v Sochaux, kde se u této příležitosti sešlo více než 5 000 hostů, a uvedení na trh je ve Francii a hlavních evropských zemích plánováno na 20. září.

Peugeot 308: opravdové potěšení

První model značky, u kterého bude číselné označení zakončeno číslicí 8, má za cíl nabídnout to nejlepší z vozu typu hatchback. Navazuje na architekturu modelu 307, jehož prodeje překonaly hranici 3 miliónů prodaných vozů, a jde ještě dál a výrazně zlepšuje každou z kvalit svého předchůdce. Estetika, obyvatelnost, prosvětlení vnitřního prostoru a uznávané jízdní vlastnosti, to jsou trumfy, na kterých je založena atraktivita nového vozu 308.

Peugeot 308 nabízí velkorysý styl, který na první pohled zdůrazňuje kvalitu vozu, jeho robustnost a trvalou hodnotu… Toto pozitivní vnímání je posíleno prostředky a akčními plány, které byly zavedeny od okamžiku návrhu koncepce po finální výrobu s cílem splnit ambiciózní kvalitativní cíle. Díky těmto opatřením se může Peugeot 308 pochlubit kvalitou provedení a dílenského zpracování, která je obvyklá u vozů vyšší třídy. Jeho cílem je stát se referencí v oblasti vnímané a užitné kvality vozu.

Vynikající aerodynamické parametry, nové benzinové motory vyvinuté ve spolupráci s BMW Group, nabídka dieselových HDI motorů, z nichž dva vykazují v kombinovaném provozu emise CO2 120 g/km, filtr pevných částic FAP nebo pneumatiky Michelin Energy Saver – díky všem těmto parametrům vykazuje Peugeot 308 výraznou úsporu ve spotřebě paliva, která může v porovnání s modelem 307 dosáhnout až 10 %.

Například technologie, použitá poprvé u pneumatik Michelin Energy Saver, umožňuje snížit spotřebu paliva o téměř 0,2 l na 100 km, což představuje snížení emisí CO2 o 4 g/km*. Za celý životní cyklus vozu to znamená o tunu vyprodukovaného C02 méně.

308 RC Z a 308 SW Prologue, dva koncepční vozy na bázi modelu 308: laboratoř nápadů ve službách sériové výroby

Značka Peugeot využila světové premiéry modelu 308 a nechala návrhářům prostor, aby vyjádřili své představy, jakým směrem by se mohla nová modelová řada vyvíjet.

Koncepční vozy jsou pro Peugeot jedinečnou zkušebnou nápadů, umožňují realizovat i ty nejodvážnější představy, vyzkoušet nové koncepty, avantgardní technologie nebo stylistické výstřelky osvobozené od svazujících možností sériové výroby. Jsou to jedinečná díla, která často ve větší či menší míře ovlivňují podobu sériových modelů. Pro vývoj značky představují hnací motor, vytyčují jeho směr. U dvou představených konceptů přísluší jeden spíše do sféry imaginace, zatímco druhý předznamenává blízkou budoucnost modelové řady 308.

Peugeot 308 RC Z: nechává snít a vzbuzuje silné emoce

Některé verze jsou již naplánovány a mají konkrétní podobu, další jsou prozatím pouze odvážnými představami designérů a zapálených automobilových inženýrů.

Někdy jejich představy dostanou reálnou podobu a zrodí se automobilové dílo na hranici imaginace a reality. A právě to je historie zrodu koncepčního vozu 308 RC Z, esence opravdového požitku z jízdy a intenzivních emocí, zosobnění vize automobilového potěšení podle značky Peugeot – lehkého, výkonného a současně maximálně ekologicky ohleduplného automobilu.

Koncept Peugeot 308 RC Z je kupé 2+2 s tříobjemovou architekturou v moderním, originálním a dobře vyváženém stylu, je poháněn motorem 1.6 THP, který je součástí zcela nové nabídky motorů vyvinutých v rámci spolupráce mezi PSA Peugeot Citroën a BMW Group.

Benzinový čtyřválec 1.6 THP byl z pohledu kalibrace motoru navržen speciálně pro tento koncepční vůz, který s ním dosahuje výkonu 160 kW (?218 k). Je pro něj příznačná neuvěřitelná pružnost s maximálním točivým momentem 280 Nm disponibilním již od nízkých otáček (s funkcí overboost dokonce 300 Nm). Tyto hodnoty mu zajišťují vynikající živost za všech okolností.

Blok motoru je spojen se zcela novou manuální šestistupňovou převodovkou.

Tento celek vytváří u konceptu 308 RC Z mimořádně účinné spojení mezi výkonem a spotřebou.

308 SW Prologue

Kromě bohatosti, multifunkčního využití a výkonnosti nové modelové řady a již zmíněného koncepčního vozu se Peugeot rozhodl představit také model, který je předzvěstí další siluety v řadě 308, která by měla být na trh uvedena v blízké budoucnosti.

Karosářská varianta SW je spojením hned několika předností – jízdního potěšení, komfortu života na palubě vozu a přepravní kapacity.

Podrobněji o tomto konceptu vás budeme informovat zítra..

Ekologická expozice:

V těsné blízkosti modelů 308 se nachází expozice věnovaná ochraně životního prostředí, která představuje aktivity vyvinuté skupinou PSA Peugeot Citroën a značkou Peugeot s cílem omezit spotřebu paliva a úroveň emisí škodlivin.

Ekologickou účinnost již existujících technologií nebo řešení, která budou k dispozici v blízké budoucnosti zde prezentují čtyři vystavené vozy, připomenut je i ekologický patronát značky nad projektem vytváření uhlíkových zásobáren v Amazonii, který Peugeot převzal již v roce 1998.

308 Hybride HDi

Peugeot 308 bude prvním vozem značky, který bude před koncem desetiletí vybaven hybridní HDI technologií. Tento model posílí pozitivní ekologickou bilanci řady 308 a bude konkrétním krokem značky Peugeot směrem k firemním zákazníkům. Vystavený demonstrační vůz má originální barvu karoserie (perleťově bílou s lehkým zeleným odstínem) a specifické čalounění i výbavu, které ho odlišují od sériově vyráběných vozů.

Hybridní technologie HDI: nová etapa ve snižování spotřeby paliva

Novou velmi významnou etapou ve snižování spotřeby do budoucna představuje hybridní dieselová technologie. Při zachování výkonu přináší tato technologie v porovnání s klasickým dieselovým motorem snížení spotřeby pohonných hmot a emisí CO2 řádově o 35 %.

Verze 308 Hybride HDI, představená na letošním autosalonu ve Frankfurtu, má pětidveřovou karoserii, úroveň výbavy Premium Pack a pohání ji v dnešní době na nejvyšší míru optimalizovaná hybridní jednotka s paralelní architekturou spojená s řízenou manuální šestistupňovou převodovkou.

Dieselový motor 1.6 HDI FAP o výkonu 80 kW ( 110 k) ve spojení s elektromotorem o výkonu 16 kW (22 k) poskytuje disponibilní výkon 96 kW srovnatelný s verzí 308 poháněnou vznětovým motorem 2.0 HDI FAP 100 kW (136 k).

38 % úspora paliva v kombinovaném provozu

Spotřeba paliva v kombinovaném provozu je 3,4 l/100 km a emise CO2 pouhých 90g/km, což představuje v porovnání se srovnatelným motorem 308 HDI snížení o 38 %.

Demonstrační vůz 308 Hybride HDI si mohou návštěvníci autosalonu vyzkoušet i z pozice řidiče v opravdovém interiéru 308. Před řidičem – aktérem je umístěna obrazovka, na kterou se promítají různé jízdní situace (jízda ve městě, zastavení, zastavení na červenou, kruhový objezd, jízda mimo město…). Smyslem této demonstrace je, aby si řidič v konkrétních situacích vyzkoušel využitý typ pohonu (hybridní, vznětový). Simulátor pak podle stylu jízdy řidiče vyhodnotí úsporu ve spotřebě paliva v porovnání s tradičním typem motoru.

Peugeot 308 2.0 BioFlex

Verze 308 BioFlex se objeví v modelové řadě v průběhu roku 2008 a bude vybavena benzinovým motorem 2.0.

S cílem snížit podíl fosilních paliv se Evropa a Francie zavázaly vybudovat v krátkodobém horizontu distribuční síť biopaliv a dosáhnout velmi ambiciózního podílu na trhu. Za tímto účelem je na čerpacích stanicích ve Francii progresivně zaváděn nový typ paliva – superetanol (E85), který obsahuje 15% bezolovnatého benzinu a 85% etanolu pocházejícího ze zemědělské výroby.

Tento nový typ paliva není kompatibilní s klasickými benzinovými motory, mohou ho používat pouze motory s příslušnou úpravou. Ty pak mohou jezdit na benzin, superetanol nebo směs obou typů paliva (benzin/superetanol).

Podle některých odborníků by celkové maximální snížení emisí CO2 při používání paliva E85 mohlo dosáhnout až 70 % v případě, že bereme v úvahu celý cyklus od výroby po spalování.

Na základě zkušeností z Brazílie uvede Peugeot od září 2007 ve Švédsku, Nizozemí a Francii vozy s názvem BioFlex, které mohou používat jako pohonnou hmotu superetanol. Ve Francii budou prvními modely verze 307 SW a Break 1.6 BioFlex 110, které ponesou logo BioFlex označující zmíněnou technologii.

Ve snaze podpořit tuto technologii přebírá Peugeot dodatečné náklady na technickou adaptaci a verze 307 SW a Break 1.6l BioFlex 110 ve výbavě Confort Pack bude nabízet za stejnou cenu jako odpovídající benzinové verze.

Peugeot 308 Biodiesel

Je třeba připomenout, že celá řada HDI motorů značky Peugeot (což představuje každý druhý vůz Peugeot prodaný ve světě za první pololetí) může bez jakýchkoliv úprav používat palivovou směs s podílem až 30 % bionafty (diester na bázi řepky olejné). V této konfiguraci se emise CO2 celkově sníží řádově o 18 %.

Peugeot 308 120 g

Neposlední řadě najdeme v  expozici model 308 vybavený motorem 1.6 HDI o výkonu 80 kW (110 k), který je spojen s řízenou manuální šestistupňovou převodovkou a produkuje pouze 120 g CO2 na kilometr.

Rovněž u modelu 308 je technologie HDI s vynikajícím termodynamickým chodem motoru spojena s aditivním filtrem pevných částic a řízenou manuální převodovkou. Díky parametrům převodovky a elektronické řídící jednotce lze v automatizovaném režimu řazení snížit spotřebu paliva o téměř 5 %. Uvedená pohonná jednotka umožní v roce 2008 snížit emise CO2 v kombinovaném provozu na hranici 120 g/km, což odpovídá spotřebě přibližně 4,5 l/100 km.

DALŠÍ KONCEPČNÍ VOZY

FLUX: automobil s extrémními parametry

Vzhled a tvar roadsteru Flux budí dojem lehkosti, což dokazují i použité materiály jako je polykarbonát a hliník. Flux má se svou délkou 3,5 m ideální rozměry a proporce, díky kterým může být i velice efektivní.

A díky vodíkovému pohonu má Flux příznivý poměr hmotnost-výkon a tedy i vynikající jízdní vlastnosti. Kromě toho má Flux motor s palivovým článkem, který produkuje pouze vodní páry, a je tedy plně v souladu s environmentální politikou značky zaměřenou na snižování emisí skleníkových plynů! Flux je automobil s extrémními parametry: žádný hluk, žádné emise a 100 % jízdního potěšení!

Peugeot 908 RC:

Po velkém úspěchu v Paříži a Ženevě se značka Peugeot rozhodla vystavit model 908 RC i na autosalonu ve Frankfurtu.

U zrodu výjimečnosti a jízdního potěšení tohoto vozu stály tvůrčí sny a vášeň automobilových návrhářů. Při návrhu konceptu 908 RC vytvořili designéři střediska Style Peugeot karoserii snů pro stejně neuvěřitelnou mechaniku. Tato limuzína je esencí toho nejlepšího ze značky Peugeot vyjádřeno jejími základními hodnotami: inovací, dynamikou, estetikou a trvalou hodnotou.

Peugeot 908 RC má jedinečný styl, technologii a výkon. Již samotný název shrnuje filosofii této superlativní limuzíny – číslice 9 označuje výjimečné modely značky a RC je jasným vyjádřením jeho dynamického temperamentu. Tato výkonná čtyřmístná čtyřdveřová limuzína je poháněna motorem HDI FAP se dvanácti válci do V umístěným centrálně napříč vzadu. Jedná se o stejný pohon, který se úspěšně účastní programu LMS (Le Mans Série) a vykazuje na dieselový motor bezprecedentní výkon 515 kW (700 k) a točivý moment, který překračuje 1 200 Nm.

Expozice Sport :

Peugeot 908 HDI FAP s prvními vavříny

Peugeot 908: druhý v závodě 24 hodin v Le Mans a již třikrát vítěz v « Le Mans Séries »

Po té co Peugeot oznámil v roce 2005 svůj záměr vrátit se do vrcholových automobilových soutěží a začal se angažovat ve světovém poháru vytrvalostních závodů formule  Le Mans Séries, otevřel novou kapitolu své sportovní historie, která ho dovedla v červnu letošního roku na startovní čáru slavného závodu 24 hodin v Le Mans. Čtrnáct let po historickém triptychu v roce 1993 s vozem 905 jsou zkušenosti zúročeny druhým místem, které uznale ocenil odborný tisk i široká veřejnost. Při návratu značky Peugeot na trať v Le Mans se za volantem vozu 908 N° 8 střídali Stéphane Sarrazin, Pedro Lamy a Sébastien Bourdais.

Účast Peugeotu v šesti podnicích Le Mans Séries 2007 má již konkrétní výsledky – vedle druhého místa v legendárním závodu v Le Mans další tři vítězství v řadě:  1000 kilometrů v Monza (posádka Pedro Lamy-Stéphane Sarrazin), 1000 kilometrů ve Valencii (Španělsko, posádka Marc Gené a Nicolas Minassian) a 1000 kilometrů na Nürburgringu (dvojí vítězství vozů Peugeot: 908 HDI FAP N° 8, posádka Pedro Lamy-Stéphane Sarrazin a N° 7, posádka Marc Gené-Nicolas Minassian).

Peugeot 908 vystavený na stánku je vůz, který si dojel pro druhé místo ve slavných 24 hodin v Le Mans.

Modelová řada Peugeotu v plné obnově

Uvedení modelu 308 na trh je v roce 2007 již sedmou významnou produktovou událostí v řadě Peugeot. Po uvedení nového modelu Expert v užitkové i osobní verzi Combi pod názvem Expert Tepee na začátku letošního roku byla modelová řada Peugeot dále obohacena vozy 1007 HDI FAP110 k, 207 CC, 207 RC, 207 SW a těsně před představením modelu 308 také prvním Sport Utility Vehicule (SUV) značky Peugeot, vozem 4007.

Obnovená řada Peugeot je na stánku značky ve Frankfurtu reprezentována celkem 27 modely.

  • Řada 107 je představena 3 dveřovou verzí Street Racing Cool a 5 dveřovou verzí Filou, obě s motorem 1.0 o výkonu 50 kW (68 k).
  • Z řady 1007 je zde vystavena verze Sport poháněná benzinovým motorem 1.6 o výkonu 80 kW (110 k)
  • Model 207 zde najdeme v osmi různých verzích: speciální série 207 Urban Move v 5 dveřovém provedení s motorem 1.6 HDI FAP 66 kW (90 k) a 207 RC Cup, 3 dveřová karoserie s benzinovým motorem THP 1.6 128 kW (175 k)

Frankfurtský autosalon také přivítá ve světové premiéře 207 SW Outdor a 207 SW RC.

S čerstvě uvedeným modelem 207 SW mohli milovníci cestování strávit aktivně svou letní dovolenou – nabízí jim „magickou“ modularitu zadních sedadel, objemné odkládací prostory a zavazadelník a samozřejmě všechna důvtipná řešení, díky jejichž výjimečné praktičnosti je možné naplno prožívat nejrůznější životní situace. Naším cílem je, aby volný čas a rozmanitost aktivit, kterým se naši zákazníci věnují, ovlivnily automobilový trh a rozšířily nabídku netradičních siluet – SUV vozů, víceúčelových modelů MPV, Cross Over, jenž dokládají zvyšující se zájem o vozy, které jsou funkční, vynalézavé, praktické a vynikají svou osobitostí.

Peugeot 207 SW Outdoor odpovídá tomuto trendu a profiluje se jako dynamický a „nebojácný“ vůz s výrazným stylem, který své uživatele provází za zábavou a nejrůznějšími aktivitami, nabízí jim snadnou mobilitu a jednoduché používání… ve zkratce otevírá a násobí nové „možnosti“. Může být poháněn benzinovými nebo dieselovými motory, která vynikají hospodárností provozu, ohleduplností vůči životními prostředí s nižšími emisemi plynů se skleníkovým efektem a kvalitami, které jsou v souladu se zaměřením vozu 207 SW Outdoor na „přírodu a volný čas“.

To je i případ posledního z benzinových motorů řady EP s kódovým EP3 o objemu 1397 cm3, který dosahuje nejvyššího výkonu 70 kW (~ 95 k) a točivého momentu 136 Nm při 4000 ot/min.

Se stejnou technologickou výbavou poskytuje benzinový motor 1.6 16V (EP6) výkon 88 kW (120 k) a točivý moment 160 Nm při 4 250 ot/min. Tento motor je k dispozici s manuální pětistupňovou převodovkou nebo automatickou se sekvenčním způsobem ovládání Tiptronic system Porsche.

Dieselové HDI motory jsou v nabídce ve dvou variantách:

  • 1.6 16V HDI: 66 kW (90 k) při 4 000 ot/min a točivého momentu 215 Nm při 1 750 ot/min.
  • 1.6 16V HDI FAP: 80 kW (110 k) a točivý moment 240 Nm při 1 750 ot/min, který na tři poslední převodové stupně může s funkcí overboost nárazově dosáhnout až 260 Nm, to jsou parametry tohoto dieselového motoru s turbokompresorem s variabilní geometrií a aditivním filtrem pevných částic FAP.

Ve stejném prostoru Peugeot nabízí také 207 SW RC, sportovní nabídku karosářské varianty SW, která představuje automobilové potěšení nových rozměrů. Je poháněn motorem 1.6 THP (Turbo High Pressure) s výkonem 128 kW (~ 175 k) a točivým mometem 240 Nm od 1 600 ot/min – tato hodnota zůstává stejná až do 4 500 ot/min, nicméně s pomocí funkce overboost může být ještě zvýšena na 260 Nm. Tento motor je spojen s přizpůsobenou manuální pětistupňovou převodovkou.

  • 207 SW, úroveň výbavy Sport, poháněná benzinovým motorem 1.6 VTi 88 kW (120 k) vybaveným automatickou převodovkou.
  • 207 CC, úroveň výbavy Sport s benzinovým motorem 1.6 VTi 88 kW (120 k).

Po vzoru verze 1007 Sport 1.6 HDI FAP a 308 Tendance 1.6 VTi je tento model 207 CC Sport vybaven doplňkem USB Box. Jedná se o zařízení uložené v odkládací schránce spolujezdce (zařízení ukryté ve schránce není vystaveno riziku odcizení), které umožňuje připojit přes USB port, Jack vstup nebo propojovacím kabelem IPod všechny přenosné zdroje s originálním audio systémem ve vozidle. Tento nový produkt rozšiřuje možnosti využití přenosných přehrávačů ve voze a to při zachování maximální bezpečnosti používání pro řidiče i ostatní cestující ve voze (bez použití sluchátek).

  • 207 CC Platinum s motorem 1.6 HDI FAP 80 kW (?110 k).
  • 207 CC Platinum s motorem 1.6 THP 110 kW (? 150 k).

Nová modelová řada 308 je zastoupena šesti exempláři:

  • 308 Tendance, 5 dveřová varianta poháněná benzinovým motorem 1.6 VTi 88 kW (120 k).
  • 308 Sport, 3 dveřová varianta s motorem 2.0 HDI FAP 100 kW (136 k).
  • 308 Sport Plus, 5 dveřová verze s motorem 1.6 HDI FAP 80 kW (110 k) spojená s novou řízenou manuální šestistupňovou převodovkou (MCP).
  • 308 Sport Plus, 5 dveřová verze s benzinovým motorem 1.6 THP o výkonu 110 kW (150 k).
  • 308 Platinum, 3 dveřová varianta poháněná benzinovým motorem 1.6 THP 110 kW (150 k).
  • 308 Platinum, 5 dveřová varianta s motorem 2.0 HDI FAP 100 kW (136 k).

Dále bude později k dispozici také verze 308 HDI FAP 66 kW (90 k) vybaená filtrem pevných částic FAP.

Modelovou řadu 407 najdeme prezentovanou ve třech siluetách a čtyřech vystavených exemplářích:

  • 407 Platinum s motorem 2.0 HDI FAP 100 kW (136 k).
  • 407 SW Sport poháněný motorem 2.2 HDI FAP Bi-turbo o výkonu 125 kW (170 k).
  • 407 SW RC Line s dieselovým pohonem 2.7 V6 HDI FAP 150 kW (204 k).
  • 407 Coupé Platinum s motorem 2.7 V6 HDI FAP 150 kW (204 k).

Připomeňme, že řada 407 SW bude rozšířena o novou verzi první úrovně výbavy, která bude poháněna motorem 1.6 HDI FAP s kombinovanou spotřebou paliva 5,3 l/100 km a emisemi CO2 pouze 140g/km. Její uvedení je plánováno na tento měsíc.

Řada 4007 má reprezentanta 4007 Platinum s motorem 2.2 HDI FAP o výkonu 115 kW (156 k).

Modelová řada 607 je zastoupena verzí Platinum s motorem 2.7 V6 HDI FAP 150 kW (204 k).

Modelovou řadu 807 reprezentuje verze Prémium s dieselovým motorem 2.2 HDI FAP Bi-turbo 125 kW (170 k).

Modelovou řadu Expert reprezentuje Expert Tepee Prémium s motorem 2.0 HDI 100 kW (136 k).

Očekávaná novinka v řadě Expert bude Expert Tepee Vagabond – pro všechny milovníky volnosti a aktivního využití volného času:

Verze Expert Tepee Vagabond, vyvinutá ve spolupráci s francouzským výrobcem karoserií GRUAU, doplní na začátku roku 2008 nabídku modelové řady osobních verzí Expert Tepee.

Nová verze Expert Tepee Vagabond bude vycházet z výbavy a doplňků úrovně Loisirs a bude k dispozici ve dvou délkách karoserie, s bočními posuvnými dveřmi na pravé nebo i levé straně a s řízení vlevo nebo vpravo. S vozem Tepee a Grand Tepee Vagabond, který nabízí komfort, variabilitu a obyvatelnost vnitřního prostoru na úrovni velkoprostorových vozidel bude moci cestovat každý den, za víkendovými aktivitami nebo na dovolenou 5 až 7 osob.

Díky předním otočným sedadlům a specifické výbavě bude možné uspořádat interiér vozu do konfigurace salón / jídelní kout s centrálním výsuvným stolkem nebo za pomoci důmyslného systému dokonce přeměnit zadní sedadlo na lehátka pro dvě dospělé osoby.

Další prvky palubní výbavy jako například různé chladicí boxy nabízené v rámci příslušenství umožní připravovat ve voze občerstvení, sluneční clony na oknech, větrací mřížka v kabině nebo camping zásuvka doplní sériovou výbavu verze Tepee Vagabond a zvýší komfort a praktičnost života na palubě vozu.

Díky možnosti zvýšení střechy a instalace lehátek v meziprostoru mohou ve voze Expert Tepee Vagabond spát ještě další dvě osoby. Tato dodatečná karosářská úprava bude nabízena a prováděna přímo společností Gruau.

Expert Tepee Vagabond bude k dispozici se dvěma dieselovými motory: 2.0 HDI FAP 88 kW (120 k) a 2.0 HDI FAP 100 kW (136 k).

Vůz bude vyráběn v závodě Valenciennes (SEVEL Nord),kde se vyrábí celá modelová řada Expert a k dalším úpravě bude převážen do závodu společnosti Gruau v Laval, v Mayenne (Francie).

Verze Expert Tepee Vagabond bude na trh uvedena v průběhu prvního čtvrtletí roku 2008.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot Total Rally Cup na prestižní Barum Czech Rally Zlín již tento víkend: 25.- 27. srpna

Peugeot Total Rally Cup na prestižní...

Barum Czech Rally Zlín, prestižní soutěž zařazená do evropského a českého šampionátu, definitivně uzavře premiérovou sezonu Peugeot Total Rally Cupu 2017. Ve dnech 25. – 27. srpna tak vzejde...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 38. Rally Pačejov se bude konat již tuto sobotu 29. července s centrem v Horažďovicích a Autoklub Peugeot Rally Talent zve všechny své fanoušky k tratím RZ do západních Čech

38. Rally Pačejov se bude konat již tuto...

Pořadatelé z AMK Pačejov připravili pro více než stovku posádek 8 rychlostních zkoušek o celkové délce bezmála 75 kilometrů. Posádka Filip Mareš – Jan Hloušek do nich odstartuje – se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot druhým rokem za sebou vítězí v Silk Way Rally

Peugeot druhým rokem za sebou vítězí v...

Cyril Despres/David Castera proměnili dva starty ve dvě vítězství. Jako vítězové Silk Way Rally 2016 triumfují i letos poté – co vedli po celý druhý týden soutěže. Jejich Peugeot DKR č....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot si na 11.etapě v Silk Way Rally připsal šesté umístění na prvním a druhém místě

Peugeot si na 11.etapě v Silk Way Rally...

Po 11. etapě Cyril Despres získal několik dalších minut ke svému celkovému vedení v Silk Way Rally, zatímco jeho týmový kolega Stéphane Peterhansel etapu vyhrál. Despres dojel druhý –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Týmový duch Peugeotu ožil, když Despres v 10.etapě upevnil vedení v Silk Way Rally

Týmový duch Peugeotu ožil, když...

Po včerejších dramatech byla 10.etapa pro Team Peugeot Total mnohem méně komplikovaná, neboť dva zbývající vozy dojely bezpečně do cíle. Cyril Despres/David Castera s vozem Peugeot DKR č. 100...